{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

Uffe Ellemann. {{forumTopicSubject}}

Ja nu må vi tage afsked med Uffe Ellemann Den bedste Udenrigsminister som jeg i min levetid kan huske og ligeså hans humor og jeg husker da han står sammen med Toni Blair på en scene og hvor Uffe Ellemann står med et æble i hånden og som han kaster op i luften og griber flere gange og syntes at huske at talen gik på krumme agurker - jeg kan også huske da en junalist vil tage et billede og vil tage det nede fra og hvor Uffe Ellemann sage at hvis junalisten sku tage et billede var det som andre og hvor Uffe Ellemann så gik og ku nok finde mange flere og må han hvile i fred.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uffe Ellemann.
  • #1   19. jun 2022 Jeg husker ham bedst for det jeg kalder nedgørelse af folketingets arbejde, når en såkaldt næse bare er en vittighed.

  • #3   19. jun 2022 Brok S vi har alle en "næse" smiley

  • #5   19. jun 2022 Alis C netop smiley

  • #6   20. jun 2022 og? der dør en masse andre i Danmark, men de får ikke spalte plads. Jeg vil fandme ikke ære han, som udtalte at han stod inde for palæstinensere kamp imod Israel - dengang var han udenrigsminister - det gjorde at han var bandlyst adgang til Israel. Sikke en kolbøtte skulle der stå på hans gravsten.

  • #8   20. jun 2022 Alis

    Så skulle du nok tage en tur til Israel i en Kibutz nær Haifa, så tror jeg du vil ændre mening, jeg har været der, og daglig piftede deres primitive kakkelovnsrør over Haifa og ned i Kibutzen. Vi boede og sov i en kælder - Man bliver vildt bange, når du kan høre at de kommer. Det mest svinske er at at palæstinensere som skyder deres møg af, ikke ved hvor det lander. Til forskel fra Russere i Ukraine, som helt målrettet skyder på civile boliger og folk.

    Det er ikke krig - men terror.

    Palæstinensere tager ind i Israel med en bombebælte, nogle gange udløser de det ved grænseovergange. Jeg har ikke læst at nogen israeler gør det samme. Man skulle næsten tro at palæstinensere børn fødes med en brosten i hånden - for mig at se er de bindegale.


  • #10   20. jun 2022 Jo jo

    Nu kan du jo prøve at Google, så vil du finde mange eksempler på raketter som rammer Haifa og rundt om i området. Det er ikke raket videnskab så det må være let for dig. Man sender endda langrækkende raketter af sted for Libanon - det kan også googles. Så kig lidt i historikken. det er nemlig ikke raket videnskab.


  • #12   21. jun 2022 jojo

    pointen er at en udenrigsminister skal holde sig neutral, for ellers løser man ikke en krise ved at tage parti. Palæstina/Israel konflikten er kompleks, begge sider opfører sig som herre, israelere ser dem som terrorister,


  • #13   25. jun 2022 Jeg brød mig absolut ikke om ham. Synes han var plat og flabet, på den dårlige måde.

    Ligesom hans søn også er.


  • #14   25. jun 2022 jojo #11

    Nu har jeg været i Haifa flere gange, da vi boede i en Kibbutz i nærheden, det er en hyggelig by, hvor man har et stort handelsområde med alt som man kunne ønske, Men jeg vil ikke blande mig i konflikten om hvem der har ret, fordi der er for kompliceret for mig. Men når der regner primitive kakkelovns rør ned i hovedet på os i Kibbutzen, Så er det svært at holde fokus, på hvem har ret, til at skyde det lort ned i Kibbutzen. For mig at se er det en beskidt måde - da man ikke aner hvem det rammer.


  • #15   25. jun 2022 Cris7 jeg taler med den viden jeg ser fået i de oplevelser jeg har fået igennem tv i mit liv Uffe Ellemann og alle kan jo ikke være enig men han var en Fantastisk Udenrigsminister og ligeså hans humor smiley

  • #16   25. jun 2022 Leon #15

    Så du mener at en udenrigsminister godt må sige at han tager parti imod Israel, og favorisere Palæstina.?

    Hvis man gør det, så er der jo ingen grund til at forhandle noget som helt, generelt hvis man allerede har valgt side. Hans udtalelser gjorde så at han ikke i hans livstid kunne komme ind i Israel. Nu er det så ikke aktuelt da han er kradset af.


  • #19   25. jun 2022 jojo
    Jeg fatter hat af din kommentar i #17 jeg gider ikke være i en konflikt omkring Israel - som selv eksperter siger at kompliceret. Jeg kan bare berette min oplevelser med at der ryger de her primitive kakkelovns rør ind i Kibbutzen - så man er ved at skide hvide grise. Men det er nok ikke noget du har prøvet.


  • #21   25. jun 2022 jojo

    Nu er det jo raketter men kan godt lide at tage pis på dem, ved at latterliger deres raketter


  • #23   25. jun 2022 jojo

    Jeg elsker at folk tager pis på mig, det giver en balance i et kommentar spor. Jeg har mere en 30 år på forummer så jeg er hærdet.


  • #25   25. jun 2022 Polysl mon ikke alle politiker har sagt et eller andet der ikke altid lyd lige godt i alles øre - hvis de har været i politik i x-antal mange årtier.

  • #26   25. jun 2022 Leon

    Det har noget med at gøre sit arbejde, du smøre ikke motor olie på en oksesteg, når du arbejder på et slagteri - det er jo ikke noget man kan komme til. En Udenrigsminister skal være neutral - længere er den ikke.


  • #28   25. jun 2022 Tyrkiets udenrigsminister,Mevlut Cavusoglu

    jeg tror ikke han er neutral. det er Jeppe Kofoed heller ikke når han omtaler Rusland.


  • #29   25. jun 2022 #27

    Aner ikke hvem han er, jeg taler om Uffe Ellemann. jeg er ikke stærk i det stor politiske da det ikke interessere mig - jeg har mange andre værdier som er mere vigtige for mig. Men jeg kan læse at du er god vidende og fint med det - men jeg kan ikke begå mig skriftlig på den politiske linje. Men jeg er god til at huske , Uffe Ellemann bekræftelse på sin tilslutning til Palæstina. Som harmede mig - selvom jeg var ung dengang og ikke fattede hat af politik.


Kommentér på:
Uffe Ellemann.

Annonce