{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Ud med spekulanter {{forumTopicSubject}}

(S) hykler løs...vi skal stoppe firmaer i skattely, imens at (S) poster millioner i reklame for partiet på Facebook. Hvornår stopper det hykleri?

Hun siger at færre og færre bruger aviser, så det er mere klogt at bruge Facebook og Twitter - tak for kaffe din dumme kælling - du har lige udelukket en del gamle i Danmark.

Pressemøde på tv er jo ligegyldigt, da hun har meldt ud at de ikke kan bruges som valid. Men det kan hendes private profil på Facebook - hvor hun proklamere sine befalinger. Personligt har jeg aldrig været på hendes profil på fjæsbook, for jeg gider ikke det pis, for en kælling der er så klik liderlig som får en massage klinik medarbejder til at rødme.

Men vi skal gøre noget ved al den pengeflugt bare ikke når vi hykler i (S) og reklamere for flere millioner på Fjæsbook.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ud med spekulanter
  • #2   31. dec 2020 Jeg er nu glad for at være dansker uanset hvem der er statsminister smiley

  • #4   31. dec 2020 Claus G ja men der findes jo ingen i verden som har prøvet sådan en pandemi og vi kan læse og lære igennem verdenshistorien og der igennem strikke en opskrift - dog ved vi alle godt at sådan noget kan ske vi ved jo bare ikke hvor når - så det koster


  • #6   1. jan 2021 Leon

    Jeg forlanger ikke en færdig opskrift på en handlingsmåde med en pandemi, jeg beder bare om at tiltagende er logiske.

    Ulogiske som at slå 17 mill. mink ihjel, fordi der kun var 9 med en muteret Corona.

    Ulogiske som at man ikke må forsamles mere end 10, men godt lave en demonstration med 1000 mennesker,

    Ulogiske som at klatlukke hele tiden, så ikke en kæft har en chance for at få en god logistik.

    Ulogiske som at give kort besked om et tiltag.

    Ulogiske som at bruge sin personlige Facebook til officielle meddelser, fordi Mette Fup mener at man ikke kommer ud til borgere ved at bruge aviser.

    Ulogiske som at poste millioner i reklamer til Facebook som stort set ikke betaler skat i Danmark, og samtidig proklamerer om at man skal skattely til livs.

    Ulogiske som at flypassager kan vade lige igennem lufthavnen uden der er krav om test og tvungen isolation hvis personen er smittet.

    Jeg tror at befolkningen ville have bedre forståelse hvis man havde lavet en hård isolation i en måned for at få styr på Corona.

    Restauranter har det hårdt, når der så åbnes op så ved de ikke hvornår de bliver lukket ned - en umulig logistik vedr. varer indkøb. Mette Fup står i alvor og siger at folk skal købe deres varer på nettet og ikke i butikker - Hun må godt nok være blød i bolden. Butikker lukker på stribe, og dem som prøver at træde vande skal betale hjælpepakken tilbage inden de overhovedet er kommet i gang igen. Flere har ikke engang set en øre fra hjælpepakke 1. Men de må så bare stille sig i køen nede på jobcenter, hvor de ansatte er sendt hjem - men de ledige skal stadig søge mindst 2 job om ugen.


  • #7   1. jan 2021 Polysl hvis der var logik i en pandemi var den jo slået ned på et par uger også der for det må være en svær opgave for vores politiker.

Kommentér på:
Ud med spekulanter

Annonce