{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Kommunisme. {{forumTopicSubject}}

Alis C du bliver altså nød til at følge med i den store verden og lad os bare tage den smule jeg ved igennem den smule viden jeg har igennem min skoletid + min livshistorie viden igennem livet.
Hvis alle warszawapagt landene syntes at kommunismen bare var så god - vil de så havde jublet så meget da de blev opløst efter Berlinmurens fald i 1989 og inden jeg går videre vil jeg tiljuble den dengang sidende præsident i Rusland Mikhail Gorbatjov og der efter tage præsident Ronald Reagan som jo var de to som gjorde det muligt at få Øst og Vest Tyskland forenet igen.
Og Alis C der var jo stor forskel på alverdens ting i Øst og Vest Tyskland der var mange ting du ikke kunne få i Øst Tyskland - men det behøves jeg ikke belære dig om.
Så tager vi Nord Korea og nu kan det godt være at du hopper på al det dersens propaganda som til tider sprøjter ud der fra - det gør jeg ikke og de lever i fattigdom.
Vi tager lige Cuba med der lever de i fattigdom og de får mad igennem deres rationeringsmærkebog og det er kun fornødenheder og husene er i mange tilfælde ved at falde sammen.
Jeg vil ikke blande Kina og Rusland ind i denne historie men Kina køre der ud af og Rusland køre vel også fint - jeg er dog ret sikker på at de to landes kommunisme ikke står model til din model smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommunisme.
  • #1   24. feb 2021 Leon

    Kommunisme er også at rage til sig, som vi har set både i det gamle Sovjet og DDR, man udsulter folket så de ikke har kræfter til at gøre modstand. Man begrænser folks mulighed for at købe en anden tandpasta end den som er i handlen. Imens så bliver de fede bæster federe og federe i partitoppen.

    Så kommunisme er en meget styret form for materialisme, hvor de kan sidde med deres kaviar og dyre damer og guldsmykker og pisse nedad.

    eksempel.

    Nordkorea

    Befolkningen sulter imens at det lille fede pis hoved af et fedt svin, som er så fuld af lort at der kun skal en lille After Eight' til som man på humoristisk vis kan se i Monty Pyton til at....... eksploderer.

    Hvor ville jeg gerne placerer en dum dum kugle lige i det forbandede møg fjæs.


  • #2   24. feb 2021 Polysl jeg er jo på det nærmeste enig - dog vil jeg ikke slå andet menneske ihjel (eller måske vil jeg) men der er altid nogle mener og ja enig toppen bliver federe og i bunden bliver de tyndere og tyndere smiley

Kommentér på:
Kommunisme.

Annonce