{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Norge samler på afrikanere {{forumTopicSubject}}

Norge har samlet 336 op ud fra Syrien, og et andet skib har samlet over 100 op.

Ingen gider tage imod, så jeg vil forslå Norge selv at sejle hjem og integrerer dem - i stedet for at fedte den af på Malta og Italien og Grækenland. Smag jeres ansvar - i er sgu helt til grin.

Syrien gad ikke svare på opkald fra det Norske skib, nok fordi de ikke gider deres egne borgere af den ene eller anden grund.

Så må de lade være med at punkterer deres både når de ser et skib i nærheden - Or Else.?

Og hvem er det som flygter?

Jeg tror ikke det er fattige for de har ikke råd, så det er sunde og stærke som lige tager på "ferie" i EU - og bådudlejer har kronede dage. De tøsedrenge....! for faktisk er det unge mennesker som blev samlet op af et Norsk skib - bliv dog hjemme og kæmp i kællinger i stedet for at "flygte" og senere få hele sin familie op i EU - vi gider ikke flere velfærds turister. Vi har rigelig i forvejen på bistand ydelser.

Ydermere så blev Lykke taget ved røven med Marokko aftalen som sigende ikke skulle have nogen betydning - men alligevel har i et lækket notat fra EU, som faktisk gør at vi forpligter os. Ingen røde ører i (S) men i (V)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Norge samler på afrikanere
  • #1   14. aug 2019 Ja jeg tror også at det er dem der ikke behøves at flygte der kommer op til Europa smiley

  • #3   15. aug 2019 Annella

    Danmark skal ikke tage imod, selvom situationen er at de har en lav levefod, de dovne sorte gider sgu ikke gøre noget og vil hellere til EU hvor de heller ikke skal gøre noget.

    De vil i EU få en levevej som kun rigmænd har i Afrika, hvis man tager den afrikanske standard. Seneste tal er at man har udført valuta svarende til 2.3 milliarder til lande i Mellemøsten og Afrika.

    Lad dem for fanden sejle deres egen undergang i møde, stop med at poste trilliarder i det lorte land - luk for alt og lad de arabiske lande tage ansvar. Få stoppet de idioter som sejler rundt dernede og samler flygtninge op - for når ikke en kæft gider samle dem op så skære man foden af gummibåds udlejer.


  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #4   15. aug 2019 Ja tør snart ikke skrive min mening om dem ,da jeg lige har fået en advarsel på facebook.ang.mit sprogbrug smiley Skrev: befolkning/afskum,det var nok smiley

  • #5   15. aug 2019 M.m så har du ikke ytringsfrihed smiley

  • #6   15. aug 2019 Jeg har selv arbejdet med en flygtning.
    Han var et super dejligt menneske, og sagde selv at han kom fra gode kår. Dog boede de netop hvor der blev bombet. De tog så turen til Europa.

    Jeg har ikke noget imod mennesker som ham, men generelt er indvandringen for stor og vores ulands støtte også er rigeligt.
    I 2018 gav Danmark 15,9 millarder til ulandsbistand. Hvis vi sætter tallet lavt, og det er samtlige 6.000.000 i danmark der har betalt skat til det beløb. Så har jeg således betalt 2650 kroner til det.
    Jeg har derfor ingen skrupler over at sige nej når der kommer nogen og beder om penge. Det har jeg betalt over skatten, og min egen økonomi er ikke stor, så jeg vil hellere støtte os selv. Og forskning til div. folkesygdomme vi her bliver ramt af her.
    Jeg synes bestemt det er bedst vi støtter i områderne i stedet for at få dem hertil.
    Det skal ikke forståes som at jeg er racistisk, men jeg vil gerne at danmark forbliver danmark


  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #7   15. aug 2019 Nej leon L.Det er ikke sjovt for os `Hvide aber` smiley

  • #8   15. aug 2019 jonas

    selvfølgelig findes der super gode flinke flygtninge, - og som dig vil jeg heller støtte hjemlige problemer alt efter hvad man mener er relevant. <Og nej din kommentar er langt fra racistisk, bare en borger som ser tingene anderledes end politikere som i den grad er ved at gøre Sverige's problematik efter.


  • #9   15. aug 2019 #4 M.n

    Ja man skal passe på med Facebook som kan udelukke dig mange steder end lige Facebook, det kan være BT,EB. avisen.dk, 4nu, fyens osv...så ens sankton rækker vidt.


  • #10   16. aug 2019 Et godt råd kunne være at skrotte sin facebook profil smiley

    Har aldrig brugt det og hører næsten kun om dårlige erfaringer med den platform smiley

    Min mening om velfærdsturisterne fra Afrika og Mellemøsten kender i jo nok alle i forvejen så jeg vil istedet bevare mit gode humør og undlade at kommentere smiley


  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #11   16. aug 2019 Cody N oprettede egentlig kun min facebook profil pga.af familie i Usa som jeg besøgte sidste år og synes det er en nem måde at kommunikerer på ,at jeg så har sagt min mening om andre ting er nok forkert,men det er nogengange svært at holde sin kæft med de mange skøre ting der forgår smiley

  • #12   16. aug 2019 Ja og jeg som troede at ytringsfrihed var noget der var i vores så oplyste verden i ved selv i Kina - Rusland - Nord Korea - USA og Danmark findes den stadigt - tror jeg nok smiley

Kommentér på:
Norge samler på afrikanere

Annonce