{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Igen Oslo.
  • #1   7. maj 2022 Trist de mangler vand i Oslo.

    Men et bad vil jeg have hver dag,
    Det er max 2 gange på en måned jeg springer over, og skyldes simpelthen at, jeg aldrig vågner ordenligt hvis jeg ikke får ikke får et brusebad.... Det svare vel for jer kaffedrikkere at i står op uden og drikke kaffe smiley ..... I bruger også vand hver gang i skal lave kaffe... Jeg drikker det ikke!.
    Men ellers spare jeg på vandet andre steder hvor jeg kan smiley .


  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #2   7. maj 2022 Her hvor jeg bor er vi også pålagt at spare på vandet, da vi har haft (endnu) en tør vinter. For at "hjælpe" os med at spare på vandet, er vandprisen 3-doblet.

    Nogle af de ting vi gør for at spare på vandet er at fylde vaskemaskine og opvasker helt op før vi starter dem. Vi vander ikke så meget i haven som normalt, og kun om natten hvor vandet ikke fordamper. Og ellers bruger vand med omtanke.

    Den ene af mine biler nægter jeg at sende gennem en vaskehal, så selvom det er vandfråds, bliver den vasket i hånden hjemme. Den anden bliver dog bare kørt i vaskehal, som jo sparer en del vand.


  • #3   7. maj 2022 #2
    Dem der vander blomster i haven har da en regntønde til det.
    Det er gratis vand fra vor herre.
    Når mine forældre skal vande blomster eller planter indenfor. Så henter de også fra tønden.


  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #4   7. maj 2022 #3
    De få mm jeg får hvert år kan ikke vande mange blomster (bor udenlands). Indtil videre har vi fået ca. 45 mm vand i år, og næste gang jeg ser regn, er nok engang i December smiley


  • #5   7. maj 2022 Ja der skal jo så lidt til for at sparre på vandet smiley

Kommentér på:
Igen Oslo.

Annonce