{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Lige ret for alle eller hvad. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kan forstå at hvis du kommer som flygtninge til Danmark og flygtningen så havde 10 koner i det land manden flygtet fra så også må have sine 10 koner med til Danmark og bo sammen med dem på legal vis.
Og hvis ikke jeg tager helt fejl er bigami ulovligt i Danmark.
Jeg kunne jo sætte et spørgsmål op om hvem der i Danmark kommer først flygtningen eller danskeren og jeg har ellers et stort hjerte deri må ingen tvivle - men uden danskerne intet Danmark og intet velfærdssystem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige ret for alle eller hvad.
  • #1   1. okt 2021 Tja men de afgørelser Menneskerettigheds domstolen afgiver ser det godt nok ud til at flygtningene kommer i første række.
    Meget ville se anderledes ud hvis vi som Australien nægtede at acceptere Spontane asyl ansøgninger, reelt er vore såkaldte flygtninge en slags Kvote flygtninge der har taget deres sag uden om FNs flygtninge organisation, og selv taget beslutningen om hvor de ville bo.


  • #2   2. okt 2021 Ole S hej og man kan vel sige at Menneskerettighedsdomstolen jo ganske enkelt skal sige som den gør det er jo netop en Menneskerettighedsdomstol men der for kunne de jo godt komme ud af den fantasiverden de dommer lever i.

  • #3   2. okt 2021 Helt enig med Ole S - konventionerne er Vesteuropas største modstander, dernæst kommer det venstreradikale Judas segment og sidst men ikke mindst main stream medierne og deres politisk korrekte berøringsangst når de gælder kriminelle med brun hud eller EU’s overstatslige opførsel smiley

Kommentér på:
Lige ret for alle eller hvad.

Annonce