{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Åbning af Danmark. {{forumTopicSubject}}

Ja må sige at jeg er spændt på hvad Statsministeren siger i morgen - men hvis det var mig vil jeg se den næste uges tid og så tage 14 dage mere - fordi Danmark er langt fremme behøves vi jo ikke sætte det forspring over styr.
Og ellers syntes jeg at regeringen - folketinget - systemet - Danmark gør det godt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åbning af Danmark.
  • #1   6. apr 2020 Jeg er enig Leon. Tror det ville være fornuftigt at vente en uge mere. Det er alt for usikkert endnu.

  • #3   6. apr 2020 Bare de åbner mit lokale stam værtshus, så kan resten holde lukket. smiley

  • #5   6. apr 2020 Alis.

    Flok immunitet som de kalder det, kræver at 60% af befolkningen får Corona..... Ønsker du det? - Ok, så får vi ryddet godt og grundigt ud blandt gamle og sårbare grupper.
    Der bliver måske derefter råd til at hjælpe Arne, hvis han overlever.


  • #6   6. apr 2020 Der skulle være testmatriale nok til at udføre flere test, men spørgsmålet er hvem som er berettiget til test. For det lader ikke til at der er helt enighed omkring dét.

    Jeg forstår faktisk ikke, hvorfor sundhedspersonale, hjemmehjælpere, sosu'ere på plejehjem o. lign. steder, ikke bliver priorteret til at få værnemidler.

    Det virker som om at det er okay at de mennesker bliver smittet og dør!?

    Jeg tror der er en eller anden skjult dagsorden, som også ses i andre lande. Lad de svage og/eller ældre dø!







  • #7   6. apr 2020 Cris7 jeg tror og håber på at alle dem der arbejder med mennesker bliver til gode set med de masker og hvad de ellers har brug for og jeg ved at alle dem der spritter hænder selv køber en bedre håndcreme da deres hænder jo bliver meget tørre og nej tak til at nogen skal død.

  • #8   6. apr 2020 Claus G ja men heller at der bliver åbnet meget langsomt op end at vi får mange flere syge.

  • #9   6. apr 2020 Markgreven ja men du kan vel komme bag om smiley

  • #10   6. apr 2020 Alis C ja men der er nok mange der ikke får den og ellers kan vi ikke mærke det - Gudskelov har talt med en god ven der har haft corona og han fortalte at han aldrig har været ude for noget til svarende - han har tabt 8.kg.

  • #12   6. apr 2020 Markgreven jeg tror nu også at der vil komme en del der stadigt vil få corona og som jeg skrev før på en anden måde findes der mange som har det uden at de bliver syge.

  • #13   6. apr 2020 Cris7 ej det tror jeg altså ikke du må tro på der findes ingen der ønsker andres død dog kunne det være (sjovt) at se hvor mange der er smittet hvis alle blev testet på en uges tid.

  • #14   6. apr 2020 Claus G dejligt at din datter blev rask og at i kom igennem det.

  • #17   6. apr 2020 Claus G Jeg er ikke bange for corona-virus men jeg tænker mig om da jeg ikke vil være en der smitter og det selvom jeg hjælper en del - eksempelvis min ven der var ramt og hvor han kom hjem og jeg så så ham efter han havde været hjemme i 3-4 dagen var henne og hjælpe min ven med at bære og jeg kunne se hvor svag han var efter denne corona tur.

  • #18   6. apr 2020 Claus G det kan godt være meeeeen de fleste vil gerne her fra med fred og ro.

  • #20   9. apr 2020 Rosegril ja jeg syntes at se at vi i Danmark godt kan begynde at tænke i åbningen af Danmark om det så er bedst at sende de små i skole igen skal være mig usagt om det er den bedste løsning og jeg tror ikke statsministeren ønsker at børn skal blive syge og endog på sygehuset - jeg må gå ud fra at vores statsminister og alle dem i folketinget + alle dem der giver gode råd + har en eller anden forstand på virus er sikker i deres sag - for ellers sender man ikke børn i skole.

Kommentér på:
Åbning af Danmark.

Annonce