{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Racisme ja den tager jeg gerne igen. {{forumTopicSubject}}

Ja hvem husker ikke debattør William Soelberg god som sangskriver og ligeså satire og han var en god debatven og han fortalte mig hvordan han som jøde så racismens grimme ansigt i København han kunne ikke gå i fred og ro når han skulle gå til deres synagogen og det gik slet ikke hvis han gik med sin kalot - politiet gav William det råd at han skulle gemme sin kalot til han var ankommet til synagogen.
Og jeg går jo ind for den frie religionsfrihed - men bliver nød til at spøger om - hvor bliver Enhedslistens politiker af i sådan sag - mit gæt må være at de har berøringsangst og tænker på hvordan de er fremme i skoene i disse racismetider.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racisme ja den tager jeg gerne igen.
  • #1   24. jun 2020 Venstreorienterede hader jøder lige så meget som muslimerne gør, tag endelig ikke fejl af det Leon smiley

  • #3   24. jun 2020 Øhh - nej Alis og du kaster heller ikke sten efter politiet smiley

  • #4   24. jun 2020 Som så mange ord som beskrivelse udvandet i Danmark - racisme er en af dem som efterhånden er blevet vendt op og ned og på siden som madpyramiden til at man lige så godt kan hænge den i en tegnestift og give den en rundtur som et lykkehjul.

    Hvis man ikke kan lide sin nabo som er muslim så er man racist, hvis man ikke kan lide sin nabo som er etnisk dansker så er man bare ikke tolerant. For mit vedkommende er jeg ligeglad hvad folk har af religiøs overbevisning.

    Hele problemet med muslimer er ikke muslimer i sig selv men pæreformede danskere som i deres inkludering går muslimers agenda, som er glade for at danskere retter ind og fravælger dele af dansk kultur til fordel for muslimsk kultur. Andre pæreformede danskere lider af berøringsangst i at stå fast - Så er det nemmere bare at give efter for "husfreden" Det er i sig selv omvendt racisme at man fjerner noget - tilføjer noget som ikke er dansk kultur.

    Under corona med forsamling tolerer man anden etnisk unge at forsamles flere steder uden man greb ind, imens man med stor iver sanktioner etniske danskere. Under en bålfest for at fejre EID fik de lov til at brænde bål af i skoven på trods af afbrændings forbud under en tørke.

    Så er det at etniske danskere føler sig til grin at nogle må og andre må ikke. Det betyder jo at folk flytter sig længere væk og bliver sure. Hvis man ikke engang kan stole på ordensmagten sanktionerer alle lige, så er de faktisk med til at forstærke modviljen i samfundet versa muslimer.

    At man fjerner gris total i børnehaver og andre steder er heller ikke med til at få folk til at nærme sig. Flere steder var der kun 3 muslimer og 22 etniske børn i en børnehave - på CBS blev en underviser krænket over at man sang "Ung blond pige" fordi hun var af udenlandsk herkomst og fik en undskyldning at man var så tankeløs at synge en dansk sang. Så nu synger man ikke den sang mere på CBS.

    I en beboerforening i Kokkedal var alle muslimer, som nægtede at opstille en juletræ til 5000 kr - imens man kort tid efter brugte 60.000 kr på en afslutning af EID.

    Og når man hele tiden lægger sammen af små ting så bliver de store - man kunne sige "lad det ligge" og være ligeglad. Men den anden vej bliver der ikke flyttet en millimeter.

    Man lader en Imam foretage en julemesse i en dansk kirke - men man høre ikke om at en præst har lavet en messe i en Moske.

    Jeg syntes at vores samfund er meget inkluderende - men det halter gevaldigt den anden vej.


  • #6   24. jun 2020 Ja jeg siger bare at jeg LOVE jeres svar smiley

  • #7   24. jun 2020 Måske man i fremtiden hos CBS skal synge: ubestemt alder sorthåret med overskæg kone- så er den kamel barberet. findes der muslimske sange den kan erstatte?? - uden at der hele tiden skal siges aluah akbar - nogle politikere mere at muslimer har ret til at bræge med højtalere så de kan overdøve kirkeklokker 5 gange om dagen. Hvis de må - må vi også.

    den underviser kunne jo undskylde sig sin blære, og pisse andre af end CBS. Ordet sort må nok i fremtiden ikke bruges mere som : det ser sort ud for Danmark. Næste projekt fra IQ70 segmentet er vel Lille Sorte Sambo, Sorte slyngel, Dark wing Duck - Ham der Nyborg støtter op om Einstein - hvor Nyborg mener at et land bliver dummere i takt med indvandring. Det tror jeg fuld og fast på. For havde vi ikke så følsomme indvandre så.... så vi ikke statuer væltet, bøger brændt, historie omskrevet så det er mere mundret politisk korrekt.

    Nu var der så også en kolbøtte som havde skrevet til EB om at tændstikker er racistisk fordi billedet af Tordenskjold er på æskerne - fordi han som dæksdreng i fortiden var på et skib med slaver for en eneste gang i hans liv ombord. Peter Vessel var også den første cyklist da han oplevede at dækket sprang under ham.

    Producenten skrev at de ikke mente der var grundlag for at ændre på æskerne.


  • #8   24. jun 2020 Polysl ja man må tage sig til hoved Tordenskjold er det samme for Danmark som Nielson Mandela er for Syd Afrika.

  • #9   24. jun 2020 Gad vide om man i muslimske lande har eksempler på at man har væltet statuer af store hærfører der tog europæere som slaver i sin tid?

  • #10   25. jun 2020 Fed humor OleS smiley

Kommentér på:
Racisme ja den tager jeg gerne igen.

Annonce