{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Thyra Frank... {{forumTopicSubject}}

Læste i avisen i dag, at vores hedengangne udslidte ældreminister, Thyra Frank, de næste 15 måneder vil få en månedlig ydelse på 105.000 kr.

Er jeg skingrende skør, eller er jeg den eneste der får kvalme over det?


Nu kan det være hun får råd til at give Baileys på plejehjemmet Lotte.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thyra Frank...
  • #1   11. jun 2019 ja det er hård at være politikere og ikke lave noget i sin tid på borgen - det i sig selv er en bedrift. Faktisk burde hun i Gunnieis rekordbog...

  • #2   12. jun 2019 Jyske bank skrev i 2016 at Thyra Frank vil gøre alderdommen bedre, den lader vi lige stå lidt som "uha uha" sagde med et prøvebillede af en tissemand. Humoren har ikke forladt erhvervslivet og speciel ikke jyske bank.

  • #4   12. jun 2019 Thyra Frank er den største flop-minister jeg lide kan huske. Det er ufatteligt at hun overhovedet fik lov at sidde på posten så længe.



  • #5   12. jun 2019 Nu er der jo også Henrik Sass som er gået ned med en depression, hvilket naturligvis ikke er rart for nogen.

    Han stiller ikke op til næste valg, men beholder alligevel sit mandat i Folketinget. Sikkert også sine bestyrelsesposter, hvor han ikke er mødt op flere gange, men alligevel får ganske god betaling for.
    Skal på sygeorlov, sikkert i lang tid. Men bliver jo nok ikke presset som andre mennesker til hurtigst muligt at blive raskmeldt.





  • #6   12. jun 2019 nej Cris

    Jeg tror ikke han tvinges i jobtræning som flaskedreng


  • #7   18. jun 2019 Tja vi ganske almindelige mennesker, med en normal hjerne kapacitet kan se at det er fuldstændig ufortjent at honorere dovenskab og dumhed, men de der sidder i folketinget er ramt af et par stykker af de 7 dødssynder , nemlig "GRISKHED"

  • #8   18. jun 2019 Ja, utroligt, at nogen kan spinde guld på præstationer som Thyra Franks, som har kvajet sig, hver gang hun har åbnet munden.

    Men hun har vel været et godt redskab for lokalpolitikerne på Frederiksberg, hvor hun skulle bevise, hvordan man kunne drive plejehjem uden den store administration, men med middage med dans og godt med portvin, på trods af hun fik ekstra tilskud fra kommunen og drev plejehjem for private...

    Og det honoreres åbenbart med en ministerpost, selvom man ikke er egnet.


Kommentér på:
Thyra Frank...

Annonce