{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Epidemilov. {{forumTopicSubject}}

Ja så er epidemiloven vedtaget og lad mig med det samme sige at jeg ikke bryder mig om den - fordi der igennem den kan bruges tvang og ordet tvang får mig til at stejle og i får lige at vide hvorfor.
I omkring 1965 var jeg kommet på kysthospitalet det lå oppe på refsnæs ved Kalundborg og den korte tid jeg var der oplevet jeg hvis jeg ikke opførte mig ordenligt - at blive spændt fast til sengen - lukket inde i en skunk (og at være bange for lukket rum + være mørkeræd) gjorde det jo ikke nemmer - var vi flere blev vi smidt op på loftet og lyset blev slukket.
Derfor siger jeg bare at TVANG absolut ikke er i orden - heller ikke selvom vi har en regering som lovliggøre det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Epidemilov.
  • #1   24. feb 2021 Hjernen har forladt resten af regeringen da varer udvalgs butikker skal man booke en tid, som når man skal købe sko, en kommode, eller seng, eller andet skrammel. Det kan ikke engang måles med ensretning i gågader.

    Logikken halter så gevaldigt når man gerne må vælte rundt 1000 i Bilka - men en frisør må ikke have en kunde.

    Jeg tror ikke vi har set det mest idiotiske fra den røde baron som elsker makrel og pudser vinduer i det.


  • #2   24. feb 2021 Polysl ja jeg har ikke set hvad de gør og ikke gør men at skulle booke en tid for at købe sko lyder helt hen i vejret


  • #4   25. feb 2021 Claus G hvem skal vi så kalde for Røde Mor smiley

  • #6   25. feb 2021 Røde Mor startede som et kunstnerkollektiv af billedkunstnere - så jeg tror ikke de vil sammenlignes med Mette den røde baron som er så fuld af fup at selv Münchhausen ville rødme.

    Det er lige kommet frem at man har snydt med tallet om indlagte hvor man har lagt 25% oveni tallene da den beregnings model som tæller en med som er blevet behandlet for små skader og med Corona også tæller med som indlagt. Så hvis der kommer en ind med Corona som får 4 sting i fingeren så tæller det som indlagt.

    Sygehuse har sine grunde som at få tilført flere ressourcer - for de kan slet ikke få det til at løbe rundt efter at man i toppen som administratorer og overlæger og læger får kæmpe bonusser for veludført arbejde under pandemien . imens dem som sad i lort til halsen som sygeplejesker blev spist af med julemad som ikke engang en hjemløs ville spise.

    Det er simpelthen så uforskammet en måde at behandle akut gruppen på.


  • #7   25. feb 2021 Claus G har mor Frederiksen ikke fået børn endnu smiley

  • #8   25. feb 2021 Polysl 25% oveni og det er sku ikke ok at snyde sådan med tallene og den der tale om bonuser til dem der er i toppen er sku heller ikke ok og skulle vi tale om 25% på den gode måde skulle det være til alle dem der har været med til at gøre en forskel i disse tider og ikke kun at dem i toppen der skal have noget og maden ja den kære mad systemet må da snart kunne forstå at man ikke spiser nogen af med mad som ikke engang en hund vil spise.

  • #10   25. feb 2021 Claus G HUM det må du sku ikke kalde børn for djævleyngel ej heller Mettes smiley


  • #12   25. feb 2021 Ja Claus

    Hun har en masse pivlinge og lemminge som tørster efter at blive vasket i røven af en makrel spisende rød baron som fortæller røde danskere hvordan de skal pudse deres vinduer.

    Først åbner i dåsen - så tager i indholdet ud og smøre det på vinduer - husk rigelig med smør. Hvis i ikke kan se ud af vinduerne så er det ikke min skyld, for jeg er blevet rådført af en hær af excel regne karle som er nyttige lemminge som tager faldet.


  • #14   25. feb 2021 Jeg har et passende sted at Mette Fup kan stoppe den op -

  • #16   25. feb 2021 Polysl - Claus G i er godt nok hårde i munden og det er med eller uden ble og jeg ja jeg kigger smiley

  • #18   25. feb 2021 Alis C jaaa og jeg kan godt forstå det du siger men at lægge dem oveni dem der bliver rigtige syge grundet corona er jaaa hvad skak vi sige måske lige i overkanten og ja hvor skal man stoppe smiley

  • #20   25. feb 2021 Alis C jeg tænker på at dem der har en brækket arm og med corona kun opdages fordi de bliver testet og hvorfor teste alle hvis de har det fint og det er kun med til at sprede skræk - du ved det er ligesom at tage et testskema for at se om folk har det skidt - det kan de fleste jo se på folk - så hvorfor den test smiley

  • #21   26. feb 2021 Alis

    Du læser jo ikke hvad jeg skriver,

    Det er manipulation at en som får syet sin finger som har Corona bliver betegnet som indlagt - ingen med småskader med Corona bliver indlagt -


  • #22   26. feb 2021 Leon

    Man kunne være lidt morsom...

    En mand kommer in med brækket arm, som siger: Jeg er smittet med Corona, ok - så sætter man det store alarm program i gang - hvad med min brækkede arm? Pyt - Mette fupski mener at Corona er mere vigtig at behandle så vi putter dig i seng og behandler dig for Corona - jamen - hvad med min arm? Lad nu være med at være så pjevset, Corona er en alvorlig ting og må behandles omgående - så kigger vi på din arm senere.

    Jamen der er ingen puls i armen? gør ikke noget så fjerner vi bare armen og forsætter behandlingen for Corona.

    Jamen så har jeg kun en arm? lad nu være med at være så besværlig og være glad for at Mette Fupski er den bedste medister vi nogensinde har haft - der kommer så nogle højlydte host rundt omkring.

    HJÆLP______


  • #24   26. feb 2021 Alis

    Nu rager regeringens lille røde snue mig lov - hvis jeg vil på ferie så er jeg total ligeglad med Mette vupti og hendes DDR metoder. Jeg tror ikke man kan finde en større røde baron med så stort ego som Mette Mink.


  • #25   26. feb 2021 Polysl griner smiley

  • #26   26. feb 2021 Alis C selv eksperter kan tage fejl smiley

  • #28   26. feb 2021 Claus

    ja...når Mette Fup's regne karle kommer frem til at man kun må gå en vej i en gågade, så er man over i Monty Pyton og andre humoristiske tiltag.

    Det er så dumt at man krøller tæer - for hvem står lige og kontrollerer at man går forbi en forretning og hovsa- der skulle jeg have været ind - nå men jeg bakker lige - håber ikke at jeg bliver smittet ved at bakke baglæns.

    Logikken er også helt væk når man kan rende rundt i Bilka 1000 mennesker men ikke være en hos en frisør.Det er efterhånden den rene børnehave -


  • #30   26. feb 2021 Claus

    Jeg er bange for at Mette fupski ikke får noget som helst rigsret eller næser, alle partier vil til fadet så de skal ikke have klinket noget.


  • #31   26. feb 2021 Alis C alle kan tage fejl og jeg gør gerne ting frivilligt - hvis det er til gavn for alle smiley

  • #32   26. feb 2021 Polysl - Claus G ja der bør være bare en smule logik - folk er jo ikke dumme - altså kan de også tænke - tænke deres smiley

Kommentér på:
Epidemilov.

Annonce