{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
112 visninger | Oprettet:

Nancy Pelosi vil tage koderne til USA's atomvåben fra Trump {{forumTopicSubject}}

Demokraternes majoritetsleder, Nancy Pelosi, er ikke tryg ved tanken om, at en 'ustabil præsident' fortsat har adgang til koderne til USA's atomvåben.

Det skriver flere amerikanske medier, heriblandt CNN.

Hun har derfor henvendt sig til stabschefen for USA's væbnede styrker, Mark Milley, for at forhøre sig om mulighederne for at forhindre Trump i at indlede et angreb med atomvåben.

- Situationen med en ukontrolleret præsident kunne ikke være mere farlig, og vi må gøre alt for at beskytte det amerikanske folk fra hans ubalancerede angreb på vores land og vores demokrati, skriver Pelosi i et brev til sine partifæller.

Godt nok anser jeg Trump for at være utilregnelig, men derfra og så til at begynde en atomkrig i eget land, det tror jeg nu ikke på.

Og du?

Kommentarer på:  Nancy Pelosi vil tage koderne til USA's atomvåben fra Trump
  • #1   9. jan Mener også at manden er helt utilregneligt, hvem havde regnet med opildningen til angrebet Kongressen???

De mand kan finde på alt, så hvad kan der ikke ske, inden Joe Biden bli'r indsat?!

• #2   9. jan Ja jeg er nu ganske rolig og der er langt fra at fra at trykke på knappe og til alle de ting han har lavet i det lange show smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 220 Emner: 669 Svar: 8.565
    #3   9. jan tror ikke at Trump trykker på knappen, så ville han være færdig og sidde resten af hans liv i Guantanamo - hvor han ville have mange venner.

Han trænger til en alvorlig rundbordssamtale, med kompetente folk som kan håndtere folk med en så alvorlig lidelse som "weg vom Fenster sein"

Aldrig har jeg oplevet en præsident som opfører sig som et barn som Trump. Godt at Twitter har lukket for ham permanent så han ikke kan komme med alle sine sølvpapirhat konspirationer.

• #4   9. jan Billede siger mere end 1000 ord.

profilbillede
Kommentér på:
Nancy Pelosi vil tage koderne til USA's atomvåben fra Trump

x