{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Zoologisk museum. {{forumTopicSubject}}

ja når jeg tænker i hvordan den gammel Zoologisk museum der lå inde omkring Rundetårn da jeg var en bedte knægt og hvordan jeg var helt vild da jeg gik ind og så alle de udstillinger og det var sku fantastisk og jeg husker også hvordan der bag ved var sat noget at et hvalskellet op.
Og ja jeg var som knægt også ude og se det nye Zoologisk museum og hvor du kunne gå over en lille bro og trykke på en knap og høre en bestemt fugl og der var mange knapper og ja der var også en muretue hvor der var en glasvæg så man kunne se hvordan det forgik i tuen.
Og ja nu lukker de og flytter ind til Botanisk have og håber at oplevelserne bliver ligeså store der smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zoologisk museum.
  • #1   26. okt 2021 Har på 3 dag besøgt diverse museer i København, men den du nævner har jeg ikke set.

    Men nu skal den jo flyttet til noget beton/glas et eller andet grimt. Historie skal ikke udstråles i glas og beton men i gamle historiske bygninger som jeg kan forestille mig at den du taler om er.

    Arkitekter på bygninger må være grimme, når de kan lave grimme bygninger. En påstand, kender dem jo ikke, eksempel som Møntergården som på bedste grimme vis afspejler grim arkitektur efter en udbygning. Hvorfor er der ikke en respekt for det man udbygger.

    Bygningen ligger lige på hjørnet til det marked som er 2 gange om ugen, og kunne høre en lille pige sige - Mor, det grimt. store glasfacader, men spånplader malet rød med rustfri skruer, neglede et par af dem da jeg lige skulle bruge dem. De er stadig ikke fornyet.


  • #2   26. okt 2021 Polysl det er jo mange år siden jeg var i Zoologisk museum men det er helt sikkert et besøg værd smiley

Kommentér på:
Zoologisk museum.

Annonce