{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Trump helt på røven? {{forumTopicSubject}}

Efter angrebet på USA's Kongres i sidste uge vil den tyske storbank Deutsche Bank fremover ikke have forretninger med USA's præsident, Donald Trump, eller med hans selskaber.

Trump har så 2 år til at indfri et lån på ca. 2 milliarder som han har som udestående i Deutsche Bank.

Signature Bank, stopper også samarbejdet,

Hvor mange mon også tilslutter sig?

Mon vi snart ser en Trump med en pose og en indkøbsvogn med klirrende flasker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trump helt på røven?
  • #1   12. jan 2021 Jeg synes, han slår alle rekorder, hvem vil glemme den præsident smiley

  • #2   12. jan 2021 Polysl jeg tror han nok skal klare sig når han om ikke så mange dage ikke længere er USAs præsident smiley

  • #3   12. jan 2021 Jeg kan godt frygte for Joe Bidens liv smiley

  • #4   12. jan 2021 Jetset ja men det er de tåbelige ekstremister du tænker på.

  • #5   12. jan 2021 Med Trump i spidsen, han kan slet ikke acceptere, at han ikke mere er præsident, det må også være en mærkelig følelse, pludselig at stå bagved, nu har han i 4 år været frontfigur og nyt det - og nu er det bare slut.

    Han går jo ikke af som en værdi x-præsident, nej, han har valgt at "smække" med døren og måske det, som er værre smiley


  • #6   13. jan 2021 Jetset

    Han har valgt at få et beskidt eftermæle, som en sur suttende latterlig pisgul syg præsident.

    Han er selvcentreret og kan slet ikke se hvor meget det skader ham. Hvis han havde accepteret nederlaget og budt Biden velkommen som næste præsident så ville han vise format og et godt eftermæle.

    Nej han skal smække med døren, og lege børnehave og trampe i gulvet. og oveni så sætter han Cuba på listen over terror lande???? det giver ingen mening. Han prøver krampagtig at spænde ben så meget han kan for Biden - så han kan overtage en ruin.

    Slet og ret - Trump er blevet bindegal. Få ham fjernet inden han laver flere ulykker i hans egen boble som åbenbart er en børnehave.


  • #7   13. jan 2021 Polysl, jeg kan ikke være mere enig, aldrig har der været noget tilsvarende, hvad jeg kan huske gennem tiden, han er ubeskrivelig afstumpet, noget er der galt i hjernen, mon ikke div. neologer vil kunne give os ret smiley

  • #8   13. jan 2021 Jetset

    Det vil være materiale til mange bøger hvis en psykolog talte med ham, samt neurologer og adfærds forskere.

    Jeg kan ikke i hele min levetid huske at en præsident har opført sig på en så mærkelig måde - nå ok måske Jeltsin på sin fordrukne måde.


  • #9   13. jan 2021 Nej, det kan jeg heller ikke. Jeltsin skjulte jo ikke noget, han var bare sådan, men også skrup skør. Det kan åbenbart være svært for nogen, at kunne styre den magt, som der er forbundet med at være statsoverhoved.

  • #10   13. jan 2021 Så lige DR2

    Biden tale som taget fra bogen "Welcome Mr. Change" af Jerzy Kosinski som er skrevet i 80'erne

    There Is a Season For All, Winter, Spring and Summer. flere citater som jeg kan huske fra bogen, hvem fanden har skrevet den tale?

    Bogen handler netop om at selv en idiot kan blive præsident i USA - er det en stikpille til Trump?


  • #11   13. jan 2021 #10 - godt spørgsmål, jeg vil stadig påstå, at amerikaner er noget for sig selv, så langt fra dansk mentalitet, som det nu kan komme, men jo, Trump har virkelig været en oplevelse smiley - dog også skræmmende smiley

  • #12   13. jan 2021 Jetset

    Ja flere amerikanere tror at Danmark er hovedstaden i Ikea. Problemet er at amerikanere er total ligeglad og har absolut ingen interesse i lande i EU - de er mere fokuseret på lande lige omkring dem - og så overfalde lande for at udbrede deres idioti af økonomiske grunde.


Kommentér på:
Trump helt på røven?

Annonce