{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
297 visninger | Oprettet:

15.000 boliger kollapset. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænkte i at overskriften kunne give stof til eftertanke for hvis nu overskriften var: 15.000 boliger kollapset i Danmark grundet ekstrem regn hvordan vil vi dansker så reager - det er sket i Kina og uanset hvor syntes jeg det er en katastrofe.
Og det er ikke mange dage siden at Italien fik den tvivlsomme ære i at få Europa rekorden i mest regn på et døgn der faldt ligeså meget som Danmark får på et år.
Jeg kommer til at tænke på hvor længe vi skal vente på at verdens leder tager sig sammen til at få sat en stopper som de ting der får klimaforandringerne til forsat at køre der ud af (vi skal vel ikke tænke i syndflod) og fordi det kun lige nu sker i vores naboland kan vi da godt være en smule klimaseriøse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  15.000 boliger kollapset.
  • #1   16. okt 2021 Okay Leon men jeg har opdaget noget besynderligt gennem det sidste par år.
    Jeg kommer en del rundt på Sjælland med vovserne og har bemærket at samtlige søer og moser jeg færdes ved har fået ekstrem lav vandstand smiley
    Prøv at se efter om det samme er tilfældet næste gang du selv er ved en sø smiley smiley


  • #2   16. okt 2021 Cody N min verden er ikke så stor og jeg kæmper for at den skal blive stor ligesom din og vandspejlet er lavere ja men ku det så være fordi du er midt i landet smiley

Kommentér på:
15.000 boliger kollapset.

Annonce