{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Theresa May er sku stadigt sej. {{forumTopicSubject}}

Tænk at jeg kan bruge den overskrift igen for hun er sku da sej og at hun stadigt prøver at bruge talen frem for som hendes modstander der råber og skriger + hendes egne også vender hende ryggen.
Jeg må bare kalde Theresa may Englands premierminister for en af verdens bedste demokrater - hun går helt sikkert ind for den engelske befolknings demokratiske ret - Danmark kunne måske lære noget af den engelske premierminister.
Ja ja det er jo bare min mening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Theresa May er sku stadigt sej.
  • #3   23. maj 2019 Annella jeg syntes stadigt hun har været sej og tænk på hvordan hun på det nærmeste har måtte gå alene og ja England kommer til at mangle Theresa May og jo måske der var en hel del politiker der stod til udskiftning på borgen smiley

  • #4   23. maj 2019 Denne gang er vi uenige Leon smiley

    Jeg mener omvendt ikke der er noget sejt over en regeringsleder der ikke følger folkets beslutning, men istedet forhaler og forhaler og nu for fjerde gang forsøger sig med samme dødfødte forslag smiley

    Hun burde efter første afslag naturligvis have styret direkte mod en hard brexit så valgresultatet var blevet indfriet smiley


  • #5   24. maj 2019 Cody N ja der i er vi enig men når x-antal mange millioner piver syntes jeg da at det er fair nok at hun lytter til dem og se nu bare vores statsminister Lars Lykke Rasmussen han vil nu have en eller måske to afstemninger om forbehold og ja Cody N valgløfter skal holdes ellers er de jo intet værd smiley

Kommentér på:
Theresa May er sku stadigt sej.

Annonce