{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

ALI. {{forumTopicSubject}}

Ja i kendte ikke Ali det gjorde jeg og har var en fin fyr en ven Ali var muslim men han var stadigt min ven og jeg husker da Ali kom hjem fra en weekend hos sin familie han have åbenbart gjort noget hans far ikke syntes om så Alis far havde klippet Ali skaldet - altså får at straffe ham - Ali var eneste muslim dengang jeg var på Kettrup gård så der var en del der gerne vil nedgøre ham altså slå ham - så inden jeg flyttet 30 - 40 kilometer længere syd på sagte jeg til alle de andre - hvis i gør Ali ondt kommer jeg og banker jer - en primitiv måde - men ingen rørte Ali .Ali var en god dreng og en ven og sådan noget gør at vi jo er loyale og derfor husker jeg jo ALI.


Kommentarer på:  ALI.
  • #1   14. okt 2020 Kender en familie som havde en killing som hed Ali, den var umuligt at opdrage på, gjorde som det passede den, Når den var sur så pissede den på gulvet eller sked - her tror jeg ikke det havde hjulpet at barbere den. Til sidst blev den holdt ude, og en dag var den væk og ikke set siden.

    Det er så sandt som skrevet.

    Men jeg tror at mange af os har en ven som er muslim, jeg har nok omkring 12 ikke som venner men som bekendte - de skiller sig ikke ud, eller prøver at skilte med deres religion, det er for dem noget der høre til i privaten. De går heller ikke i moske - så de er nok at sammenligne med skabs kristne - som kun ser kirken indvendig når der er, dåb, konfirmation, bryllup, død...

    De er fornuftige mennesker som mere går ud på at have et godt liv i balance med sin religion. Hvis alle bare var som dem, så skal ingen frygte at blive offer for terror.

    De har også udtalt at de er ked at generalisering og den måde hvor forældre slæber deres had med til vesten som også påvirker dem som muslim. De har også sagt at opdragelse eller mangel på samme er et stort problem - hvor de opdrages på samme måde som i Mellemøsten hvor der er større konsekvens - og når der ikke er konsekvens i det danske samfund så ser man en slags anarki hos de unge - som hurtigt kender hvor langt de kan gå.


  • #3   14. okt 2020 Claus

    Du må beholde Ali, Jeg nøjes glad, med mine hele bønner fra CafeNoir.


  • #4   16. okt 2020 Ja ja jeg gode muslimske venner - men jeg er jo også Leon smiley

Kommentér på:
ALI.

Annonce