{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

At gøre en forskel. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er ikke rig og hvis må det være på erfaringer gode som dårlige - men jeg er iblandt mange som ønsker at gøre en forskel og nu er det så for Ukraine jeg har fundet ting frem som så skal videre gives til Ukrainerne og ja en skilling til en iskage eller to vil der også være til.
Jeg tænker jo på hvis det var Danmark der havde brug for hjælp + jeg tænker på hvor forfærdeligt det må være at være midt i en krigszone.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At gøre en forskel.
  • #2   2. mar 2022 Annella ja friheden der bliver afgivet og ja det ku jo ske smiley

  • #4   2. mar 2022 Verdensbanken har givet 3 milliarder $ - så jeg tror ikke at det skal være vores opgave at give noget, de har nok af tøj som er doneret. Spørgsmålet er hvordan man fordeler de 3 milliarder - jeg vil gætte på at ingen får en rød reje - men at pengene udelukkende bruges til våben. Ukraines økonomi er smadret, folk flygter - banker er lukket, automater er lukket.

    Give folket penge? samle penge ind?

    Hvordan vil man sikre at de donerede penge fra private ender det rigtige sted?

    Det kan man ikke være sikker på, da jeg faktisk er 100% sikker på de ender et galt sted. med alle andre flygtninge strømme vælter man rundt med kriminelle som ikke kan overleve i Ukraine da man ikke har adgang til penge - ingen af overfalde og frarøve. Så de gir den som flygtning som vi har set fra Mellemøsten - når de kommer til EU så starter deres kriminelle adfærd og man skal brødføde i årevis

    Jeg siger ikke at alle flygtninge er banditter, men de kriminelle forlader altid en synkende skude.


  • #5   2. mar 2022 Polysl Ukrainerne har brug for alt og det de ikke kan bruge kan de sælge eller give væk de skal nok have brug for alt når deres land skal genopbygges igen.

Kommentér på:
At gøre en forskel.

Annonce