{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Ruslandsbefolkning mangler medicin. {{forumTopicSubject}}

Ja man kan jo læse om hvordan den Russiske befolkning mangler medicin og lige her tænker jeg i at medicin ej burde være en mangelvare ej heller i Rusland og tænker jo i at den Sussiske befolkning jo ikke kan gøre for at de har en klovnediktator som styre landet med bank - fængsel og død.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ruslandsbefolkning mangler medicin.
  • #1   28. apr 2022 Leon, jeg mener det er svært med, hvad vi skal gøre, for det der sker lige nu er vel bare vi alle i hele verden får prisstigninger og en masse mangelvarer.

    Det største problem er, at vi nok kun har set starten.



  • #2   28. apr 2022 Medicin må man ikke sanktioneres - Rusland har ikke den store medicinalindustri. Deres befolkning kan jo ikke gøre for de har den skrupskøre Putin.

    Vi kan bare se herhjemme hvor blodtryk medicin er steget fra 60 kr til over 600 kr.


  • #4   28. apr 2022 Jo jo

    Nu tror jeg godt man kan lave en luftbro til Rusland med Medicin. Så russiske fly behøver ikke at flyve ind i andre lande. Spørgsmålet er så om Putin tillader det.


  • #5   28. apr 2022 Polysl Putin er Ruslands værste fjende og han er kun sig selv nærmest og håber at den Russiske befolkning får åbnet deres øjne så de kan se den er gal og mon ikke de høre et eller andet på radioerne.

  • #6   28. apr 2022
    jo jo
    Når vesten laver boykot at nærmest alt til Rusland, er det så ikke også den Russiske befolkning de rammer.
    Det vi laver er da den russiske befolkning der rammes mest Putin som person lever nok godt.


  • #7   28. apr 2022 Jojo jeg vil heller ikke mene at den almindelige Russer som bruger livsvigtigt mediciner skal rammes og det er jo netop en af de ting vi råber op imod når de Russiske soldater laver folkemord og andet i Ukraine.

  • #8   28. apr 2022 Brok S jaaaa et er at ramme den Russiske befolkning på filmkannaler og meget andet - men Vesten burde stå først hvis der tales om eksempelvis medicinmangel og jeg ved jo godt at Putin ikke regner et menneskeliv for noget og netop derfor burde resten af den frie verden jo ikke følge i Putins fodspor.

  • #10   28. apr 2022 Vesten er gode til

    profilbillede
  • #12   28. apr 2022 JO Jo når jeg ser på, hvor mange lande der styres af militær eller religiøse,
    så var der mange steder hvor jeg gerne så en hjælpende hånd til lidt frihed,
    lige nu er
    Burma/Myanmar et skræk eksempel.


  • #13   28. apr 2022 jojo jeg vil så lige sige at Ukraines luftrum jo er pivåben for de russiske bombefly og det er ikke fair - men derfor syntes jeg nu stadigt at den Russiske befolkning ikke bør mangle medicin og igen fordi Putin intet mangler tror jeg på at der findes millioner Russer som mangler både det ene og det andet.

  • #14   28. apr 2022 Brok S hvorfor ikke Iran.

  • #15   28. apr 2022 Leon

    Rusland tør ikke overflyve Ukraine luftrum, når de har anti luft missiler. Det var også dem som sænkede "moskva"


  • #16   29. apr 2022 Polysl det må så være derfor Russerne bruger misiler imod Ukraine og Ukraine forsvare sig jo bare og Putin er skurken.

  • #17   29. apr 2022 Ja der var så meget Rusland ikke tør, så bare rolig, det sker nok ikke.
    Men med alle de milliarder og ikke mindst militær udstyr bliver Ukraine nok en ny stormagt.

    Tænk hvis nogle af de mange penge blev brugt til noget vi havde glæde af.

    På grund af vores mange penge til krig død og ødelæggelse har vi ikke penge til egen vældfærd

    Og tænk vi har modtaget en masse flygtninge som gerne vil ud på arbejdsmarkedet og det kan vi ikke finde ud af på grund af vi er en af verdens bedste til IT med cpr,skat, jobcenter m.m. og ventetider på borgerservice på grund af endnu mere IT. og ikke mindst det sidste med Bankerne og deres hvidvask. Endnu flere problemer for nu skal vi stå skoleret i banken hvis vi vil bruge lidt af det opsparede.

    Hjælp til de fattigste danskere, jo tak den skal der betales skat af.

    Havde man da bare været minkfarmer eller lignende så var økonomien langt frem nemmere. mange penge skattefrit.


  • #18   29. apr 2022 Brok S jeg syntes at de penge til Ukraine er givet godt ud de ting er jo til at forsvare Ukraine og jeg som frihedens mand ønsker at alle kan nyde frihed.

  • #19   29. apr 2022 Leon, nu tror jeg ikke indkøb af våben og penge til nye våben giver fred, så nej
    nu bliver vi nærmest kommunistisk, så vi alle har lige lidt.

    Krig har aldrig gjort et land rigt på andet en en masse døde.


  • #20   29. apr 2022 Brok S ja ja men nu er det jo Ukrainernes frihed der er på spil og hvis det nu var dig og mig og vores frihed vi talte om - hvordan vil du så sætte det op.

  • #23   29. apr 2022 Syntes det er en svær krig at finde rundt i, mange prorussiske i Dombass før Putin gik ind i Ukraine. Hvem har retten på sin side? Jeg ved så ikke hvorfor prorussere skal dræbes - er det virkelig grunden til den russiske invasion.?



  • #25   29. apr 2022 jojo

    Kan godt se jeg ikke fik mig formuleret rigtig, det sker når jeg er for hurtig på tasterne

    Men historien er at før den russiske overgreb på Ukraine, blev masser af prorussere dræbt i Dombass - det var også det argument Putin brugte for at indlede krigen som han kalder en redningsaktion. En anden ting var at man afsatte en tidligere præsident og fik en pro USA præsident. Han har også brugt argumentet om afnazificering af Ukraine.

    Så min forvirring er at jeg ikke kender motivet, hvad skal man tro? Er det fordi Putin er sur over at de har en pro USA præsident, eller om mordene på pro russere? eller er der andre grunde?


  • #26   29. apr 2022 Jeg syntes at USAs præsident Joe Biden udtrykker sig med en klar tale.

  • #27   29. apr 2022 Polysl nu har Putin løget over for verden i x-antal mange dage og folk der tror på Putin må have et meget stort problem og der findes nok ingen der kan løse sådan problem og ku de kaldes for fantaster.

  • #30   30. apr 2022 jojo #28

    //citat
    Den første argument om pro russer i Donbas køber jeg ikke,
    //citat slut

    Nu er det et argument fra putin og ikke mit - Putin vælter rundt som en fuld stodder i løgne og bortforklaringer.


  • #31   30. apr 2022 Kender tre fra Rusland der arbejder i Danmark 2 for Putin 1 imod.



  • #33   30. apr 2022 jo jo
    Nu er russere nok ikke så dumme som de gøres til, men desværre er vi næsten alle klogere, og villige til, at købe alt fra den side vi støtter. og ja mange støtter Mette F særlig nu hvor hun er villig til, at holde krigens købmænd i live.

    Men jeg så hellere, at vi brugte millioner på andet end våben.

    Jeg er jo mere mod krig end for så nogle fredstiltag var nok bedre og billigere, men vi er jo ikke gode til det med fred, bare se på Afghanistan og alle andre steder, hvor vi gør en forskel.


  • #34   30. apr 2022 Brok S nej selvføleligt er alle Russer ikke dumme men de burde jo sige fra over for Putin.

  • #35   30. apr 2022 Leon, hvorfor skulle de dog det, de mener jo meget det samme som Putin.
    Så nej Leon vi skal ikke bestemme hvad Russerne vil mene.

    Vi kan hurtig blive enige om krig er noget forfærdelig, men jeg tror de mennesker der bor i grænseområder mellem Ukraine og Rusland har forskellig mening om hvor de gerne vil være.


  • #36   30. apr 2022 Brok S tror du at alle Russerne syntes om Putin og vi bestemmer absolut ikke hvad den Russiske befolkning skal tænke og jeg ku nok finde et par fynboer som gerne så at de var under den svenske stat - men det gør jo ikke at Sverige skal bekrige Danmark smiley

Kommentér på:
Ruslandsbefolkning mangler medicin.

Annonce