{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Primitive mennesker {{forumTopicSubject}}

Efter at en sort er dræbt af politiet, så brænder, smadre man al på sin vej, Det mest besynderlige er at al den hærværk går ud over andre som ikke har noget som helst med sagen at gøre.

Man taler ikke sin sag ved at plyndre og begå hærværk. Det er den vej folk med en IQ som en brosten som gør det.

De er endda så dumme at de mener at de sender et signal til ordensmagten og regeringen ved at smadre hele byen. Nej - det gør i ikke i primitive mennesker - i opnår at man nu sender nationalgarden ind som så kan skyde, hamre jer idioter ned - og så opstår der en ny situation.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Primitive mennesker
  • #1   30. maj 2020 Polysl et demokrati må stå forskud især hvis nogen ikke føler at de bliver behandlet forkert men da jeg ikke kender ret meget til USA og deres politi tier jeg smiley

  • #2   30. maj 2020 Leon

    Nu er det jo ligegyldigt hvor i verden, Her i Danmark kan ghetto beboere ikke føle sig forkert behandlet - det er mere dem som kommer til ghettoen som behandles forkert.

    Hvis vold er det som giver resultater så ville enhver samfund blive et anarki - og heldigvis sættes der alt ind på at stoppe det.


  • #4   31. maj 2020 Polysl den forstod jeg ikke så prøv igen smiley

  • #5   31. maj 2020 Alis C jeg er nok ret naiv og troede at racisme ikke var det store problem længere i Guds eget land smiley

  • #7   31. maj 2020 Alis C tror du ikke der findes medier der skriver om den forskel smiley

  • #9   31. maj 2020 Hvis politiet generelt bliver beskudt af sorte - en masse kriminalitet begået af sorte så er der ikke noget at sige til at politiet bliver mere og mere hårdhændet - specielt når mere end 100 politikfolk bliver skudt hvert år.

    Men her begynder politifolk ikke at gå ud på gaderne og brænde det hele af og skyde, og plyndre. Det er kun folk som ikke er de mest skarpe knive i skuffen.

    Skal vi også til at tælle alle de bande skyderier som koster mere end 1000 sorte, Latino, få hvide om året. Det er sgu ikke kun hos politiet de er racister det er bander også i meget værre grad.

    I kan selv læse hvordan amerikanske fængsler opdeles i grupperinger - hvor hvide grupper laver alliancer selv med nazister osv...

    Nogle skrev engang at de var rystede over hvordan man hos politiet behandlere alm. folk som i trafikforseelser - som er resultatet at at man ikke ved om personen er bevæbnet og kunne finde på at skyde - betjente må gøre det som er nødvendigt for at overleve. En episode kan jeg dog huske af en reaktion af politiet - hvor en billist blev bedt om at blive i bilen - men røg ud af bilen som en raket og pegede på betjenten som skød og sårede personen.

    Det retfærdiggøre ikke den seneste hændelse med "drabet" på Floyd - som subjektivt lignede en likvidering.

    Men samme har vi også set i Danmark med en overvægtig person som satte sig til modværge og senere døde af luftmangel - hvor flere betjente satte sig på ham for at få ham til at ligge stille.

    Hvis nu alle gjorde som politiet siger - så ville man nok se et fald af reaktion fra politiet side.

    En anden gammel episode i Danmark var en politimand som lagde en i håndjern og lagt på maven imens hans hun forsatte med at bide ham. Det blev filmet - men kan ikke huske resultatet fra den uafhængige politi myndighed.

    Måske problemet også er at politiet er i samme miljø hele tiden og dermed kammer over. - måske man skulle begynde at tænke på at lade dem rotere rundt så de ikke hele tiden er i ekstreme områder.

    Der er også været episoder som tanger racisme i hunde patruljen hvor en med et mellemøstlig navn blev frosset ud og til sidst måtte forflyttes.

    Selv har jeg oplevet racisme på mit arbejde hvor vi havde en praktikant som ikke kunne blive mere sort. En medarbejder spurgte om han drak meget kaffe?

    Nej sagde han....

    Hvorfor helvede er du så sort?

    Det eneste der så skete var at vi derefter ingen sorte eller med mærkelig navne eller tørklæder blev praktikanter hos os. Men det var så også en type som kom som vinden blæste. Så i realiteten skal man optjene respekt for det de kan og ikke bare lalle rundt for det gider ingen se på. Dog har vi haft indere som var fantastisk dygtige som klarede deres praktik tid med bravur og blev ansat som elev.


  • #10   31. maj 2020 Ha Ha Alis

    //citat
    Hvis man skal kende sandheden så skal man være medlem af en facebook gruppe
    //citat slut

    Hvis man er medlem af en gruppe som tilkender sig til fladjord - betyder ikke at det er sandheden.

    Oplysende grupper på Facebook som man mener er den rene sandhed så burde man nok melde sig ind i fladjords grupper. 99% er fulde af løgn og kun 1% siger sandheden men det er ikke indenfor det at blive oplyst.

    Det samme gælder Twitter hvor den gule Simpson i det Gule Hus skriver alenlange løgne som er så let at gennemskue at man krummer tæer - som at USA arbejder på et missil som kan nå jorden rundt på 2 min.

    Noget så idiotisk at skrive, for en sattelit flyver med over 28.000 km i timen og det tager 96 min at lave en tur rundt om jorden. Hvis en præsident rabler sådan noget lort af sig så er der vist ikke meget tiltro til resten af folks rablerier.


  • #14   31. maj 2020 Alis

    USA er meget forskellig socialt fra Danmark. I USA er man selv ansvarlig for sig selv og sit udkomme. Faktisk er det grundstammen af USA:

    I Danmark kan man få økonomisk hjælp uanset hvor dum man opfører sig - og jeg er glad for det system - som faktisk er unikt i forskel fra andre lande.

    I muslimske lande har de også fokus på at hjælpe svage muslimer - som at alle der arbejder betaler Sakat til moskeen som så fordeler pengene eller på andre måde sikre at svage for hjælp.


  • #15   31. maj 2020 #13

    Kommer der også en demonstration når en sort politibetjent bliver skudt og dræbt i USA:? - af sorte?


  • #17   31. maj 2020 Ja så Alis??

    Den laveste årsløn for en politibetjent er 14.00 $ på årsbasis. Men gennemsnittet ligger nok for alle stater omkring 36.000$ - her skal så trækkes skat, så man ender op med at de lønnes lavere end bistandsklienter i Danmark.

    Så fatter man ikke at nogen gider risikerer sit liv for de småpenge....


  • #19   31. maj 2020 Jeg har lige læst at nogle steder går politiet sammen med demonstranterne de støtter så ikke den betjent.

  • #21   11. jun 2020 Casio tror du ikke Martin Luther King vil vende sig i sin grav og ligeså Nielson Mandela de fredens mænd smiley

  • #23   11. jun 2020 primitive primater smiley

Kommentér på:
Primitive mennesker

Annonce