{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Boomerang politik {{forumTopicSubject}}

efter at Mette F.. har delt gaver ud 1000 kr pr. næse på overførelses indkomst så er det tiden at de bliver kradset ind.

Så kommer den beskidte finte, for der blev sagt at ingen på overørelses indkomst bliver modregnet i de indefrosne feriepenge, det passer så ikke for det gør de - men påpeger at pengene så kommer retur til Juni 2021 - og gør de nu det?

Nixen biksen - for har folk skattegæld bliver det overskydende skat(feriepenge) modregnet i det skyldige beløb. Som sådan kan jeg godt se logikken, da mange på overførelses indkomst har en skattegæld som så kan modregnet. Men det var ikke det der blev lovet i første omgang. En slags ekstrem smart ekspropriering som ikke en sjæl så komme.

Mette F.. sagde også at skatten ikke vil stige - det er så også en lodret løgn for den nye skattestigning kommer til at betyde for mange, at de skal af med 2000 kr mere om året. Så er der endda + på kontoen nu da de gav 1000 kr væk skattefri - oveni siger flere kommuner at kommuneskatten stiger til næste år - så de 2000 bliver nok til 3000 kr.

Den rigtig grimme

Afgiften på arbejdsskade forsikring stiger med 265 kr - tænk det anede jeg slet ikke at man beskatte en skadeforsikring. Men så får man jo dækket en del af den udgift som kan komme hvis det går galt.

Skattelettelser er der ikke til stort set de fleste - men stort set kun til dem som ejer deres bolig - Men de har jo heller ikke fået 1000 kr skattefrit.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boomerang politik
  • #1   23. okt 2020 Jeg tænker lige lidt over den smiley

  • #2   23. okt 2020 Polysl, selv om jeg bestemt ikke stemmer på S har jeg svært ved at se noget odiøst i de tiltag du beskriver her.
    Vi ved alle at der er en regning der skal betales og hvis din skildring holder vand synes jeg dæleme ikke der er noget at pive over.
    Vi skal nok være glade hvis vi kan nøjes med at bøde knap 300kr/md., det næste års tid.
    Hvad angår arb.skade forsikring er det jo en frivillig ordning så den kan man jo bare vælge fra hvis man vil.
    Hvad angår modregningen på de indefrosne feriepenge synes jeg det er helt ok at evt. skattegæld fratrækkes inden udbetaling.
    Gæld til det off. har altid haft førsteprioritet.
    Vi er ellers enige om mangt og meget Polysl, men ikke lige i denne sag smiley


  • #3   23. okt 2020 Cody N ja da jeg må også sige at der jo er en regning som skal betales grundet den corona og hvis ikke alle dem der lægger penge i statskassen igennem skat - nu her ikke får hjælp til at komme igennem den hårde coronatid vil der være mange som på mange måder vil blive ramt på alverdens måder og vi løfter jo også bedst i flok.

  • #4   23. okt 2020 Der er skat/afgifter på ALLE former for forsikringer Polysl - kald det hvad du vil, det hele ender alligevel i statskassen.
    Jeg er folkepensionist, og mine indefrosne feriepenge bliver ikke modregnet, heller ikke de 1000 kr. jeg fik i almisse og heldigvis skylder jeg ikke penge i det offentlige.
    Så det er ikke alle der rammes, som du beskriver.


Kommentér på:
Boomerang politik

Annonce