{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sverige igen og igen..
  • #1   31. okt 2019 Det er da ikke noget nyt i.
    Min tyrkiske nabo har 7 unger, eller havde, et par stykker er fløjet hjemmefra, men hun har da aldrig lavet en skid, selvom vi har uddannet hende til folkeskole lærer.
    Så du behøver da ikke kigge til Sverige.


  • Ole S
    Ole S Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 9 Følgere: 13 Emner: 11 Svar: 183
    #2   31. okt 2019 Hvad skulle vi dog osse have den bro til Sverige for.
    Men som jeg forstår det vil det være vanskeligt / umuligt for etniske Svenskere at opnå asyl i DK, men de har jo også selv bedt om at få problemer.
    Ufatteligt at at så få har brugt deres stemmeseddel til at stoppe det cirkus, men nu er det for sent, lige som hos os.


  • #3   31. okt 2019 Helt enig Ole S - klimadebatten sikrede venstrefløjen sejren ved valget, men lur mig om ikke magten ryger tilbage til blå blok når klimahysteriet har lagt sig.
    Desværre er Venstre kravlet henover midten og de indvandrerkritiske partier stjæler stemmer fra hinanden så måske hjælper et regeringsskifte slet ingenting smiley

    Svenskerne ha for længst nået “point of no return” smiley


  • #4   31. okt 2019 Ja Sverige - kan Sverige vil - Sverige sætter deres liv på spil - se bare min remse smiley
    Og ja ser frem til det næste folketingsvalg smiley


  • #5   1. nov 2019 Det var jo den tidligere statminister i Sverige, nu Natoformand, som fløj over Sverige og sagde: Se hvor stort Sverige er, hvor meget fri plads der er, vi kan sagtens tage mod en masse flygtninge/immigranter.

    Se hvad det har ført til. Eksplosioner næsten hver dag, et højt tal af drab og anden kriminalitet.


  • #6   1. nov 2019 Cris

    Det den der kolbøtte ikke tænker på at de samles i byer, hvis de var spredt i hele Sverige ville de nok ikke have de problemer de har i dag. Malmø er stort set muslimsk, jeg venter snart at læse at systembola bliver lukket og der bliver udgangs forbud for infidelle, som hvis de gør - bliver gennembanket til de kryber til muhammed. Jeg så hellere at man lavede udgangsforbud for muslimer og så smide en kæmpe bombe som kan rydde op.


  • #8   2. nov 2019 Lone

    God artikel.

    Er de virkelig ved at vågne op i Sverige?
    Det er næsten for godt til at være sandt....


  • #10   2. nov 2019 Zauberlehrling = frit oversat.....troldmandens lærling.

  • #12   2. nov 2019 Annella....

    Jeg kan huske den for jeg læste den for min søster da hun var bette, den var lavet som en tegneserie blad...hun havde altid en masse blade om prinsesser og diverse som jeg faktisk nød at læse - som rapunzel fra brd. Grimm. - hun gad ikke høre om Ole Lukøje, Peter Pedal, altid eventyr fra Grimm eller andet. ....morsomt at tænke tilbage på.

    Jeg kan huske jeg traske med hende fra Carl Blockvejsvej i Odense til Bolbro i klapvogn for at se en film i Bolbro bio. - kan ikke huske filmen men det var en eventyr film. tror der var mere end 10 km...


  • #13   2. nov 2019 Det morsomme ved brødrene Grim er at de var folkeminde samlere, og jeg ved faktisk ikke om de selv har skrevet eventyr. - Men jeg havde på et tidspunkt deres samlede eventyr, til jeg lånte dem ud, og naturligvis aldrig fik dem tilbage, men der var der sågar molbo historier i, som de havde fået samlet.

  • #14   2. nov 2019 Markgreven

    torr du har ret i at de samlede på sagn og dermed kimen til deres fortællinger, som var geniale lige fra start.


  • #16   2. nov 2019 Steen og Lone.

    Jeg er glad for jeg ikke er helt forkert på den. smiley


  • #18   2. nov 2019 Lone.

    Den må jeg bare like!!! smiley smiley


Kommentér på:
Sverige igen og igen..

Annonce