{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Enhedslisten. {{forumTopicSubject}}

Ja ser jo hvordan enhedslisten løber rundt og råber op om gratis tandlæge til de unge mennesker og de må været helt forskruet i deres politikerhjerne - for hvorfor kun de unge de ældre har ligeså meget brug for gratis tandlæge og personligt trænger mine bisser til mere end et kraftigt eftersyn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Enhedslisten.
  • #1   10. aug 2021 Hvem kan tage EL alvorligt? de der klovne i manegen, som bare ævler løs om dit og dat men ikke har nogen som helst begreb hvor pengene skal hentes. De elsker et dansk kalifat og at der vælter en masse kriminelle ind over grænsen som elsker burka og tørklæder og en lammedasker på altanen. Det sjove er at de ikke vil have det i deres opgang, helst langt væk.

  • #2   10. aug 2021 Polysl vi er enig i mange ting - dog må jeg tro på at det ikke er alle fra EL som er dumme og der må være lys for enden af tunnelen smiley

  • #3   11. aug 2021 Enhedslisten og min bare r**, det eneste de kan er at rasle med sablerne, de har sq aldrig adresser på finansieringen, de tror kassen er bundløs, men nu når de i Enhedslisten bliver 55+, så kan det være, de også begynder at tænke på dem, for de har jo stadig deres tænder, som skal repareres og ikke kun de unge, de unge kan nøjes med en tandrensning og det koster jo ikke alverden.

    Enhedslisten tænker med ***** smiley


  • #4   11. aug 2021 Leon

    Muligt at alle fra EL ikke er idioter, men at høre frontlinjen tale så er de et godt billede på en idiot.


  • #6   11. aug 2021 # 5

    Det er jo også svært, at passe tænder og komme til tandlæge, når man ikke har været uden for en dør i en 20-30 år...

    Alis behøvede jo heller ikke, at forsikre sig i Danmark og betale til det, det har hun hun jo overladt til os andre/skattetyderne. smiley smiley


  • #7   11. aug 2021 Alis høre til sofa folket som bare er tilbagelænet og mene at de får for lidt, og skal have mere - og helst stjæle fra de rige så de bliver fattige. At bruge 40.000 kr på tænder lyder mærkeligt - det må dælme være en dyr tandlæge, men det kan jo forklares i at tandlægen har slæbt sin stol og klinik assistent med op til 6 etage så vil det være en forståeligt.

  • #8   11. aug 2021 Polysl tandlæger kan være utroligt dyre og 40.000.kr lyder nu ikke af meget hvis det er alle bisserne som der skal skrues og justeres på - når jeg skal til tandlægen en dag kommer der en betonblander og efter halv times tid vil tandlægen være færdig med at fylde min mund smiley

  • #9   11. aug 2021 Leon

    Det koster ikke engang et klik gebis i Danmark, så hvis man får sat 1 tand ind af gangen i en sokkel så kan man forstå prisen.


  • #10   11. aug 2021 Polysl nu er jeg jo ikke tandlæge - men ja hvis man har råd til at få lavet det rigtigt - altså med hiv og sving - porcelæn OSV så koster det smiley

  • #13   11. aug 2021 Alis det er dig som ikke er in med virkeligheden, du lever dit liv bag lås og slå, og så mener du at have klarhed for hele samfundet som struktur osv...

    Hvis de priser er i 80 eller 90'erne så er du godt nok blevet taget ved røven. I dag kan du få et hel gebis for mellen 15 -17000 og et klik gebis for omkring 25000


  • #15   11. aug 2021 Jeg må give Alis C ret i at det der besværliggøre det at komme op til tandlægen i den sidste ende er kostbar og damer skal altid have et flot smil - det er jeg helt enig i smiley

  • #16   14. aug 2021 #5

    //citat
    Det er et fordelings spørgsmål. Alle de, der knokler i virksomhederne og måske slider deres helbred op, skal også have gavn af velfærdssamfundet
    //citat slut

    Ha Ha - dem som slider er dem som bliver ramt af din drøm om skattefordeling. Mange betaler allerede over 50% af deres løn og nu vil du have de skal betale mere? Nogle er endda helt oppe på 70% på den sidste tjente krone.

    Så er der sgu da ikke noget at sige til at at flere ikke gider.

    Du alis har ikke fattet at alle regeringer går efter den største gruppe som batter, og det er de med mellem indkomst som yder en ekstra indsats for så at blive nakket af skat. Hvem gider yde en ekstra indsats hvis man nakkes af skat og det arbejde slet ikke står mål med lønnen?

    Vi ved også at bunden af samfundet er den største indtægt gruppe for regeringen som i grunden bare får deres penge tilbage. Så regeringen gør så bare bunden af samfundet mere fattig. Imens man stjæler de fattiges penge så får de ekstra børnetilskud - det de fattige ikke har opdaget er at når regeringen ligner et godt tag selv bord så får de 1 krone eller mere ind. Sådan en slags skjult røvrending.


  • #17   14. aug 2021 Polysl vi er også enig i mange ting - men hvis en der har mange millioner går på røven vil personen jo stadigt blive hjulpet smiley

Kommentér på:
Enhedslisten.

Annonce