{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
98 visninger | Oprettet:

Sande ansigt {{forumTopicSubject}}

Så fik vi det på plads at religiøse mindretal skikke vejer mere end en legemedel, tak mette fup for den udmelding - så vi kan også konkluderer, at babyer af hankøn ikke er en del af børnenes statsminister.

Man skal være glad for at religiøse skikke med at klippe lillefinger af som en religiøs skik ikke er en del af kulturen som hun beskytter.

Jeg syntes at Mette Fup er afskyelig - og jeg håber også at vælgerne husker det når der skal stemmes næste gang. Men så træder Morten Østergård til med sine vælgere som lever i "trætoppen" bare ned og stemmer - og så er vi lige vidt.

Hvornår mon vi ser stening i Danmark, hænge folk op i kraner, tortur - man skal jo tilpasse os som danskere til resten af verden - ikke omvendt.

Der røg endnu en luns af spegepølsen - hvad bliver det næste at Mette Fup vil godkende? Vold mod børn - hov ???? Det har hun jo sagt ja til - godt nok kun drenge børn - så snart ser vi også at piger får skåret i deres kønsdele - bare for at være både inkluderende og i ligestillingens navn. Man skal jo ikke gøre forskel på nogen vel?

Stod det til mig så ville jeg rulle Mette Fup i tjære og fjer og med det første militærfly sendt hende til Saudi Arabien med et bælte af bacon og en masse kors om halsen og biblen bundet til hånden.

Føj Mette - .....

Kommentarer på:  Sande ansigt
  • Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 11 Følgere: 37 Emner: 78 Svar: 3.765
    #1   15. sep Polysl - det er muligt at du synes at Mette Frederiksen er afskyelig, men hun er den bedste mulighed i øjeblikket, og jeg håber hun står fast på benene indtil vi har fået rettet hele Danmark op.

Jeg synes at omskæring af drenge skal forbydes, og jeg spekulerer på hvorfor man ikke gør det. Umiddelbart tror jeg ikke, det er en religiøs skik, det drejer sig snarere om kultur. At de har manglet vand og mulighed for renlighed i de arabiske lande. Spørgsmålet er så om forbud er den rigtige løsning, eller om man skal finde andre måder.

Mette Frederiksen begår sine fejl, og hun har begået flere, men hun er stadig bedste mulighed i øjeblikket. Skifter man hende ud med en af højreekstremisterne så er hele den svagest stillede del af den danske befolkning solgt.

• #2   15. sep WOW...nu får vandet skylden for omskæring - kan du blive mere underholdende?

Kan du også gøre mig ansvarløs for det bankrøveri jeg lavede d. 24 april 1980 kl. 15.55? for så kan rædslen fra den bankansatte pige ?

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#3   15. sep Jeg ved ikke hvorfor du lavede det bankrøveri, Polysl, men de mennesker, der skulle lære dig lidt mere social forståelse har ikke gjort deres pligt.

Men jeg taler til dig som en ligeværdig. Jeg siger hvad jeg mener, og så må du forholde dig til det.

Hvad med de muslimer, du tager til Israel og skyder løs på? Har du også dårlig samvittighed over det? Det er ikke kun klanmedlemmer fra Libanon, der slæber deres problemer med til Danmark, det gør du også.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#4   15. sep Her er en artikel om omskæring

https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/2014-10-31/omsk%C3%A6ring-er-sundest.-91-procent-af-hvide-amerikanske-m%C3%A6nd-tager-n%C3%A6ppe-fejl?fbclid=IwAR1RdgNuWoZFADw0QgEkjzWHDl_E5UtgCfBYQZ1a4r3nlkVbOPb9gKVHzyM

Den ændrer ikke min mening, men det er godt at få en sag belyst fra flere synsvinkler.
    Jeg er iøvrigt enig med det folketingsmedlem, der kaldte Mette Frederiksens forklaring om jødernes forhold under anden verdenskrig for en ordentlig søforklaring.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

• #6   15. sep Alis

Nu gider jeg ikke læse en belysning at en modbydelig religiøs kultur som mener at man er mere religiøs når man lige kapper noget af dilleren af. Det kan næsten ikke blive mere sygt i et demokrati - hov???? vi har jo ikke demokrati men en diktator som bare forklare i øst og vest og stort set ikke siger noget klogt - og gør vold mod børn legalt - vi må ikke slå børn fint at man ikke må - men at man må skære toppen af dilleren af det er ikke vold det er bare kultur.

Hvorfor bliver loven om vold mod børn ikke skrevet om så det er tilladt at skære i babyer? Men den familie der giver en ørefigen, skal lige 2 mdr bag tremmer for det må man ikke.

Hold da kæft et lorte samfund Danmark er blevet.

• #7   15. sep Ps...

Iran

Han snublede i løkken til kranen og fik den om halsen - et beklageligt dødfald - det har vist sig at det er sundt at snuble en gang imellem - så får du ikke penis kræft - når du ender i lykken.

Saudi Arabien ...Hun lavede øjne til en anden mand og snublede ned i et hul. hvor en masse mennesker var i gang med at støbe fundamentet til frihed for kvinder med en masse store sten . vi beklager dødsfaldet..

Indien..hun var så uheldig at gå ud ad sin dør og få syre i ansigtet - vi var i gang med at afsyre fortorvet - syre kan være godt i flere tilfælde - det er videnskabeligt bevist.

USA....Han begik selvmord med 7 skud i ryggen- vi prøvede at stoppe ham. Videnskaben siger at det kan være en god ide at stoppe op engang i mellem.

2 verdenskrig Tyskland....en masse jøder ville absolut ind for at få et bad - vi kunne ikke stoppe dem - videnskaben har bevist at man ikke giver folk Cyklon B da man kan komme galt afsted med det.

Bortforklaringer ændre ikke på fakta og gør det mere legitim.

Jeg kender godt alle de bortforklaringer - så hvis det verden over mener at det er en god ide at kaste sig ud fra 10 etage så følger kvæget med?

Kommentér på:
Sande ansigt

x