{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Synes du, det er rigtigt, at Zelenskyi nægter at gå på kompromis med Rusland?
  • #1   12. sep Kom til at tænke på i går, hvor det viser sig, at Ukraine har vundet land tilbage, at Zelenskyis beklagelser/krævementalitet over manglende krigsmateriel EU/Nato/Vesten, måske kun er spil for galleriet, og det sikkert hindrer, at Vesten bli'r yderligere inddraget...???

• #2   12. sep Jeg venter på, at Ukraine forlanger, at blive optaget i EU, og måske også i Nato.

Jeg er lidt i vildrede med hvem jeg stoler mest på, Putin eller Zemlinsky.

Eller på godt gammeldags dansk, ingen af dem er værdige til den plads de har.

Hvem af dem eller begge får Nobels fredspris for den er billig?

• #3   12. sep Brok S det er jo ikke Zelenskyi skyld at Putin angriber Ukraine og jeg tror på at der kommer fred og at det er Ukraine som stopper når de når ud til deres grænser.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 131 Emner: 708 Svar: 3.778
    #4   12. sep #2
    Brok

Ukraine er allerede kandidat til medlemsskab i Unionen.

Jeg stoler overhovedet ikke på propagandakampen på begge sider af informationsfronten i Ukraine-krigen.

Kiev-regeringen forsøger med al sin magt at modsætte sig den russiske propagandamaskine, mens de ukrainske medier spreder urealistiske tal om fjendens tab og deres egne militære succeser i form af slogans om at holde ud.

Jeg tvivler forøvrigt ikke på, at Selenskij får Nobel's fredspris.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 4 Følgere: 11 Emner: 126 Svar: 1.451
    #5   12. sep Jeg er enig på at Zelensky ikke skal ha nobel freds prisen, men jeg støtter hans linje.

Og efter nyhederne idag at Putin offentlig bliver kritiseret på åben TV hvor man kalder hans krig forkert så er jeg endnu mere sikker at hans linje er rigtigt.

At han ikke er sympatisk har intet med sagen at gøre, han har i det mindste ikke imperialistiske drømme.

Videre synes jeg at Putin skal dømmes for krigsforbrydelser

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#6   12. sep #5
    jojo

Jeg er enig med dig i, at Putin skal dømmes for krigsforbrydelser, vi kan kun håbe på, det også vil ske.

• #7   12. sep De er begge to kandidater til at blive dømt for krigsforbrydelser, og de benytter sig begge af lejesoldater.

Hvis Ukraine får overtaget takket være al den krigsmateriel der har fået foræret, så behøver de ikke at forhandle med Rusland om russernes livsbetingelser i Ukraine, så kan Ukraine fortsætte deres folkedrab på russere.
    Og med at røvrende alle os andre med deres korruption.

Problemerne kan ikke løses med militær de skal løses med forhandling! Ellers vil den samme situation fortsætte indtil næste gang oprøret bliver stærkt nok, og bryder ud i lys lue igen.

• #8   12. sep Jeg tro nu på at Zelenskyi er ligeglad med den dersens nobel fredspris - han vil heller have fred i Ukraine og må give Jojo ret i hans tale.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#9   12. sep #7
    Alis

De er begge to kandidater til at blive dømt for krigsforbrydelser, og de benytter sig begge af lejesoldater.

Det giver jeg dig ret i, der begås også krigsforbrydelser fra ukrainsk side, det bekræfter Amnesty International med dokumentationer.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#10   12. sep Haha Alis og Annella

Begge sider begår krigsforbrydelser.
    Den skulle jeg lige vende lidt smiley

En krig, faktisk ALLE krig er per automatik en Krigs forbrydelse.
    Nævn venligst EN KRIG som ikke var. smiley

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#11   12. sep I det mindste een god nyhed, hvis den er sandfærdig, da den ikke kan verificeres uafhængig.

n-tv.de skriver:

Ifølge ukrainske oplysninger forhandler enheder af den russiske hær i Kherson-regionen om at nedlægge deres våben, meddeler Nataliia Humeniuk, leder af pressecentret for de ukrainske sikkerheds- og forsvarsstyrker "Syd", til tv-stationen Channel 24.

"De forsøger at forhandle betingelserne for det, og hvordan de nedlægger deres våben og kommer under international humanitær lovs auspicier," sagde Humeniuk.

• #12   12. sep Jeg håber at denne gode nyhed om at Russiske enheder nedlægger deres våben og at de så bliver behandlet godt af Ukrainerne.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#13   13. sep Selenskij's daglige krav til Vesten, i går:

Bistanden fra internationale partnere til Ukraine skal øges, krævede Selenskij. Ikke et ord om fredsforhandlinger tværtimod:

Den ukrainske præsident Volodymyr Zelenskyy sagde til CNN: "Vores mål er at generobre hele vores territorium." Modoffensiven vil "langsomt og gradvist bevæge sig fremad." Da han blev spurgt, om han ville indlede forhandlinger med Rusland, svarede Zelenskyy: "Ikke i øjeblikket. Jeg ser ingen vilje fra deres side til at være konstruktiv.” Samtalerne kan begynde, efter at de russiske tropper har trukket sig tilbage.

Den tidligere russiske præsident Dmitrij Medvedev svarede med en trussel: Hvis Kiev ikke ønsker at forhandle på de nuværende vilkår, så tæller fremover kravet om "Kiev-styrets totale kapitulation på Ruslands præmisser", skrev Medvedev på Telegram.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#14   13. sep Annella

Den tidligere russiske præsident Dmitrij Medvedev svarede med en trussel: Hvis Kiev ikke ønsker at forhandle på de nuværende vilkår, så tæller fremover kravet om "Kiev-styrets totale kapitulation på Ruslands præmisser", skrev Medvedev på Telegram.

Flere og flere højstående Russere kræver Putins afgang
    Og hvis det sker ryger Medvedev med i faldet smiley

• #15   13. sep Lad alle de politiker som ønsker fred kommer frem.

• #16   13. sep Man får ikke fred fordi Ukraine nu har fremgang, for den oprindelige konflikt er ikke løst. Den vil fortsætte med at ulme indtil den bryder ud i lys lue igen.
    Hvis man vil have fred skal man arbejde på at få parterne til forhandlingsbordet og løse problemerne.

I stedet for at arbejde for forhandlinger så opfører folk sig som det man så i skolegården, når et par stykker kom op at slås, så stod resten udenfor og hujede og skreg og hidsede dem op, i stedet for at få dem skilt ad.

• #17   13. sep Jeg tror ikke vesten ønsker fred.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#18   13. sep #17
    Brok

Jeg tror ikke vesten ønsker fred.

Det er også mit indtryk. I øjeblikket skændes Vestens polikere mere om, hvem der skal opfylde Selenskijs krav om flere våben og kampvogne.

• #19   13. sep Jeg er sikker på at alle ønsker fred og hvis Putin er væk skal den nok komme.

• #20   14. sep Leon, hvis fred er det samme som krudt og kugler har du jo ret.
    Som om en person i verden kan stoppe krig død og ødelæggelse så ram ham dog med de skønne presionsvåben USA har.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#21   14. sep #19
    Leon

Jeg er sikker på at alle ønsker fred og hvis Putin er væk skal den nok komme.

Det tror du da vel ike selv på, hvad så med alle de andre krigsgale diktarorer, der fører krige verden over foruden alle de væbnede konflikter, der også finder sted?

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#22   14. sep #20
    Brok

Krudt og kugler har ALDRIG ført til fred kun til ødelæggelser og meningsløse tabte menneskeliv.

• #23   15. sep Annella - Brok S jeg tænker jo i Ukraine/Rusland krigen.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#24   15. sep #23
    Leon

Annella - Brok S jeg tænker jo i Ukraine/Rusland krigen.

Og hvad mener du med det svar?

• #25   15. sep Annella det er fordi jeg tænker i den Ukraine/Rusland krig og ikke i resten af verden og det selvom jeg ønsker fred på jord.

Kommentér på:
Synes du, det er rigtigt, at Zelenskyi nægter at gå på kompromis med Rusland?

x