{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Logik for trumpetister
  • #1   26. jul Jeg kigger bare smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 214 Emner: 636 Svar: 8.108
    #2   26. jul Trump tilhængere får sværere og sværere med at forsvare Trump, når man kommer med så tåbelige udmeldinger.

Som at sige at hvis man ikke registrerer trafikdrab/trafikuheld i Danmark så er vi det eneste land i verden som ikke har nogen trafikdrab/trafikuheld.

Sådanne udmeldinger kunne man forvente af ubegavede mennesker, men ikke fra en præsident for verdens største tåbelige land - hvor unge kan købe et våben, men ikke købe en øl. Køre bil, men ikke købe en øl.

De met tåbelige love i USA. Hentet fra KIlroy.dk

1: I staten Nevada, og dermed også Las Vegas, må mænd ikke give en omgang til flere end tre personer ad gangen.
    Er de ikke så glade for at få venner i Nevada eller hvad?

2: Det er ulovligt at importere Kinder-æg ind i USA!
    Hvorfor? Fordi at USA ikke accepterer noget ikke-spiseligt inden i noget spiseligt, med mindre man kan se det udefra. Underligt? Tjoooo......!

3: I New York er det ulovligt for to eller flere at mødes i et offentligt rum med masker på.
    Så rollespil med masker en søndag i Central Park er nok ikke den bedste idé.

4. I North Carolina må du ikke spille bingo i over 5 timer.
    Åh, nej! Hvem kan også spille bingo i længere tid end det?

5: I Michigan må du ikke være fuld på toget.
    Så må man jo have en bog med og læse på stationen til rusen er ovre - NOT!

6: I Texas må man ikke lave om på vejret.
    Ahhvaffornoget? Jeps, siden 1890 har det været ulovligt at få det til at regne. Hvad er det lige at texanere kan, som vi ikke kan?

7: I Rocky Hill i staten Connecticut må arkader ikke have mere end fire spillemaskiner.
    Game over! Endnu en lyseslukker!

8: I Maine er det ulovligt at have juledekorationer oppe efter den 14. januar.
    Skal glemsomme mennesker der elsker jul virkelig straffes Maine?

9: I Connecticut kan syltet mad kun kaldes syltet, hvis det kan hoppe.
    Du får næsten lyst til at rejse til Connecticut, købe mad på dåse og kaste det ned i jorden.

10. I North Dakota må der ikke serveres øl og kringler på samme tid i barer og restauranter.
    Og hvorfor så ikke det? Ja, vi ved det heller ikke.

11. I Alaska må du ikke vække en sovende bjørn for at tage et billede med den.
    Ellers friskt hvis du tør, synes vi.

12: I Connecticut må du ikke krydse vejen mens du går på hænder.
    Ej, må man nu heller ikke være cool længere?

13: I Arizona må du max eje to dildoer per person.
    Hvordan tjekker de så det?

• #3   26. jul Og det er Trump der har indført de love?

Tror det er mere idiotisk at vi pludseligt ikke mere må have en is, der ellersi mange år, har heddet eskimo is.

Mon ikke vi skulle kigge lidt på os selv, inden vi peger af andre.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#4   26. jul Kom til at tænke på Erasmus Montanus og lavede en sammenligning hvor logik og idioti mødes.

Trump til et vælger møde:

Jeg kan gøre alle vælgere til en sten.

En sten kan ikke flyve, mine vælgere kan ikke flyve, ergo er mine vælgere en sten. Store klapsalver.

Jeg kan gøre stenen til vælgere.

En sten kan ikke tale, vælgere kan tale - ergo er vælgere ikke en sten men vælgere. Store klapsalver.

Det er den retorik som foregår i det gule hus med en gul Simpson.

Han fortsætter sine underlige udtalelser som:

Hvis Hillary ikke kan tilfredsstille sin mand, hvorfor tror hun så, at hun kan tilfredsstille Amerika?

Rosie O'Donnell er ulækker, jeg mener, både udvendig og indvendig. Se på hende, hun er sjusket. Hun taler som en lastbilchauffør.

Man kunne se, at der kom blod ud af hendes øjne. Blod kom ud af hendes "wherever - sagt om Megan Kelly

Det er hundekoldt i New York. Vi har brug for global opvarmning

Det er sørgeligt, at præsident Obamas dårlige arbejde som præsident betyder, at vi ikke får en sort præsident igen foreløbig

Det er ubegribeligt at en neanderthaler som Trump kan blive præsident, han har ingen klasse, andet et sprog fra stenbroen. Ingen diplomatisk sans og hver gang han åbner munden så sviner han noget til. Han elsker "nikkedukker" og dem som ikke er det, fyres. Han ved alting bedre end forskere, eksperter, og mente at Corona bare var en lille snue - som kan fjernes med at drikke "kølervæske", eller sniffe en stribe "sne" Han mener han er for fin til at bærer mundbind, fordi medierne vil misbruge billederne. Han er på ingen måde solidarisk over for nogen. Hans vælgere mener han er et frisk pust - jeg vil anbefale en luftfrisker som gør det samme - efter han har lukket lort af på lokummet.

Det var så den negative side af Trump - der findes sikkert nogle positive ting om ham et eller andet sted i universet.

Nå - men - tak for i dag og god søndag.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#5   26. jul Claus

Hvis det kun er omdøbning af en is som et problem i Danmark - så burde man faktisk føle sig glad. Jeg har aldrig smagt den formasteldige is og som sådan er jeg pivende ligeglad. Tror faktisk ikke jeg har smagt en is i 20 år og jeg er ikke krænket over det.

• #6   26. jul Poly
    Så er du altså bare fået glip af en lækker is der smiley
    Er helt vild med den smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#7   26. jul Næ... is har aldrig sagt mig noget.

Kommentér på:
Logik for trumpetister

x