{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby Trump
  • #2   21. aug 2019 Ja tænk at Donald Trump der til stadighed har et kommunikationsbrist gang på gang nu må se sig slået af banen af Danmarks Statsminister Mette F super smiley

  • #3   21. aug 2019 Både statsministeren og grønlænderne, må da absolut føle sig fornærmede og nedgjort af Trompeten.

    At han stiller sig frem på TV og annoncerer, at han kun kommer til DK for at købe Grønland, er da en fornærmelse, når han blot kunne spørge sine embedsfolk, om det er passende. De kunne have fortalt ham, at det ikke er en reel mulighed.

    Det er da yderligere fornærmende, at han står der, og fortæller, at det da bare er en ganske almindelig ejendomshandel.

    Desuden er han da en person, der kunne fornærme dronningen på det groveste.
    Det er vist godt, at han har aflyst det cirkus!


  • #4   21. aug 2019 Busmann enig smiley

  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #5   22. aug 2019

    profilbillede
  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 132 Svar: 2.252
    #6   24. aug 2019 Klap lige hesten venner, det er faktisk USA’s skyld vi overhovedet har Grønland den dag idag smiley
    https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-08-23-en-amerikansk-underskrift-hjalp-danmark-til-at-sikre-sig-groenland


  • #7   24. aug 2019 Cody.

    Det er jo rigtigt nok, at vi solgte de øer, det var jo snot dumt, i dag er det et ferieparadis der skovler milliarder ind på turisme.
    Nu kunne historien så gentage sig med Grønland, turisme ville nok ikke være det primære, men jeg er sikker på at hvis amerikanerne fik Grønland, så ville der ikke gå et halvt år inden olien væltede op fra undergrunden, øen ville være fyldt med guldgravere og uran ville de også kunne udvinde, for i USA drejer alt sig om penge.
    Man kan spørge sig selv om hvorfor vi her i Danmark ikke selv har forsøgt at udvinde de resourcer…. Svaret må vel være at det i så fald ville tilkomme de rigtige grønlændere at score profitten, så Danmark gider ikke investere i sådan et projekt, og grønlænderne selv, kan ikke finde ud af det.


  • #8   24. aug 2019 cody

    Mette F. siger selv at Danmark ikke ejer >Grønland, det er grønlænderne som gør det.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 132 Svar: 2.252
    #9   25. aug 2019 Korrekt Polysl, men så længe de ikke har stemt sig ud af rigsfællesskabet er Grønland at betragte som dansk territorium med dansk lovgivning smiley

  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 132 Svar: 2.252
    #10   25. aug 2019 Ja hr. Greve, men jeg tror omkostningerne forbundet med at opretholde dansk suverænitet på øerne ville være for store for den danske statskasse og den turist status øerne har idag skyldes udelukkende enorme investeringer fra amerikanske pengetanke der nok ikke var sket hvis området havde været på danske hænder smiley

  • #12   26. aug 2019 Alis.

    At det er grønlænderne selv der bestemmer, er alle vist klar over.
    Der er 56.000 grønlændere og halvdelen af dem sidder på Christianshavns torv og drikker guldøl af egen fri vilje.


  • #14   26. aug 2019 Alis.

    At Trumphs tilhængere er bindegale, kan vi nok blive enige om, men grønlænderne har et meget stort problem, de vil både være selvstændige og have deres årlige bloktilskud på omkring 4 mia.
    Den går bare ikke!!!
    Der er så mange ressourcer på Grønland at alle 56.000 kunne blive millionærer, hvis ellers de kunne finde ud af at udvinde det, men det kan de ikke, og Danmark gider da ikke investere i det, når vi ikke får noget ud af det.
    De skal være glade for at det er Danmark og ikke USA de er underlagt, for så havde de nok fået med krabasken.


  • #15   26. aug 2019 Breaking News....

    Nu vil Trump smide en atombombe i stormens øje, for han mener det kunne opløse orkanen.

    Han tænker ikke på nedfaldet - det er han åbenbart ligeglad med at alle render rundt og er selvlysende - men man kan også se positivt ved det at folk begynder at føde 3 benede politikere - sko producenter er allerede begyndt at gnide sig i hænderne.


  • #17   26. aug 2019 Alis

    Der er mange ting jeg ikke forstår, nu har jeg så lige kigget på Wikipedia, om hvad de havde af kloge ord om Grønland.
    Bloktilskuddet som de får af os, svarer til 76.500 pr. grønlænder, det lyder da meget pænt, men betyder det, at der ikke er mange af dem der arbejder?
    Så kigger jeg på deres BNP, og minsandten om ikke dette beløb svarer til 249.000 pr. grønlænder.
    Jeg synes ikke de tal hænger sammen....

    Men når det er sagt, så synes jeg godt at de kunne give lidt tilbage i stedet for at sejle i kajak og drikke bajere.


Kommentér på:
Baby Trump

Annonce