{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
148 visninger | Oprettet:

111 er blevet udvist men kan ikke sendes hjem {{forumTopicSubject}}

https://ni.dk/ni-news/id/b4bf4efe-2eba-48cb-86c6-94c686f81b16/111-er-blevet-udvist-men-kan-ikke-sendes-hjem

Der er i øjeblikket 111 udenlandske statsborgere, der har fået en udvisningsdom fra Danmark, men som ikke kan sendes hjem. Myndighederne vurderer, at de er i fare, hvis de bliver sendt tilbage til deres hjemland.

Det skriver Berlingske.

- De mennesker er uønskede i Danmark. Det er derfor ikke tilfredsstillende, at vi ikke kan sende dem hjem. Hverken for de medborgere, der blev ofre for deres kriminalitet, eller for samfundet som helhed, siger udlændingeminister Mattias Tesfaye (S).

De manglende hjemsendelser møder kritik fra blå blok. Især løsladelsen af somalieren Mohamed Geele, der for 11 år siden angreb tegneren Kurt Westergaard med en økse, vækker harme.

Mohamed Geele blev i 2012 ved Højesteret idømt ti års fængsel og udvisning fra Danmark. Men han befinder sig stadig i Danmark, fordi myndighederne vurderer, at det er for farligt for ham at rejse til Somalia.

Skidt pyt med om de udviste skulle være til fare for danskerne, de borgere staten skal beskytte, der er vist et eller andet de politiske korrekte endnu ikke har fattet, når de beskytter kriminelle udlændinge, der lever af plat, tyveri, overfald mm.

Din mening?

Kommentarer på:  111 er blevet udvist men kan ikke sendes hjem
  • #1   15. mar Hvis man har fået en dom 10 års fængsel og udvisning, for at jagte andre med en økse, så forstår jeg ikke DK skal huse sådan et afskum, på grund af fare for hans helbred.

Det er det rene idioti, at værne om den slags typer og utrygt for danskerne....

• #2   15. mar Alle banditterne som er udvist får lov til at være i Danmark, imens man udviser folk med arbejde og et harmonisk liv for tekniske småting.

Der er masser steder i Somalia de kan udvises til, men problemet er at Somalia ikke gider deres egne banditter så de nægter at tage i mod dem - og imens så forsætter de deres kriminelle adfærd, med tyveri, overfald, mord, fup - for når de sidder i fængsel så kan de ikke udvises. Forholdende i danske fængsler er det rene drømmeland set i forhold til dem i Somalia.

• #3   15. mar Ud med affaldet. De skal sku ikke være her når de er udvist. Jeg lader heller ikke affald ligge indenfor, hvis det har sin plads i skraldespanden. Og så vil jeg faktisk "skide på" om der ikke er plads i skraldespanden. Der er ingen grund til at lade affaldet lave gener eller ødelægge mit hjem. De 111 stykker menneskeligt affald, kan passende vende tilbage til deres skraldespand hvor de hører til.
    Deres besøgstid her i mit land er opbrugt.

• #4   17. mar Hercules fly hvor man skraber alle de 111 banditter sammen og smider dem over Somalia. Sig at flyet kommer med ris og mælkepulver så de ikke bliver skudt ned. Det skal selvfølgelig følges med et jagerfly som sikkerhed.

Hvad har jagerflyet som undskyldning? De har 72 jomfruer ombord som bare venter på at blive - ja - gjort til jomfruer igen.

• #5   19. mar Ja der er vel ikke så meget at sige - ud af Danmark og det var let smiley

Kommentér på:
111 er blevet udvist men kan ikke sendes hjem

x