{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

EU. {{forumTopicSubject}}

Ja nu så jeg et par der byttet mandater og ja da jeg forleden aften læste om hvad en EU-politiker får i løn 64.000 + det løse - kom jeg til at tænke i hvor mange politiker sidder der i EU.
Og personligt forventer jeg jo at de danske EU-politiker arbejder for Danmarksbefolkning så det ser jeg frem til (især da jeg er imod EU).
Og husk der er meget stor forskel på en EU afstemning og et folketingsvalg.
Og jeg har det ikke så godt så jeg har ikke fået stemt - det sker dog ikke ved folketingsvalget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EU.
  • #1   27. maj 2019 Ak ja Leon - Danmark svingede som noget nær det eneste land i Europa til venstre mod mere EU smiley

    Klimahysteri og Brexit balladen har givet de EU liderlige og venstrefløjen vind i sejlene og lur mig om ikke Løkke nu vil prøve at overtale Mette til endnu en folkeafstemning om vores 4 EU forbehold smiley

    Hvis det sker og vi mister vores forbehold kan folketinget helt alene bestemme hvor mange overstatslige retsakter EU kan trække ned over hovedet på danskerne uden at nogen kan stoppe det og med den EU begejstring der råder i folketinget kan alle nok forestille sig resultatet smiley

    Folketingets største frygt er hvis brexit bliver en succes for England for det vil jo betyde at alle dommedagsprofetierne bliver gjort til skamme og en enorm uvilje mod EU bliver resultatet og derved forsvinder de EU liderliges chance for at få de 4 forbehold fjernet smiley



  • #2   27. maj 2019 Nogle mennesker er så fattige, det eneste de har er penge..

  • #3   27. maj 2019 Cody N jeg er ligesom dig imod EU især når de gerne vil bestemme det hele og tror ikke på at Danmarks regering hvem det nu skulle blive vil tage en folkeafstemning da den så vil lide et nederlag og et sådan har en bitter smag og ja tænk at folk har stemt for et grønnere klima og det har ikke meget med EU at gøre smiley

  • #4   27. maj 2019 Flemming B ja enig så heller gode venner og et godt helbred smiley

  • #5   27. maj 2019 Undersøg hvad det fraktionelle reservesystem er, så ser du aldrig på penge og deres oprendelse på samme måde igen.. Det ét kæmpe bedrag, som holder alle for nar.. Moderne slaver er ik i lænker, de i gæld..

  • #6   27. maj 2019 EU er blevet en mastrodont ved konstant at tilegne sig magt lidt efter lidt, blander sig i alt, koster det hvide ud af øjnene.

    EU blev jo til for at der ikke mere skulle være krig landene imellem, samt at handel indbyrdes skulle gøres lettere, sørge for at alle landene fik bedre velfærd i deres befolkninger. ... Det lød jo meget tilforladeligt, og fornuftigt!
    Men som med alt, så gir' man fanden en lillefinger, og han forsørger at tage hele hånden'

    Man gik jo endda i så 'små sko' at der blev regler om de krumme agurker. smiley

    Men når det kom til de store problemer der skulle løses, ja så fejlede EU. Bl.a. den nok største af alle, nemlig styrtblødningen af indvandrere/asylansøgere der forsøgte at komme ind i EU.
    De ydre grænser rundt om burde være lukkede, !, så istedet så man den ene båd efter den anden tage havturen og blive reddet i land via NGO'er, kystvagt o.lign til specielt Grækenland og Italien, samt øerne rundt om.

    Disse lande havde i forvejen en temmelig dårlig økonomi, og nærmest råbte og skreg højt på hjælp fra EU's politikkere for at håndtere dette store problem, så det kunne blive stoppet i tide.
    Men EU's politikkere reagerede ikke, og disse lande gav op og lod selv stå til.

    Merkel åbnede døren fuldstændigt, og sagde jo da, vi kan sagtens klare 1 million indvandrere og asylansøgere. !!! Så endnu flere forsøgte at 'kapre det åbne hav'.

    Resultatet er, at vi har alt for mange illegale mennesker som vi ikke aner hvem er, hvor er, og som forsøger at nedbryde vores samfund, eller som arbejder sort, i lande hvor der i forvejen er stor arbejdsløshed blandt befolkningen af unge. Terrorister som gemmer sig, og udfører grimme handlinger.

    NEJ EU, har ikke gjort ret meget godt, men kan tale og diskutere i årevis om et emne, uden der kommer enighed, eller løsninger på bordet.





















  • #7   27. maj 2019 cris7 jeg kan godt forstå hvis Grækenland og Italien ikke vil alt det flygtninge gejl det må være trættende og sammenhandel ja det er også ok men der for kan der godt være en god grænsekontrol smiley

  • #8   27. maj 2019 Fuldstændig enig Cris7 smiley

    Desværre er de EU liderlige sluppet godt fra at bilde folk ind at vi ikke kan klare os udenfor EU og det Brexit kaos har desværre hjulpet dem på vej og bidt sig fast hos især de unge der aldrig har kendt til et Danmark udenfor EU smiley


  • #9   27. maj 2019 Cody N ja de unge sætter deres kryds før de får tænkt sig rigtigt om eller også må jeg kalde de unge mennesker for at have uvidenhed angående EU det mindste EU tænker i er klimaforandringer og ellers vil de dem bare ikke da de ellers havde startet forandringerne for længest smiley

Kommentér på:
EU.

Annonce