{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

FG {{forumTopicSubject}}

Frie Grønne er Danmarks klimaansvarlige og antiracistiske parti. Natur, mangfoldighed, kunst & kultur, civilsamfund og grøn, feministisk og demokratisk økonomi.

feministisk og demokratisk økonomi.

Ha HA den er sgu morsom.

Et parti stiftes af klovne kan kun blive underholdende.

Kommentarer på:  FG
  • #1   7. sep Polysl alt kan lade sig gøre - det ser vi jo smiley

• #2   7. sep Det er udmærket at der kommer et parti på venstrefløjen, der kan stoppe den spirende rascisme også der

https://www.bt.dk/politik/partileder-til-mette-f-jeg-er-ikke-indvandrer-jeg-er-dansker?fbclid=IwAR023MbKY8vzq-2CyQL5j76FO95lvsuwpebMNhMEAftwrqj9R060Tf0tLRY

Klima og kultur er også vigtige områder.

Lederen virker ret kontant. Måske også mere end jeg helt lige kan lide, men det er måske nødvendigt.
    Hvad med den tidligere stifter af Nationalpartiet? Gik han ikke også til Alternativet?

• #3   7. sep //citat
    Sikandar Siddique, det forhenværende folketingsmedlem for Alternativet og nu medlem af det uofficielle parti »Frie Grønne Stemmer«, bragte sindene i kog ved blandt andet at holde ét minuts stilhed for George Floyds død.
    //citat slut

Sgu da ubehøvlet at hædre en dybt kriminel med over 60 kriminelle forhold - hvis det er linjen, så vil jeg hædre Osama Bin Laden, Hitler, Ruhollah Khomeini, Ho Chi Minh, og alle de dygtige danskere som har lænset skat. og alle de indvandre drenge som har basket danskere.

Har jeg glemt nogen???

• #4   7. sep Polysl - mennesker, der er kriminelle, har samme menneskerettigheder som alle andre!!
    Det er en besynderlig holdning jeg har set flere gange, at de kriminelle kan man trampe på som man har lyst. Endda slå dem ihjel. Vist kan man ej!

Jeg så også at Skårup var ude med at flere bevillinger til kriminalforsorgen skal gå til mere personale i fængslerne, så man kan få kontrol over de indsatte. Det er godt det ikke er ham, der skal afgøre hvad pengene skal bruges til, for der er andre steder det er meget vigtigere at sætte ind, hvis man vil have færre kriminelle.

Jeg kender ikke formanden for FG, men jeg vil da lægge mærke til ham nu. Skipper gør også en aktiv indsats imod rascisme.

• #5   7. sep //citat

Polysl - mennesker, der er kriminelle, har samme menneskerettigheder som alle andre!!
    //citat slut

Enig - derfor hylder jeg også de værste krigs forbrydere - og håber at man også vil gøre brug af den hyldest i folketinget.

Det har til alle tider været den bedste måde at integrerer kriminelle er at hylde dem og deres gerninger. - og igen håber da at folketinget vil hylde nogle flere kriminelle. Måske de kriminelle skulle lave et flag som kan pryde pladsen foran folketinget.

• #6   7. sep Polysl - ved du hvad doublebindkommunikation er? Det er at afsende 2 modsatrettede budskaber på samme tid.

https://udforsksindet.dk/gregory-batesons-double-bind-teori/

Citat "På den måde bliver der skabt konflikter hos budskabernes modtagere. Det sker tilmed i endnu højere grad, hvis det er børn eller personer med manglende evne for kritisk tænkning." citat slut

Nu mangler jeg heldigvis ikke evner for kritisk tænkning, og jeg kender begrebet og har taget stilling til det. Jeg har en pædagogisk uddannelse.

Der var altså et problem mere end at manden var sort, og det er alle de mennesker, der tror man har lov at trampe på både sorte og kriminelle, og som ikke kan klare en debat om emnet - om man overhovedet har lov at trampe på nogen.

• #7   7. sep Alis

Du ser dig helt blind - så du kun ser sort.

Der er flere sorte i USA som dræber sorte end der er hvide som dræber sorte. Men det er der ikke en kæft der gør noget ved, med at brænde byer af og lave demoer - det får de ug fra mig. Her er hvide klogere som man ikke kan sige om sorte - hvor nogle har en så abelignende adfærd og så lidt IQ at det burde være kriminel.

BLM buldre derudad som bekæmper racisme og så viser det sig de selv er mega racister. Sorte elsker som muslimer at trække offerkortet så man er ved at brække sig.

De sorte skulle selv få ryddet op i deres egen lorte rede....

• #8   7. sep Alis C ro på og hvem er ekstrem og hvem er ikke ekstrem smiley

• #9   8. sep Nu mangler jeg heldigvis ikke evner for kritisk tænkning, og jeg kender begrebet og har taget stilling til det. Jeg har en pædagogisk uddannelse.

profilbillede
  • #10   8. sep Alis

Kritisk tænkning er bare det samme som Catch 22 - eller på pc sprog "den uendelige løkke. "Men lidt dumt at begynde at kalde det en psykose, at ikke alle er enige som når man bruger sarkasme og ironi og at kommunikerer med dig kan medføre at jeg udvikler flere personligheder. OG set i lyset af Det danske skattesystem så tror jeg ikke jeg har råd til flere personligheder - så jeg nøjes med en.

Og som slut....

Hellere være en original, end et dårlig kopi.

• #11   8. sep Polysl

Måske skulle vi starte med at prøve at afklare, hvad det er, du mener, for det fremgår ikke klart af det, du skriver.

Lederen af Frie Grønne har været med til at demonstrere imod mordet på en sort amerikaner. Men efter din mening er det altså i orden at slå en mand ihjel, hvis han også er kriminel?? At demonstrere imod mordet på ham kalder du at hædre ham for hans kriminalitet. Eller sagt på en anden måde, du er imod lederen af Frie Grønne, som arbejder for klimaproblemer, og er imod rascisme, og det begrunder du med at lederen var med i en demonstration imod mordet på en sort amerikaner.Ingen skal bryde sig om at have en selvstænding mening om det, for så går du til angreb.

Man kan altså konkludere at efter din mening er det i orden at slå en mand ihjel, hvis man kan pådutte ham noget skyld. Kan du begrunde det nærmere? En lignende holdning så jeg, da vi diskuterede forholdene på plejehjem. Du nægter at diskutere hvad årsagen kan være til at folk ind imellem opfører sig mindre hensigtsmæssigt. Efter din mening skal man ikke gøre noget ved årsagerne, man skal bare pande dem een.

Er De forvirret? ... bare vent til næste uge.

Nu er det ret nærliggende at tro, at du også har noget imod lederen af FG fordi han er dansk-pakistaner, født i Danmark 1986. Hans meddelelse til Mette Frederiksen er, at han er lige så dansk som hun, selvom han ligner en indvandrerdreng - nåh ja, lidt ældre.

Når man så ser et interview med Skårup, som bruger de sammen vendinger som du gør, så er det tydeligt, at der er brug for et parti, der har det som en af deres mærkesager at stoppe rascisme. Skipper arbejder for det samme, og vi andre håber det lykkes for dem.

https://www.bt.dk/politik/df-om-dominans-vold-fra-indvandrerdrenge-skal-foere-til-udvisning

Vi er mange, der er meget træt af raceuroligheder, og som ønsker at leve i et land, hvor alle uanset etnisk herkomst, lever i fred med hinanden. Falder det dig aldrig ind, at i et demokratisk land skal vi også spørges?! Vi er et multietnisk samfund, og det kan vi takke os selv for - og de griske kapitalister, der flyttede deres virksomhed til udlandet hvor der var billige arbejdskraft og råstoffer som vi ikke har i Danmark.

Og iøvrigt - så er det ikke dem, der benytter sig af doublebindkommunikation, der kan blive skizofrene, men dem, der udsættes for det. Medmindre, man kan mærke at noget skurer imod hinanden, og blive opmærksom på hvorfor.

• #12   8. sep Alis

Jeg mindes ikke at have skrevet nogen steder at kriminelle skal mejes ned, jeg pointerer bare at man ikke skal hylde en dyb kriminel i folketinget. Men du roder som sædvanlig rundt i at sådan opfatter du mig.

At du så kobler et multietnisk samfund sammen med griske kapitalister skal man godt nok til Merkur for at se en sammenligning. Der er fandme ingen griske kapitalister i Danmark som tjener på at få en masse ubegavede mennesker som dårlig kan skrive deres navn selv på deres eget sprog.

Der er en masse firmaer som har spildt deres tid på en masse som i grunden ikke gider noget som helst. Men det er jo regeringen som har hyret dem til at lære dem at trække vejret, i et demokratiske samfund.

Og som en finte - så er jeg ikke DF'er - der er et andet parti jeg hellere så krydset af, når det kommer til stykket.

Alis - du er et perle eksempel på hvad England og Frankrig og Tyskland har at kæmpe imod som omfattende kriminalitet begået af dine kerne venner.

Tænk at jeg kan gøre folk tossede i hovedet - så har man set det med. ha ha.Det tyder da helt klart på at dem som bliver tossede ikke kan argumenterer eller debatterer og begynder at udvikle en masse personligheder. Men så har de da nogen at tale med.

• #13   8. sep Polysl # 12

"Og som en finte - så er jeg ikke DF'er - der er et andet parti jeg hellere så krydset af, når det kommer til stykket. "

Nye borgerlige går jeg ud fra. De er endnu værre end DF.

At demonstrere imod politivold og rascisme er ikke det samme som at hylde nogen. At jeg forsvarer mindretals rettigheder er heller ikke det samme som at jeg er ansvarlig for hvad nogle af dem begår af kriminalitet. Du roder tingene sammen. Diskrimination kan være årsag til kriminalitet, og det er dit bord.

• #14   8. sep Der er ingen i Danmark der har brug for at begå kriminalitet pga. diskrimination. Så skal man godt nok være Temlig belastet i øverste etage.

Så hvis jeg har en dårlig dag så røver jg sgu lige 4 supermarkeder - jeg kan så i retten give diskrimination skylden. Ha Ha ---den tror jeg sgu ikke dommeren æder.

• #15   9. sep Polysl, jeg er stort set enig, undtagen at det er underholdende, jeg synes det er en katastrofe og faktisk burde vi gøre oprør over, alle de latterlige partier kan være opstillingsberettiget - det bliver sværere og sværere at få noget fornuftigt gennemført smiley , med den lave spærregrænse vi har i DK, den er latterligt lavt.

• #16   11. sep Det er en del af vores demokrati, at enhver der er opstillingsberettiget til folketinget, kan lave et parti. Dette parti er opstået fordi der er behov for det.

Jeg har fået formanden ind på både min Facebook og min Twitterkonto. Han lyder både klarsynet og handlekraftig. Han har ret i, at angående klimaproblemerne så duer det ikke bare at blive ved med at ævle rundt uden at gøre noget. Hvis vi skal redde kloden så skal der handles nu!

Vi er også nogle stykker, der bliver lettede hvis muslimerne begynder at forsvare sig selv.

Han har ret meget medvind. Jeg håber han holder standarden.

• #17   11. sep Ved at sætte spærregrænsen op til 5-7% ville den stadig være demokratisk. Og jeg kan læse, at han er en af dine venner. Uffe Elbæk var jo også handlekraftig, hi hi og min bare r**, men det gør mig ikke noget, men dansk bliver han aldrig.

Men han har helt styr på det økonomiske med adresse på, hi hi - ligesom Enhedslisten smiley

Og iiihh jo, vi hører da om muslimerne, som forsvarer sig selv hver dag, selv Mette F er blevet inviteret til en Ghetto i Korsør, hvor politiet også er inviteret.

• #18   11. sep Jetset

Ja....de forsvare sig for at få lov til at køre vandvidkørsel - de forsvare sig for at få lov til at være kriminelle. Så skal man da ikke smide dem ud bare fordi de står op mod overmagten.

• #19   11. sep Jeg mener også at spærregrænsen skal øges, for ikke at sode folketinget til med folk som alliere sig og blokere hele beslutningsgrundlaget -

Folketinget skal ikke gøres til et teater som med Haugaard med "Medvind på Cykelsti" og andre total blæste agendaer. Haugaard beviste at selv folk med total blæste ideer kan komme i folketinget - på samme måde at Jerzy Kosinski beviste med sin bog at selv en idiot kan blive præsident i USA: - bevis (Trump)

Kommentér på:
FG

x