{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
265 visninger | Oprettet:

Hukommelsestab. {{forumTopicSubject}}

Ja man må sige at der findes mange som lider af hukommelsestab og nu er det jo ikke kun når der tales om slettet SMSer nej da og der var en som fik min hukommelse omkring Corona og flokimmunitet som jo skulle være en selvfølge efter at være smittet med Corona - men når jeg så ser hvordan dem der endnu ikke er vaccineret bliver jaget kommer jeg til at tænke på 1938/39/40/41/42/43/44/45 og hvor visse folk pludselig skulle gå med mærke på i ved ligesom det at være et B-menneske og så tales der om 3 stik som skulle buste vaccinen endog syntes jeg at havde hørt om 4 stik og jeg spøger bare om hvor bliver flokimmuniteten af.
Og ja jeg har stor respekt for Corona - men tror vi alle høre meget og som jeg skrev i går eller forgårs tager jeg gerne den vaccine men der for må man jo godt sætte spørgsmål op om - hvorfor og til hvilken nytte.
Håber at der kan komme gode svar ud af dette indlæg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hukommelsestab.
  • #1   18. nov 2021 ja - det er imponerende at så mange pludselig får Alzheimers, selv politiet er blevet smittet for de kan ikke genskabe slettede sms, på trods af at det ikke var et problem i en rockersag.

    Udbyder ligger inde med rådata af kommunikation mellem mobiler.


  • #2   18. nov 2021 Polysl enig også selv om der er stor forskel på politiker og rocker smiley

  • #3   19. nov 2021 Virus muterer, forsøger på alle mulige måder at overleve. Derfor er det vigtigt at forsøge at standse den så hurtigt som muligt.

    Der findes nu, så mange forskellige varianter af Coronavirus. Bla. Delta variaten, som er yderst smitsom, hvor vaccinen ikke beskytter helt så meget som på oprindelige virus.

    Det er jo svært at opnå flokimmunitet, når der opstår en vira som formår at blive ved at mutere, så skal vaccine jo også ændres hele tiden.



  • #4   19. nov 2021 Cris

    Det cirkus vil jeg ikke være deltager af, når den muterer, så skal man i en uendelighed vaccineres.

    Jeg er i mange år blevet vaccineret for Influenza, som har gjort at jeg ikke har været syg på nogen måde de sidste 5 år. ja - den muter også, men det følges op på. Det er 1 gang om året, hvad der er lagt op til med Corona er at man hele tiden igennem året skal fyldes med det skrammel - måske 12 gange om året for at holde trit med mutationer. Det er ikke noget jeg skal stå model til.

    I må gerne - det er jeres valg og mit valg at jeg ikke skal fylde kroppen op med vaccine i de mængder.

    I er velkommen til at kalde mig hvad i har lyst til som så pænt Jetset formulere sig i tråden. men lad os se hvem der er den kloge på længere sigt. Har jeg dummet mig og kradser af, tja - det er så mit valg.


Kommentér på:
Hukommelsestab.

Annonce