{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
181 visninger | Oprettet:

Tvang/overgreb ? {{forumTopicSubject}}

Man vedtog en lov om at kunne tvangvaccinere folk imod deres vilje, hvis regeringsmagten finder det nødvendigt.

For mig at se er det voldtægt/overgreb - forstået på den måde at man tvinger folk til at finde sig i at nogen sprøjter stof ind i ens krop. Det er ikke grundlovsstridig at beslutte en sådan lov - men det er imod menneskerettighederne som blev besluttet efter 2 verdenskrig at ingen kan tvinges til at blive medicinsk behandles imod deres vilje.

Så i grunden kan regeringen bestemme at en vis gruppe rent teoretisk blive tvangsvaccinere efter aldersgruppe som de mener er mest udsat - uanset om man vil eller ej.

For mit vedkommende vil alle omkring mig få en på tuden hvis de finder at jeg skal tvangsvaccineres. De ville blive sagsøgt helt op til månen.

Kommentarer på:  Tvang/overgreb ?
  • #1   6. sep Polysl ja tak ingen tvang smiley

• #2   9. sep Jeg forstår ikke alle dem, der har noget imod vaccinationer - og slet ikke denne COVID-19, som er blæst helt op i himmelen, den er jo livsfarligt - du kan dø af den, så forklar lige jeres modstand ??

• #3   9. sep Jetset man kan dø af meget også bivirkninger smiley

• #4   9. sep Jetset

Hvis man ellers er rask så skal jeg fandme ikke i håndjern og strikketrøje og have en nål presses ind i min krop.. Du er da velkommen...

• #5   15. sep Bivirkningerne holdes ofte skjult. Og ens eget imunforsvar blir ødelagt. massevacsinationer gavner økonomi og samfund mere end den enkelte. Lobbyismen er ude af kontrol ofte og industrien kørt løbsk ofte. Nogle af årsagerne smiley

• #6   16. sep #2

Jetset

Ja den er blæst helt ud af proportioner - for kigger man logisk på det så er det folk med andre lidelser som bliver meget syge eller dør.

Den gruppe ville alligevel bide i græsset når influenza sætter ind - tåbelig at lave tvang vaccination af sunde mennesker - hvis man sætter det i relief til mere end 1600 som dør hvert år af den. Så i Grunden er kun 9 helt sunde døde at Corona -

Jeg får selv en influenza sprøjte hvert år - betalt af mine skatte penge - og har ikke haft hverken influenza, lungebetændelse, eller forkølelse i de sidste 5 år. Men den vaccine er ikke noget nyt og godt dokumenteret - til forskel for sprøjte mod Corona, hvor man faktisk giver folk sygdommen og krydser fingre for at man ikke kradser af. Så nej tak...

Men nu tror jeg ikke at regeringen er så dum at sætte politiet ind fordi jeg ikke vil sprøjtes....Så skal de famdme have mange betjente som ville få en blå tud - og med menneskeret dekretet så ville politiet ikke få en finger til jorden hvis det ender i retten fordi jeg har givet dem en blodtud.

• #7   16. sep Jeg synes, det er en mærkelig tid vi lever i, jeg tror slet ikke på denne Corona, det har jeg sagt hele tiden, og jeg er blevet bekræftet i, at dem med de hvide kitler, professorer, forsker, viorologer og hvad de ellers har af titler, de er slet ikke enige, det er det, som jeg er mest rystet over.

Corona er en del af div. influenca virus - som de mest udsatte/svage dør af, sådan har det været hele mit liv, intet nyt under solen smiley

• #8   16. sep Jetset jeg er enig med dig også selvom jeg respekter dem der vil have afstand smiley

Kommentér på:
Tvang/overgreb ?

x