{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

DF {{forumTopicSubject}}

Hvad nu…

Hvem tror i der bliver deres næste formand ?

Jeg har svært ved lige at se hvem det kan være lige pt….

Synes jo det ville være mærkeligt at gå lige fra gaden ind i partiet som ny formand… men omvendt så er Inger Støjberg måske nok deres bedste bud….
Men hun har jo os sit at se til…

Hvis ikke Morten Messerschmidt havde den sag hængende over hovedet så havde han klart været det bedste bud…

Men hvad tænker i?

Kommentarer på:  DF
  • #1   18. nov Martin Henriksen ville være eneste mulighed.

• #2   18. nov Ja ham har jeg os tænkt på… men er det ik ham de lige har fyret?

• #3   18. nov tjo....men han kan vel hentes tilbage hvis han accepterer nogle retningslinjer som han var stærkt kritisk overfor.

• #4   18. nov Han nok pt deres bedste bud....
    Mon ik os godt han vil
    Han stiller jo stadig op for dem.

• #5   18. nov Ja jeg nøjes med at sige at en formand skal være klar i talen og ikke alle de diskussioner om hvad der er rigtigt og forkert da det må være formanden som er valgt af tilhængerne i Dansk Folkeparti og som så godt kender deres formands politiske retning smiley

• #6   18. nov Det som er problemet på borgen er topstyring, der er ikke plads for afvigelser, altså nytænkning. Det har ramt DF, SF, NB, S - det er kæft trit og retning.

• #7   18. nov DF er færdig, toget er kørt. Tulle har været for længe om, at smide håndklædet i ringen. Den absolut sidste løsning er, at Pia K træder til, indtil den rette kandidat melder sig på posten.

• #8   18. nov Jetset Pia K ja du har sku nok ret og Tulle har nok været for flink og det er ikke alle der kan tåle at folk er flinke smiley

• #9   18. nov Martin Henriksen er klart det bedste bud, men ham og Pia hader hinanden og så længe hun har taktstokken lader det sig nok ikke gøre desværre.
    Pia skal ikke træde til igen da hun er blevet alt for langsom når hun debatterer.
    Skaarup kunne måske overtage posten midlertidigt indtil Messersmith sagen er overstået, men jeg tvivler på han vil smiley

Marie Krarup el. Liselott Blixt kunne også være et bud.

• M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 11 Følgere: 2 Svar: 69
    #10   19. nov Få Peter Kofod hjem fra EU ,han er utrolig dygtig og veltalende og vil være en glimrende formand tros sin unge alder.Og send i stedet Martin Henriksen derned.

• #11   19. nov M.m - Kofod er som Thulesen alt for pæn og poleret til de ophedede debatter så der skal andre boller på suppen hvis DF skal rejse sig igen.
    Som jeg ser det er feltet begrænset til Messerschmidt, Martin H, M.Krarup eller Støjberg hvis det bliver aktuelt smiley

• M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 11 Følgere: 2 Svar: 69
    #12   19. nov Cody N du har måske nok ret,men tror nu nok man skal glemme Messerschmidt da folk desværre aldrig vil glemme hvad han har gjort.Den `sorte`sky vil følge ham lang tid.

• #13   19. nov Peter Kofod vil da ikke opgive det fede morgenbord der serveres i EU, blyantpenge man kan stoppe i lommen, for der er ingen krav om noget som helst. Gode lønninger, en masse frås, som ikke er tilladt i Danmark. Der er ikke grænser for hvor dybt snablen kan suge i EU.

Kommentér på:
DF

x