{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

Hulemandspædagogik. {{forumTopicSubject}}

Ja nu så jeg Nødråb fra børnehjemmet 2 og jeg bliver altså ret forarget over den hulemandspædagogik der ses og tales om og den stakkels dreng som igennem 5.år må stå model til dårligt hulemandspædagogik får mig til at tænke på min tid fra 1960 til 1965 hvor netop hulemandspædagogikken floreret i bedste velgående med ingen eller slet ingen omsorg for børn og jeg troede faktisk at Danmark var kommet længere inden for det pædagogiske univers - men det ser ud til at jeg tager fejl smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hulemandspædagogik.
  • #1   18. mar 2021 Nu får du en belæring fra Alis om de neoliberale som har sparet selv engang i 60'erne hvor der slet ikke var besparelser.

    Men på den anden side....

    John Lennon sagde engang: Hvis du kan huske 60'erne er du fuld af løgn.. på en måde har han ret for dem som tågede rundt i hash og piller og andet skidt.


  • #2   18. mar 2021 Polysl vi behøves ingen belæring om livet og jeg behøves ikke at lære om livet på forskellige hjem men jeg vil stadigt sige min tid som 6.årig og ned efter på de forskellige hjem var ikke noget at råbe hurra for og det følger sku en og det var ellers ikke noget jeg vil tro - men jeg kan se det nu - men ja den stakkels dreng og ja de stakkels børn og måske det vil være bedre at hjælpe dem i eget hjem smiley

Kommentér på:
Hulemandspædagogik.

Annonce