{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Banditter i habitter {{forumTopicSubject}}

Skeletterne vælter ud af skabene, næsten hver dag høre vi om bedrageri, misbrug af deres stilling. Dem som score højt på listen er dem inden for det offentlige.

Tilliden har i flere år været nedadgående for politikere, men tilliden er helt under - 0 hos det offentlige.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Banditter i habitter
  • #2   22. jan 2020 Claus

    Link?


  • #4   22. jan 2020 Nu er det et lokalt bestilt arbejde, som ikke giver et billede generelt tillid til det offentlige. Laver man samme stunt på Lærkevej (KBH)j så ville man få et modsat resultat.

  • #6   22. jan 2020 Ok...Claus

    Her var jeg lige lidt langsom i opfattelse....


  • #8   24. jan 2020 På landsplan var 3,7 procent af arbejdsstyrken ledig i maj 2019. Halvdelen af de fynske kommuner ligger på landsgennemsnittet eller under, mens den anden halvdel har en højere andel ledige.

    I den kedelige ende finder man Kerteminde, Svendborg, Nordfyns, Langeland og Odense kommuner, der alle har flere ledige, end der er på landsplan. Værst står det til i Odense, der med 4,7 procent ligger på syvendepladsen over danske kommuner med flest ledige.


    Hvem er de 291 personer som er blevet spurgt, som har medvirket til at svare på et skema? Af alle de mange tusinde ledige på Midt Fyn!?

    Statistik kan være MEGET taknemmelig. smiley


  • #10   24. jan 2020 Jeg er simpelthen så træt af al den pladder/pludder, direkte løgne og manipulationer, som der foregår rundt omkring.

    Politikkere, kommuner, der alle bør være foregangseksempler for befolkningen, bøjer, drejer, omfortolker love og regler de selv har været med til skabe.

    En menneskelig fejl, høres ALT for tit, ingen konsekvenser.

    Men laver Hr. eller Fru Madsen en regulær menneskelig fejl, så falder hammeren. Ingen kære mor, konsekvensen kan ikke ændres!


  • #12   24. jan 2020 Jamen her Claus, og det som du har fortalt omkring hvad der er sket. Jeg er fuldt forstående, men absoult ikke forstående overfor det lille beløb ikke kan ydes, for at du får det kursus du mangler til job.

    Desværre er du ikke den eneste, hvilket på ingen måde hjælper dig, og jeg er faktisk vred på dine vegne.

    Jobcenter fastholder alt for mange, og agerer fuldstændigt skørt i mange tilfælde.



  • #14   24. jan 2020 Jeg kan ikke lige huske, men hvad gav de som grund til at du ikke selv måtte betale det certifikat?


  • #16   24. jan 2020 Så er du nødt til at skrive til dem. Ikke mindst at du har bedt om, men ikke har fået noget afslag på skrift. At du endda på tidspunktet selv tilbød at betale certifikatet men fik nej.

    At du har haft en kompliceret brud med efterfølgende operation, (lægeerklæring vedlagt) men er helt klar til at få det manglende certifikat, så du fremtidigt er sikret fast arbejde og kan forsørge din familie.

    Det har de altså ikke lov til at sige nej til.

    Hvad gør Jobkonsulenten? Det er jo ikke nok at han/hende bare siger nej det kan ikke være rigtigt! Så må vedkommende jo sørge for at der bliver rettet op.





  • #18   24. jan 2020 Jep, det er skidt hvad der sker.

    Hvis Jobkonsulenten er gået imod sin 'egen' arbejdsgiver, så er det fordi hun selv samt flere kan se at noget er galt.

    Men jeg ved ikke helt lige hvad jeg skal sige lige nu, andet end at systemet er råddent ind til mag og ben.



  • #19   24. jan 2020 Sådan lige en ekstra bemærkning. Det første jeg selv ville, og også gjorde var at kontakte min fagforening. Det bør være det første man gør.

Kommentér på:
Banditter i habitter

Annonce