{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
199 visninger | Oprettet:

Ræverød regering {{forumTopicSubject}}

Så lykkedes det simpelthen for Mette Frederiksen at lave første brud på valgløfte, vedr kvoteflygtninge. Ja hun har blot lagt den røde stil an, som de røde plejer. Hyppe egne kartofler, pyt med det der var lovet til vælgerne. Nu høster hun jo ministerløn, og div goder. Solgt til absolut laveste i politik.
Det bliver forhåbentligt ikke til 4 år, på tronen for matronen. Det ender simpelthen i en direkte katastrofe og en ny rød krise.

Kommentarer på:  Ræverød regering
  • #1   26. jun Modsat dig, så glæder jeg mig af et ganske hjerte, og sad klistret til skærmen i nat da meddelelsen kom.
    Nu håber jeg bare at hun vil føre socialdemokratisk politik, som hun har lovet. Det er trods alt rimeligt tæt på det, jeg selv står for.

• #2   26. jun Jeg ja jeg vil altså lige trække vejret før jeg udtrykker mig også selvom jeg er rød smiley

• #3   26. jun Jeg glæder mig bare over at Lars Løkke ikke mere er statsminister.

• #4   27. jun Ja det er rart at LLR ikke er statsminister mere. Han burde være radikal, sådan som han har zappet rundt i politiske holdninger de seneste 4 år.
    Men, Mette Frederiksen, som begår flere valgbrud, endda før hun er blevet statsminister, det tegner på ingen måde positivt. Jeg håber virkeligt det bliver en kort "fornøjelse". Der er fokus på klima og kvoteflygtninge, men hvad med Danmark og Danskerne? Hvad med vores sundhedsvæsen, velfærd, og vores egne udsatte? Det er sygt.

• #5   27. jun Der er også meget fokus på danskerne. Mette Frederiksen sagde, at der skal gøres op med den holdning at "fanden tager de sidste". Det er et udtryk fra dengang, der for alvor kom gang i privatisering og liberalisering. De stærke klarer sig bedst og fanden tager de sidste.

Det glæder mig meget at Rosenkrantz-Teil blev undervisningsminister. Hun har været fortaler for børns velfærd og opmærksom på, at mange børn ikke har det særligt godt. Det nytter jo ikke at sige, at det må forældrene klare, hvis forældrenes helbred svigter og de heller ikke kan få hjælp.
    Deuden har folketinget Jacob Mark, som også er meget opmærksom på det område.

• #6   27. jun Men hvorfor er det i orden at der begås løftebrud allerede før hun er udnævnt statsminister? Hun gik til valg på at hun ikke ville pille ved den daværende udlændingepolitik, men det var noget af det første der skete alligevel. Hun gik til valg på at hun ikke ville være statsminister, ved at rykke fra partiets principper, men det gjorde hun.
    Løgn og latin allerede nu. Hun er dybt uerfaren, og det stråler voldsomt ud af hende allerede nu, ved at udvise arrogant holdning, og princippet - benægt, og hjælper det ikke, så lyv.
    Præcis som HTS og hendes korrupte regering også hang ved.
    Jeg er spændt på hvornår næste brud på valgløfte kommer. Der er jo allerede nu, mudren i krogene ved støttepartierne. Jeg stoler ikke på at de overhovedet ønsker at sætte Danske værdier højest, og styrke vores sociale og økonomiske udsatte Danskere. Det kommer simpelthen ikke til at ske, med deres ufinansieret løfter.

• #7   27. jun Claus G #6

Mette Frederiksen bestemmer jo ikke alene, og hun skal samarbejde med Østergård fra de Radikale.
    Jeg tror der er stort flertal for i Danmark, at forholdene for flygtninge skal lempes.

Angående danske værdier, så er det dem, denne regering vil arbejde for. Det er danske værdier at børn skal have frihed til at lege og eksperimentere. Jeg er enig i at nogle af alle de test skal væk. Børn skal ikke måles og vejes, det kan komme senere.
    Det er også danske værdier at behandle flygtninge ordentligt.

"Debatten" i aften på DR2 kommer til at handle om ny regering og ny retning i politik.

• Brok S
    Brok S Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #8   29. jun Den er helt skæv, for støttepartierne aner ikke engang, hvad de er enige om.

Det eneste der bruges er børn, Sjælsmark, børn fra Thailand m.m.
    total ulækkert misbrug af børn.

Kommentér på:
Ræverød regering