{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
85 visninger | Oprettet:

Annella
Annella
Online Tilmeldt:
7. nov 2016
Følger: 1 Følgere: 129 Emner: 619 Svar: 3.240

Hvad skal 'man' snart tro/mene? {{forumTopicSubject}}

2 kommentarer fra et tysk debatforum til Ukraine-krigen.

""Vi får ikke at vide i de vestlige medier, hvor inkompetent og korrupt den ukrainske hær er""

"Det tror jeg aldrig på. I de vestlige medier læste jeg om en yderst kompetent og højt motiveret ukrainsk hær, og jeg tror aldrig på, at vestlige journalister ville snyde mig."

Hvad mener du til de to udtalelser?

Der er sikkert bare lidt sandhed i begge, mener jeg.

Kommentarer på:  Hvad skal 'man' snart tro/mene?
  • Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 235 Emner: 869 Svar: 10.860
    #1   18. jun Læste et sted at alle de håndvåben blev solgt som er skænket fra udlandet. Så jo - de er bund korrupte.

En ting undre mig og det er at Ukraine har været storleverandør at våben speciel i 2020 - så hvorfor importerer våben, når de fremstiller dem selv?

Ukraine har altid været storleverandør at våben til Bla. Kina, Rusland, Thailand, samt våben til Mellemøsten.

For mig at se er det lidt mærkeligt at bede om tunge våben fra Nato lande, når de selv er en stor våben producent..

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 129 Emner: 619 Svar: 3.240
    #2   18. jun Jeps polysl

Ukraine skulle være et af verndens største våbenproducent lande. Så man kan kun undre sig over, hvorfor deres egen våbenindustri svigter med forsyninger af våben til fronten og landet/Selenskij dagligt bliver ved med at kræve våben fra udlandet særligt fra Vesten.

Gad vide hvilken taktik Ukraine virkelig forfølger med deres permanente krav om våben fra andre lande - man tør jo næsten ikke sige det, men alligevel mon det er det sorte våbenmarked der florerer? det er lige før jeg tror det, et eller andet er ravruskendegalt med Ukraines stændige våben mangel.

Kommentér på:
Hvad skal 'man' snart tro/mene?

x