{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kurt Westergaard.
  • #1   19. jul 2021 Følger der et link med Leon eller ??? smiley

  • #2   19. jul 2021 En mand - en tegning - og millioner af sindssyge muslimer som næsten væltede verden i had til Danmark.

    Håber vi stadig har så modig en mand som forsvare for ytringsfriheden i fremtiden.

    NU har han fået fred, legetøjs politiet har fået fred, og kan fjerne den skurevogn op til hans adresse.

    Hvil i fred mester.
    link....

    https://bit.ly/3evpXEA


  • #3   19. jul 2021 Cody N dog smiley

  • #4   19. jul 2021 Polysl tak for det link smiley

  • #6   19. jul 2021 Annella

    Jeg er ikke i tvivl om emnet til fredagsbønnen, når klaphattene svælger i nydelse over Kurt Vestergaard.

    Men på et tidspunkt er der nogle som får nok og vælter deres skrammelhuse samt tårne - så er jeg den første til at grine hue og hejsa.- og lejer en bil og køre dyttende rundt i Odense.


  • #7   19. jul 2021 Annella ja det er utroligt hvad hans tegning kunne gøre smiley

  • #8   19. jul 2021 Må han brænde op i helvede sagde en idiotisk muslim - han er så ikke den eneste med en hjerne som en våd avis.

    Til det kan jeg sige: så kan han hilse på Muhammed og allah.


  • #9   19. jul 2021 Polysl mange bliver uvenner grundet religion og hvis så der spædes op med politik går det helt galt - undtaget mit lille univers der respekt alle hinanden smiley

  • #10   20. jul 2021 Jeg er lidt langsom i vendingen Leon og jeg spurgte efter et link fordi jeg ikke anede KW var død da du lavede indlægget smiley
    Der er heldigvis tusindvis af modige mennesker verden over der som KW ikke er bange for at ytre sig om islam, men desværre er der ingen opbakning fra venstreorienterede ryggesløse medier og regeringsledere verden over smiley
    Demokratiet forsvinder i takt med den muslimske invasion der ikke kan bremses grundet forfærdelige aftaler der holder hånden over invasionsstyrkerne, men i det øjeblik de selv er i overtal kan jeg garantere for at aftalerne ophører smiley smiley


  • #11   20. jul 2021 Cody

    Ja - selv enhedslisten stejlede bare fordi Pia Kærsgård hang dannebrog op i folketingssalen, fordi bagtæppet var taget ned.

    De stakkels mindrebemidlet hjerner i enhedslisten, kom med følgende idioti:

    DF tager patent på det danske flag
    Magtmisbrug, fordi det er placeret lige ovenover hvor hun sidder
    De mener det skal ned hurtigst muligt.

    Det er så en helt ny måde at blive krænket på - den havde jeg sgu ikke set komme dengang.

    Men det er jo også et parti som åbenbart hellere ser isis flad over kolonihaven, så er der ikke et øje tørt i kørestolen.

    Men de har så også begået andre tåbeligheder som at de vil udlægge 1/5 af al landbrug, til energi afgrøder, skov, vild natur og græsarealer.

    Det vil betyde en stor afvikling af de danske landbrug.

    De er simpelthen bindegale i det lorte parti.


  • #12   20. jul 2021 Cody N jeg står stejlt for vores demokrati og det der høre til og ja alle skal have lov til at ytre sig på deres måde og det uanset om vi kan li det eller ej smiley

  • #13   20. jul 2021 Polysl i min verden er Dannebrog jo Danmarks national symbol så der stiller jeg mig gerne op ved siden af Pia Kærsgård.
    Og ja Polysl Danmark er et landbrugsland og lad det forblive sådan og ja jeg er nu også til naturskov - dog ser man politiker som både vil blæse og have mel i munden - en dårligt cocktail smiley


  • #15   20. jul 2021 Alis

    Sikke du forvansker historien, det var muslimer som rejste til Mellemøsten og udøste deres galde over en tegning - for det var kun en tegning de reagerede på. Med sig havde muslimerne også tegninger som Kurt Vestergård slet ikke har tegnet - måske nogle de har hentet nede i deres muslimskoler hvor de har en hær af små brune terrorister som tegner løs så man rigtig kan få fut i Mellemøsten - eller fra de savlende afkom fra et for tæt samarbejde i sengen.

    Fra Faktalink:

    November 2005: En delegation af danske imamer rejser til Mellemøsten og opfordrer til international fordømmelse af tegningerne.

    Det gjorde at de opfandt tændstikken, og stor jubel da den virkede på det danske flag, og vores ambassader. Det skal så lige siges at der røg en stor del muslimer som døde i deres oprør og had, i Mellemøsten. Ingen beklagelse herfra. Det er risikoen som at klatre i bjerge og falde ned, eller gå over for rødt i Ghetto områder. Men samme idioti ser man hver gang de besøger Mekka, så tramper de deres egne ihjel, bare for at komme først til at rende rundt om en stor sort sten.

    Her kan man så ikke sige i Danmark om søndagen til kirken at nogen bliver trampet ned for at komme hen til de forreste bænke.

    Så det må absolut have noget med som Nyborg skriver om at de bliver dummere jo mere religiøs man er.


  • #18   20. jul 2021 Alis

    Så det du siger er faktisk at hvis der er en masse hinduer i Danmark som er vrede over at man slår køer ihjel så skal man stoppe med at gøre det?

    For hvis man ikke gør det, så tager man ikke hensyn til deres religion. For hinduer er det en dyb krænkelse af deres guddom.


  • #20   20. jul 2021 Alis C jeg tænker på hvordan du som dansker modtager en pension hver måned og samtidigt fortæller du at Dannebrog ikke længere symboliser Danmark og dets velfærdssystem - det hænger ikke sammen smiley

  • #21   20. jul 2021 Alis

    Jeg skriver ikke om slåskampe, men reflekterer på det du skriver at tage hensyn til andres religion, om det er muslimer eller hinduer.

    Nu har man bøjes sig for muslimer og bare fordi der er 2 muslimer i en børnehave så dropper man grisen overalt i alle uddannelses institutioner.

    På samme måde skal man da også vise respekt for hinduer og stoppe med at slagte køer da det er en krænkelse på lige fod med at tegne en tegning af deres knaldhætte.

    Du snakker om demokrati - ævl, det findes ikke i Danmark så længe vi har fjolser som tilgodeser mindretallet til skade for flertallet.

    Det kan ikke være særlig demokratisk at vi ikke kan fravælge halal produkter - da det ikke står på varen. Det forbandede svineri skal stoppes, for jeg vil ikke betale til den arabiske liga som støtter terror, bygning af moskeer. Det svare til at købe sit eget reb når man skal hænges.

    Med til at betale for at få muslimer ind i Danmark med en så syg mening at de på Twitter udtaler som en gruppe, de er glad for at Vestergaard er død, og må han brænde op i helvede.


  • #24   21. jul 2021 At Alis tager afstand fra dannebrog er vel et tydeligt bevis på hvor u-dansk hun er smiley
    Vi skulle jo nødigt have at vores flag blev misbrugt af landsskadelige elementer smiley


  • #25   21. jul 2021 Alis

    Sandheden er at muslimer i Danmark har fået en særstatus som mindretal, over alle andre minoriteter.

    Sandheden er at muslimer er forkyndende i det offentlige rum når de i protest beder til deres knaldhætte Render rundt med et tørklæde for at forkynde deres religiøse tilhold.

    Sandheden er at muslimer vil være endnu mere forkyndende i deres ækle kamp for at stå i en mineret og råbe ud til alle deres lemminge om at det er tid til at bede eller at komme i moskeen. De har prøvet med argumenter som at: når vi ringer med klokkerne, så må de også råbe fra en mineret. Men vi danskere gider ikke høre på det råberi.

    Der er opfundet en app som kalder til bøn, og da alle har en mobilos så er der ingen grund ti lat stå og bræge ud over det danske land.


  • #26   21. jul 2021 Når Westergaards berømte tegning i særlig grad provokerer rettroende muslimer til vold og terror hænger det sammen med en hadith hvor Muhammed citeres for at have sagt: "Jeg har vundet sejr gennem terror." (Sahih al-Bukhari 2977).

  • #27   21. jul 2021 Jeg siger bare som John Mogensen - Der er noget galt i Danmark - for hvilken lande uden for Europa tager samme hensyn til hvad der må spises og andet - end europæerne smiley

  • #29   21. jul 2021 Jeg holder ikke af det danske flag mere. Det gjorde jeg, ligesom alle andre danskere gjorde, men nu er det blevet brugt til at slå andre mennesker oven i hovedet. Derfor symboliserer det for mig ikke længere de danske værdier. Jr. Alis

    Nej, selvfølgelig gør du ikke det, det er ikke overraskende, når jeg læser alle dine rystende hadefulde indlæg overfor dine daværende landsmænd. Men nogle gange, kan det være chokerende at få kendsgerningerne sat i perspektiv og tragisk/komisk. Kurt Westergaard havde evnerne, han satsede sit liv, uden at vide det, tænk at skulle leve under beskyttelse resten af sit liv over nogle skide tegninger, som sagde alt om virkeligheden på en satirisk måde og så i et demokratisk land ......, men det kan man slet ikke forstå, når man er under en Lovreligion, det er vi heldigvis ikke i Danmark, men alligevel skal vi lide under den, og det synes du, bare vi skal, du nyder at se, Dannebrog bliver brandt af = bombe over DK, det er rystende.


  • #30   22. jul 2021 Som sådan har Kurt Vestergaard ikke gjort noget forkert, han har bare tegnet en opgave, at så en masse imamer i Danmark anser det som en krænkelse, bunder i at de er ubegavede , og nok de sidste i verden som ville kunne opfinde noget som helst. Løgn... de imamer prøver hele tiden at genopfinde hadet, en grund, en årsag. De er så dumme at det skriger til himlen.

    Vestergaard har reflekteret på virkeligheden og tegnet hans "opstand" som åbenbart ikke faldt i de mindre bemidlede imamers smag. Det er ikke rart for muslimer at få serveret sandheden på en sådan måde. Så man rejser til ula bulla land med en masse tegninger lavet af savlende afkom i kørestol med for tætte familie relationer og så lige den med bomben i turbanen.

    Så hvis de religiøse tosser ikke havde rejst med deres samling af idioti samt et billede af virkeligheden så havde vi ikke en fuck'n mu krise eller havde. Så Danmark kan takke imamer for det og ikke Vestergaard. Ære være hans minde.


  • #34   24. jul 2021 #32 Alis

    De så kaldte sværd vers kan man læse:

    Sura 9 (Omvendelse) vers 29: Bekæmp dem, som ikke tror på Gud og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Gud og Hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået Skriften, skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion, indtil de kuet er rede til at betale skat!

    Det opfordre muslimer til at bekæmpe folk der ikke bekender sig til islam. Altså brug af vold til at omvende infidelle.

    Terror grupper bruges den undskyldning at det er en forsvarskrig. Jeg kan så ikke lige få det til at rime når man springer en markedsplads i luften med en masse af deres egne - for at få ramt på 2 infidelle.

    Jeg kan også udlede af det at man slet ikke har respekt for deres egne hvis det drejer sig om at nakke en masse infidelle. Samme teknik bruger man i Palæstina hvor man bruger børn og kvinder som skjold - for at undgå konsekvenser af deres primitive kakkelovnsrør som de skyder af i blinde mod Israel, som stort set rammer deres egne som bor og arbejder i Israel

    Man hjernevasker børn/kvinder/mænd til at være selvmordsbombere,

    Al terror i EU kommer fra muslimer - så det der med at koranen ikke opfordre til krig skal du længere ud på landet med.

    Vi kan så igen tage eksemplet på at muslimer i Sverige har bekæmpet jøder i den grad at de er rejst ud af Sverige eller ind i landet for at undgå forfølgelse. Hvis du kan finde en jøde i Malmø så skal du dælme være heldig, det vil nok svare til at vinde i lotto.


  • #35   24. jul 2021 Ja Polysl og så hører du ikke mere fra Alis 😀🙄

  • #36   24. jul 2021 Cody

    ok jo - hun siger barre at fortolkningen er forkert, for det er kun hende som kender den rette fortolkning af koranen.

    Efter koranen danser alle muslimer rundt og uddeler flødekarameller og hjælper gamle fru infidel olsen over gaden. Al terror er ikke fra muslimer men neo børger og hvem hun ellers kan give skylden.


  • #38   25. jul 2021 Annella tak for et godt grin smiley

  • #39   27. jul 2021 Daværende landsmænd??? Jeg har masser af landsmænd, der ligesom jeg protesterer imod at højrenationalisterne holder på at de bestemmer hvad der er danske værdier og hvad flaget symboliserer. Det er ikke danske værdier at trampe på andre menneskers værdier!!! I har sat et grimt sort mærke på Dannebrog, og jeg håber at det en dag vil lykkes at generobre det. Det flag, der engang symboliserede hele Danmark samt fællesskabet, og ikke kun en lille gruppe i toppen. I har skabt splittelse. Jr. Alis.

    Har du et link ??

    Men du har helt ret i, at det ikke er danske værdier, at trampe på andre menneskers værdier, dog synes du jo, at det er helt OK at vi får brændt det danske national flag af. Jeg er blevet krænket, og jeg tilgiver det aldrig. Dog er Kurt Vestergårds tegninger et symbol på den rene virkelighed, da der KUN er muslimske terrorister, men kendsgerninger kan være svære at fordøje. Du sidder hver eneste dag og skaber splittelse, jo mere du skriver, om din forskruede uvirkelige verden, jo mere tages der afstand, for vi får aldrig links, på dine påstande.

    Om man er under en lovreligion eller et diktatorisk politisk system, hvad der forskellen? Hvis man vover at have en anden mening end højreekstremisterne, så bliver man bekæmpet og udstødt. Jeg håber at det går op for danskerne, at den måde højreekstremisterne behandler muslimerne på, den måde vil de også behandle alle andre på, hvis de får magt til det. Det er denne tråd endnu et eksempel på.


    Hvis du igen igen tager DK, som eksempel, så kan jeg ikke se meget diktatorisk politis system, vi har demokrati, godt eller skidt, sæt spærregrænsen op, det vil stadig være demokratisk. Men du går ind for ISLAM, hvor kvinder og børn bliver mishandlet, det er dit valg, du skal ikke slå os oven i hovedet, fordi der heldigvis er flertal i DK for, at sådan en rædselsfuld Lovreligion, skal vi ikke have i DK, vi er et kristen land med verdens smukkeste flag, kan de ikke lide det, så kan de jo bare rejse hjem, men det gør de ikke, de vil hellere gøre ondt, det ligger ligesom i Lovreligionen.


  • #40   30. jul 2021 Og så når man beder om links, slutter debatten, spøjst smiley

Kommentér på:
Kurt Westergaard.

Annonce