{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
102 visninger | Oprettet:

Black Friday i morgen! {{forumTopicSubject}}

Black Friday i morgen!

"Black Friday ligger hvert år fredagen efter den amerikanske helligdag Thanksgiving.

Det betyder altså, at Black Friday hvert år ligger efter den fjerde torsdag i november – og i år er dette fredag d. 25. november 2022."

Skal du ud for at storme butikkerne, fordi varerne er blevet billiger?

Tidligere år:

"Optakten til fupnummeret begyndte allerede i det skjulte for næsten tre måneder siden.

Siden den 1. september har prisportalen Pricerunner fulgt tusindvis af populære produkter hos 47 af de største webshops i Danmark.

Frem mod den landsdækkende tilbudsfest, som Black Friday er kendt for, har 6 ud af 10 butikker løbende hævet priserne på en lang række varer.

De falske tilbud betyder, at eksempelvis et PlayStation-spil er fordoblet i pris, og et fladskærms-tv, der i september kostede 6499 kroner, nu ligger til 11.999 kroner. Det gør, at butikkerne kan skrue helt op for rabatten, så det ligner et kæmpe tilbud, men besparelsen er nul eller minimal."

Eller ved du godt, at du bare bliver snydt til at købe varer som slet ikke er blevet billiger i virkeligheden?

Jeg skal i hvert fald ikke ud til butikkerne for at blive snydt i morgen!

Din mening?

Kommentarer på:  Black Friday i morgen!
  • #1   24. nov Samme her Debatmand - har aldrig nogensinde været på tilbudsjagt 😀

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 143 Svar: 1.828
    #2   24. nov Jeg venter altid til en vare jeg er interesserede ind kommer til salg på DBA
    Det tager normalt ikke ret lang tid smiley

• #3   24. nov Idag læste jeg en anden advarsel - en del af de varer, der sælges er billige kopivarer, endog elektronik er fremstillet af varer i en dårlig kvalitet, hvilket kan gå ud over sikkerheden.

Ingen black friday til mig. Desværre er der nok mennesker, der har så store økonomiske problemer, at de løber risikoen.

• #4   24. nov Jeg er nem at narre smiley
    Så måske af samme grund bliver det “hurtigt sidst på måneden for mig “

Så nej har ikke flere penge smiley

Jeg ville klart købe noget hvis jeg havde haft penge smiley

• #5   24. nov #3 Alis med flere.

Ja, jeg mener også at folk bliver snydt så vandet driver!

Det er jo kun for at lokke kunderne ind i butikkerne, og dermed få en større omsætning!

Man skal være godt naiv, hvis man tror at priserne faktisk er nedsatte, for ingen butikker kan leve af at sælge varer til så lave priser som man hører om! smiley

Et eksempel:

"Et eksempel er billigste iPad. Den kostede i august 2399 kr. - for så i november at stige til 2979 kr., hvorefter den i black week, sættes ned til samme pris som i august".

Så kan butikken reklamere med en prisnedsættelse fra 2979 kroner til kun 2399 kroner, og så styrter kunderne ind for at købe en "billig iPad"!

ak-ja!

• CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 91
    #6   24. nov Der plejede at være gode tilbud, hvor folk sov udenfor butikkerne for at få del i de gode tilbud. Jeg kan huske en kollega et år havde købt 6 laptops fordi de kunne fås til 500 kr. stykket, eller noget i den stil.

Men det var dengang, i dag starter butikkerne tidligere, og der er ikke de super tilbud længere.

• #7   24. nov Ja Carsten J - det var før black friday holdt sit indtog og dengang hvor udsalg skulle starte på en bestemt dato.
    Dengang var der dyre varer på tilbud helt ned til en krone hvor folk netop overnattede udenfor butikken, endda i flere dage hvis det var eftertragtede varer 😀

• #8   25. nov #7 Cody

Mr. Bean på udsalg!

https://www.youtube.com/watch?v=UTuJ_i6q4Ds&t=7s&ab_channel=MrBean

Kommentér på:
Black Friday i morgen!

x