{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Pøblen
  • #1   19. sep 2022 Jeg havde en god debatven som hed William Solberg og han var fantastisk til at lave sange og satire - han gik desværre bort for x-antal mange år siden og han var jøde og han fortalte mig om hvordan han ikke ku gå i fred i København og eksempelvis ku han ikke gå i fred og ro når han tog sin kalot på når han sku i kirke og som jeg sage til ham at det var utroligt at det ku ske i Danmark - hvad så pøblen består af vides ikke.

• #2   19. sep 2022 Desværre Leon

Jeg lige lavede en parodi på dette emne med sommerfugle og larver.
    De er som om vi mennesker ikke kan tænke logisk.

Vi DØMMER alt vi ser, og desværre gør jeg det nogen gange også.
    Mødte en ung mand og kone, han havde huller ring i øren og det går synes jeg, men hun havde to eller måske tre ringe i næsen og jeg mente at det var et forfærdeligt og mærkeligt syn.

Hun mente vel nok at det var smukt og der var muligt en politisk statement i sagen.
    Jeg dømte hende uegnet til børn, og det har jeg ingen ret ind at mene smiley

• #3   19. sep 2022 Jojo dog en kvinde med ringe i næsen er nemmer at trække rundt med og en kvinde med ringe i næsen kan se smuk ud og jeg kender da nogen der har en enkel ring i næsen og jeg syntes det ser godt ud og måske fordi jeg tænker i det ukendte smiley

• #4   19. sep 2022 Tja Leon

Jeg synes ikke ret meget om en ko med en ring i næsen, selvom jeg kan forstå det praktiske i landmandens træng til at tjene penge.

Men en kvinde med en ring i næsen kan ikke nemt trækkes rund i managen, skal ikke mælkes og ikke fødes til fortjenester.

Jeg ville hade mine børnebørn med en ring i næsen, og det ved de smiley

• #5   19. sep 2022 Jojo dog koen bestemmer ikke selv det gør kvinden og ligeså dine børnebørn smiley

• #6   19. sep 2022 Tja. Leon

Koer gør ikke, men min eneste kvindelige barnebarn har fået besked på et meget elskværdigt måde at hun godt må få en ring i næsen, men ikke når vi er på besøg.

Hun synes heldigt for mig at det ikke er kønt samtidigt med at hun ikke kan trækkes rund i managen smiley

• #7   19. sep 2022 Jojo smiler smiley

Kommentér på:
Pøblen

Annonce