{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atomkraft.
  • #1   17. aug 2020 Ingen lære af historien - og problemet med affaldet.

    Kernefusion er vejen frem - men desværre er det ikke lykkes at tæmme den, heller ikke at lave et kammer der kan håndterer så mange grader en fusion opnår.


  • #2   18. aug 2020 Polysl jeg husker at jeg læste om et at de nyere atomkraftværker og det skulle være ret fantastisk og da især hvis man ser tilbage på fortidens kraftværker og jeg må sige at jeg også er begyndt at tro på det og tænker på hvordan den grønne energi fylder utroligt meget smiley

  • #3   18. aug 2020 Futions kraft værker synes rigtignok at ligge langt ude i fremtiden, men Thoriums kraftværker skulle ligge lige rundt om hjørnet og skulle nok kunne lukke hulet indtil futions teknikken tager over engang.
    At atom kraft kan gøre elbiler til hver mands eje er nok tvivlsomt.


  • #4   18. aug 2020 Ole S ja kraftværker må være vejen frem og de tider hvor folk sad i yogastilling med en pibe i munden er fortid og kunne elbilen og pris være en årsag smiley

  • #5   18. aug 2020 Regeringen er slet ikke interesseret i en ren elbil. Specielt når de selv kan installere et stik hjemme og tanke op.

    Folk skal ikke blive for selvforsynede - så kommer der ikke penge i kassen. Vi så det med solpaneler - man skal ikke blive for grønne med vindmølle i baghaven så man slet ikke skal betale for el - mere omvendt. Så regeringen har altid en "god" undskyldning klar når de nedlægger tiltag som er ekstrem grønne.


  • #6   18. aug 2020 Polysl ja solpaneler på alle hustage vil være godt og ja som du skriver må folk ikke blive selvforsynet med strøm smiley

Kommentér på:
Atomkraft.

Annonce