{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Jobcenter. {{forumTopicSubject}}

Jeg har den yderst ubehagelige fornøjelse at jeg engang imellem er tilstede når en ven eller veninde føre telefonsamtale med deres jobcenter og jeg kan jo høre at den der sidder i den anden ende altså på jobcenteret ikke har hjertet med når de taler med de arbejdsløse - kontanthjælpsmodtager - syge og endog folk der er indstillet til pension i mange år (hvorfor skal der være sådan kamp imod dem der er syge - for er du syg er du syg det kan ingen lave om på ej heller et jobcenter og jeg er ret sikker på at dem der skal stå model til det dem der i jobcenteret som har modtaget et kommunikations kursus (der består i at sige nej til alt eller nu skal du lige høre her eller det skal nok gå) og tænker på at dem i jobcenter jo sagtens kan sige sådan til folk som er godt og grundigt på røven og der er sku da ingen der har løst til at være syg ej heller arbejdsløs eller for den sagsskyld på kontanthjælp.
Og jeg har fuld forståelse for dem der har formuleringsproblemer og rysteture og som bare bliver mere og mere syge grundet de tåbelige regelsæt.
Jeg må så også sige at jeg er glad for det ikke er mig der sidder ude i et jobcenter og skal lægge øren til at det de må høre igennem en telefon og tror mange af dem er ligeså syge som dem der ringer.
Næstekærligheden er bort.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jobcenter.
  • #1   14. jan 2020 Jeg vil mene at jobcenter ikke skal håndterer syge - for de mener bare alle er simulanter og med den indstilling skader de mere end de hjælper. Jobcenter rask melder folk on mass - bare de har en puls så er de raske. Klart de høre en masse søforklaringer, men hvis de var mere uddannede burde de kunne sorterer skrald fra guld.

    Folk som ikke har en udsigt til et job burde have en førtidspension, men desværre så er der gået kassetænkning i det, da kommuner så selv står for udgiften - så klart de vælger at fastholde folk i et helvede som i flere tilfælde har gjort at nogle har taget livet af sig selv, eller er døde i forløbet.

    *****Her lidt overskrifter*****

    Jobcenter gør folk syge psykisk
    Jobcenter sagsøgt giver kæmpeerstatning
    NyreLæge på jobcenter rask melder alle
    Jobcenter forfølger borgere
    Jobcenter ødelægger familie
    jobcenter gør folk hjemløse
    osv....

    Sikke et empatisk samfund vi har....

    Jeg kan godt forstå folk nogle gange flipper helt ud på jobcenter over den svinske måde de behandler borgere.


  • #2   14. jan 2020 Polysl ja jeg ser eller høre om det en gang imellem og det må ikke være rart for nogen af dem og tænker på begge sider - dog får dem på jobcenteret løn for det smiley

  • #4   14. jan 2020 Claus

    Selvom det måske kan lyde lidt sygt, så har jeg ingen empati for ledere eller ansatte i et jobcenter.

    Man forsætter, selv om de er helt klar over de "tæsker" borgere. Havde jeg et job som påvirkede mig psykisk og retfærdighed sans, så havde jeg stoppet.

    Jeg har skam også læst den modsatte part som siger, jeg går grædende hjem, jeg blev syg af at arbejde - det er problemer man selv kan gøre noget ved. Flere er det rent økonomisk, og gør det endnu mere sygt. De ønsker ikke selv at opleve den trædemølle ved at sige op.


Kommentér på:
Jobcenter.

Annonce