{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
172 visninger | Oprettet:

Den er svær men mit hjerte græder. {{forumTopicSubject}}

Ja det er sku utroligt og som jeg før har sagt vil man ikke arbejde med mennesker bør man finde sig et andet job og jeg ved godt at der findes mange gode plejer men prøv at læse det indsatte link om et plejehjem.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/sarahs-sosu-mareridt-beboer-smurt-ind-i-affoering/9536047


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den er svær men mit hjerte græder.
  • #1   18. jan 2023 Leon, jeg ville skamme mig, hvis jeg som den der ikke stoppede den slags, og ikke bare
    så på og nu vasker hænderne.
    Det er ufattelig, at nogen vil stille sig frem når det virker lidt som om forsiden af EB er det vigtige, ikke det arbejde hun var ansat til.

    Hun havde da et ansvar når hun var på arbejde og burde stoppe den slags.


  • #2   18. jan 2023 Ja, det er sørgelig læsning. Men det er meget svært at begynde at råbe op, når hun lige var startet på jobbet og hendes indberetninger, gad de så ikke tage så alvorligt åbenbart, som jeg ser det, så er det virkelig dårlig ledelse, føj - her er det, at de pårørende må råbe op, hvis de ellers har tid smiley

  • #4   18. jan 2023 Jeg tror mange pårørende er blevet meget mere opmærksomme, men det kan være svært at bevise noget.

    Og som Jetset også nævner, omkring en helt nyansat, så skal man lige bruge lidt tid på at lære beboere, ikke mindst personale at kende, før man kan begynde at se at noget ikke er som det burde være.

    Når jeg besøger min gamle veninde/kollega, så lægger jeg meget mærke til hvordan stedet er/fungerer. Min gamle veninde er på ingen måde dement, hun er bare blevet gammel. 85 år. Samt nogle andre ting skete. Men hun har det godt hvor hun er. smiley



  • #5   18. jan 2023 Brok S jeg ku nu godt forstille mig at der findes x-antal mange nyansatte der tier og der kan være mange årsager til det og en af dem ku være at sådan skal det være du ved det er ligesom hvis vi skal lære noget nyt i et håndværk eksempelvis en snedker vil man jo ikke rette på når snedkeren har 35.års erfaring - eller det vil jeg ikke smiley

  • #6   18. jan 2023 Jetset netop ledelsen er dem der tager sig af problemer det er dem der viser vejen smiley

  • #7   18. jan 2023 Jetset tak for kigget og hvis hun er taget med hånden i kagedåsen er der vel ikke så meget at komme efter og hun ku jo så galt være misbruger og hun burde aldrig ku komme til at arbejde med mennesker mere og det ku være godt hvis hun fortalte hvorfor hun gjore de ting.

  • #8   18. jan 2023 Ja, jeg er enig, det er så forfærdeligt, men hvad jeg kan forstå på sagen, så har hun været varetægtsfængslet i snart et år, så sagen kommer snart for en dommer, så må der komme noget ud, så vi kan blive klogere, men jeg tænker også, tænk hvis hun er uskyldig smiley

  • #9   18. jan 2023 Man skal måske også huske på at det ikke kun er på plejehjem ting finder sted, og som kan være helt og adeles svære at bevise.

    Der er mange som får pleje i eget hjem, hvor der også har været problemer omkring forskellige ting.

    Jeg medgiver at det kan være svært at nå det hele, med de stramme tidsregler der er, for der er ikke nogen 'luft' at gi' af, hvilket er nødvendigt. Ikke mindst al den bureaukrati, hvor en del er vigitig og naturligvis skal dokumenteres.

    Men har det store 'bureaukrati' hjulpet?





  • #10   18. jan 2023 Godt spørgsmål, Cris, men jeg tror det store "bureaukrati" har gjort det endnu værre, jeg hørte i morges i nyheder, at det forhindrer udenlandske læger og sygeplejerske at få arbejds- og opholdstilladelse, fordi det tager en evighed at give dem de fornødne tilladelser, hvornår vågner de op, de snakker kun, jeg er bare så træt af Mette F og alle hendes - vi løfter i flok, og alt det andet p** hun siger.

    De har mangel på arbejdskraft i det danske sundhedsvæsenet - kom nu igang ..... smiley


  • #11   18. jan 2023 Sikke noget vrøvl, at en nyansat ikke kan gribe ind ved overgreb.

  • #12   18. jan 2023 Jetset ja tænk hvis hun er uskyldig ja men hvis hvorfor kan hun så stadig side i fængsel og hvis hun er skyldig og efter at hun har siddet varetægtsfængslet kan hun jo på det nærmeste gå lige ud i friheden.

  • #13   18. jan 2023 Denne tråd, ja, den bringer mig tilbage til ting jeg oplevede da jeg mistede mine elskede forældre med kun 2½ års mellemrum. Alt det som vi måtte igennem sammen.

    Det føles somme tider som var det 'igår'.

    Jeg savner dem meget, og som i tråden, 'mit hjerte græder' ofte.

    Men jeg har aldrig fortrudt at jeg passede dem til det sidste, selvom der var læger og sygeplejersker der kom.

    Men meget skete, og det var hårdt.

    Pokkers, at jeg skriver dette, men, ja, ting er som de er, og denne tråd berørte mig meget.







Kommentér på:
Den er svær men mit hjerte græder.

Annonce