{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Bandeopgør igen igen {{forumTopicSubject}}

Endnu et opgør på åben gade mellem utilpassede klaphatte af udenlandsk herkomst der hverken kan skyde eller sigte ordentligt smiley

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11304229/20aarig-draebt-og-fire-saaret-i-muligt-bandeopgoer-i-rungsted/

På trods af de mange skydevåben er kun en dræbt og 4 lettere såret.
Elendigt resultat som sædvanlig og man må bare konstatere at ikke engang det kan de finde ud af smiley

Nu afventer vi blot det obligatoriske fakkeloptog så alt bliver godt igen smiley


Kommentarer på:  Bandeopgør igen igen
  • #1   7. apr 2019 Hvis de bare likviderer hinanden, så kan vi ikke blive rigtig kede af det, vel, Cody. smiley

  • #2   7. apr 2019 Så sandt så sandt Elena, men for pokker da hvor ville jeg ønske de sigtede lidt bedre smiley

  • #3   7. apr 2019 Jeg er ked af der ikke står 5 dræbt.

  • #4   7. apr 2019 Det er vi garanteret mange der er Polysl smiley

  • #5   7. apr 2019 De bander burde sendes til optræning hos den danske militær elite.

  • #6   7. apr 2019 Jeg tror ikke det hjælper Polysl, deres spidskompetence er jo tydeligvis at angribe de sagesløse og ubevæbnede og tydeligvis ikke folk der slår igen smiley


  • #8   7. apr 2019 det står ikke noget direkte, men man kan læse lidt mellem linjerne:
    ....."en anholdelsesaktion i Hundige"

    vi får snart mere at vide, det er stensikkert.


  • #9   7. apr 2019 I denne artikel fremgår det, at det er en indvandrer, og sandsynligvis fra bande gruppen LTF.

    https://ekstrabladet.dk/112/birgitte-havnede-midt-i-drabs-panik-han-virker-helt-oppe-at-koere/7587365


  • #10   7. apr 2019 #7
    Annella jeg skriver da heller ikke nogen steder at det er udlændinge smiley


  • #11   7. apr 2019 Jeg vil vædde en stråhat på at der ikke er en eneste Nielsen, Jensen eller Hansen imellem de anholdte smiley

  • #12   7. apr 2019 Cody.

    Odds er simpelthen ikke gode nok, så jeg vil ikke vædde om din stråhat. smiley

    Det er også lige kommet frem i NEWS at det er LTF. smiley


  • #13   7. apr 2019 Jeg er sikker på det kan forklares med at de fik taget sutten for tidligt og man så stoppede koranen ind i munden - så de er ved at kvæles af modstridende kulturer. Kommunen har ikke gjort deres arbejde med en rundbordssamtale, terapi, en rejse til caribien for narko handlere.

    Det er sikkert normalt i hjemlandet at man pløkker løs i gaderne og med den kulturelle baggrund med omgang med våben så er det en gåde at de ikke har skudt sig selv i foden - dog er det sket en gang, hvor jeg hylede af grin da jeg læste det på avisen.dk.



  • #16   7. apr 2019 Alis

    Hele EU må så være idioter som har samme problem - Nu er det så ikke magthavere som render og sparker til en muslim som beder til sin havenisse.

    faktisk stiller man ikke urimelige krav, lær dansk, kom i praktik, få et arbejde....så svært er det heller ikke. Netto har da mange ansatte fra muslimske lande eller efterkommere, det samme har flere andre supermarkeder - det halter så lidt andre steder, men det er jo deres valg.


  • #18   7. apr 2019 alis

    Nå....?

    Og hvordan vil du forklare alle de No Go zoner som muslimer laver i hele EU? Zoner som etniske ikke tør gå ind i pga. at de bliver tæsket, råbt af, spyttet på, dræbt.

    Ser du andre minoriteter lave det samme hvor en del af befolkningen ikke er velkommen - jeg kan ikke komme på en eneste. Hvem er det som chikanere jøder i Danmark - jøder som ikke har noget som helt med konflikten at gøre. Så hold nu op med at blåstemple muslimer som de rene forfulgte. Hold da op....


  • #20   7. apr 2019 Alis

    Hvis man som du påstår har viden om muslimer, så er det da mystisk du ikke kender til No Go Zoner.

    England har mere end 700 områder som er No Go,

    Men du kunne jo google det og blive klogere, på de selvudråbte områder hvor etniske ikke er velset.

    Jeg vil da håbe at hvis det uvæsen kommer til Danmark at man sparker No Go Zonerne ned til jordhulen.


  • #21   7. apr 2019 Polysl.

    Hvad Fanden skal vi gøre med hende Alis?

    Hun sidder indespærret et eller andet sted med en pension, og mener at alle muslimers problem er vores problem.....

    Men vil hun selv have nogle af disse flygtninge i sin lejlighed..... Nej, da, hun vil have du og jeg skal huse dem.... Hun er bindegal, og det har hun været i årevis.....


  • #22   7. apr 2019 #19
    //citat
    du også selv udsætter dem for. Hvordan ville du selv reagere?
    //citat slut

    Nu er jeg efter de muslimer som mener at danske lov er en elastik som kan implementeret med det demokratiske system som du gerne vil betegne koranen som. Jeg er imod de muslimer som mener de har ret til at klæde sig som de vil på trods af maskerings loven. Jeg er imod at mad i stor stil er halal og betyder man støtter den arabiske liga som absolut ikke har demokrati på deres dagsorden. Jeg er imod at man ikke kan få en mærkning af havenisse ideologien så forbrugere selv kan vælge til og fra.


  • #23   7. apr 2019 Alis #19

    Man kan ikke ensidigt tage parti for en religion der volder store problemer uden også at forholde sig til og kommentere disse problemer smiley
    Det er fair nok at du mener integrationen er elendig og det er du nok ikke ene om, men hvis du dermed mener at det er dårlig integration der driver dem til at begå alvorlige forbrydelser synes jeg du er helt på månen smiley
    Sverige er nordens største indvandrerland og roses konstant for deres evne til at integrere mellemøstlige indvandrere og på trods af en effektiv integration er Sverige øverst på listen hvad angår no-zoner og indvandrer relaterede forbrydelser som mord, røveri og voldtægter smiley
    Vi kan dermed konstatere at integration nok ikke er forklaringen på denne religions voldsmentalitet og jeg afventer nu dit bud på hvad forklaringen så kan være smiley


  • #24   7. apr 2019 Cody N som du dog kan skrive den historie og jeg tror altså på at du har ret smiley


  • #25   7. apr 2019 Tak Leon, men jeg gengiver blot hvad der allerede er kendt smiley

  • #26   8. apr 2019
    Min søn var konsulent for flygtninge der skulle animeres til at komme ud på arbejdsmarkedet, og jeg vil ikke gå for meget i detaljer, men han kunne ikke holde til den negativitet han rendte ind i, dog kun for en del af dem han skulle hjælpe. De kom fra et bestemt land som ikke skal nævnes. han er nu flyttet til en afdeling med utilpassede unge og der får han respons på sit arbejde. Og der er det mest de forkælede danske børn, men han har fået mange flere i arbejde end i det forrige job.

    Vi har venner i Sverige som overvejer at "flygte" til Danmark fordi de ikke kan holde det ud i Sverige, det er ikke nogle man normalt ville forbinde med racisme, eller uvilje mod andre folkefærd, tværtimod er de meget altfavnende og åbne over for andre mennesker. De fortæller at Malmø faktisk kun er styret af udlændinge, og at de ikke kan gå frit i flere dele af byen uden at blive truet, Og det er ikke kun i byerne det er galt, det spreder sig. Og af den grund mener de at vi faktisk har det mere fredeligt i Danmark med vores udlændinge.


  • #28   9. apr 2019 Man kan så håbe på at Alis lever længe nok til at blive kvalt i den blindhed, selvgodhed, strudse effekt.

    Sverige lider selv af den blindhed, for man vil ikke adressere problematikken som den er. De siger selv der ikke findes no go zoner, jeg har så ikke læst det som 60 men 27 reale zoner hvor ingen med respekt for deres liv bevæger sig ind i.

    England har over 700 no go zoner som er veldokumenteret.


  • #30   9. apr 2019 Nu kan man dårligt klandre højrenationalisterne for at jagte jøder, det klare muslimer selv med at tage deres problematik med til EU. Jøderne i Danmark har på intet tidspunkt generet muslimer.

  • #31   9. apr 2019 Alis #27

    Hvordan vil du forklare at Sverige som er de bedste til at integrere udlændinge samtidig ligger suverænt i toppen over lande med flest dømte udlændinge for vold, voldtægt og mord ?
    Du kender ikke noget til no-go zoner siger du og det hænger nok sammen med at det politisk korrekte Sverige foretrækker betegnelsen “særligt udsatte områder” der lyder pænere, men er du i tvivl så læs lige denne:

    https://www.document.dk/2017/06/12/ny-laekket-rapport-rikspolisen-antallet-no-go-zoner-sverige-steget-50-paa-to-aar/

    Du skriver:
    “De vil have ret til at tro på de etiske normer, der gælder i deres kultur, og det har de også ret til.”

    Hvis disse etiske normer indbefatter social kontrol, flerkoneri, dødsstraf for homoseksualitet og utroskab (kun fra hustruens vedkommende) - mener du så at de har ret til det ?

    Du skriver:
    “Hvis man vil forstå dem bedre, så se på hvad der er sket i resten af verden, og alle vegne hvor den hvide race er trængt frem.”

    Nu er vi jo så i den modsatte situation her i Europa Alis, for her er det de brune og sorte der trænger sig frem så hvad synes du så vi skal gøre nu ?

    Skal vi gøre ligesom Muhammed ?
    “Muhammed havde en anden tro på at man skal forsvare sin integritet”


  • #33   11. apr 2019 Hvis man koger det ned så er det alle de andre som har skylden Fik så heller ikke svar på hvem der angriber jøder i Danmark- det er ikke kristne - eller nogen fra højre som lægger en hundelort foran moskeen.

  • #35   11. apr 2019 //citat
    Men hvad vil du stille op med de muslimer, der har så svære krigstraumer? s.u.
    //citat slut

    Jeg vil proppe dem i en blender og trykke på knappen. Slut med traumer - slut med at traumer er skyld i at de gør som de gør -

    Masser mennesker siger nej til krig, det være en masse eu borgere, jøder i Israel som pga. deres tro ikke vi deltage i krig. Valget er deres.


  • #39   12. apr 2019 #32 Alis

    Du modsiger dig selv Alis
    Du giver dårlig integration skylden for indvandreres kriminalitet og selv om Sverige er super gode til integration forklarer du kriminaliteten derovre med at de har modtaget langt flere indvandrere end os - ergo har det IKKE noget med integration at gøre !

    “Sverige vil ikke samarbejde med højrenationalister så SD får forstærkninger fra andre landes højrenationale fordi det ikke skal lykkes Sverige at integrere flygtninge”

    Jeg håber dæleme at du selv kan se hvor tåbelig din påstand er med tanke på at SD overhovedet ikke har indflydelse på regeringens politik smiley

    “Man skal være kritisk når der skrives negativt om indvandrere fordi der bliver smurt tykt på”

    Påstår du ligefrem at alle de statistikker og døgnrapporter der offentliggøres om indvandrer kriminalitet er usande ?

    No-go zoner er ikke en dansk opfindelse, men en amerikansk der skildrer et område hvor myndigheder kun får adgang hvis de møder talstærkt op smiley
    Hvis du er interesseret vil jeg gerne bombardere dig med eksempler fra Sverige smiley

    Du spørger hvorfor jeg kun fokuserer på det negative i indvandrernes kultur og svaret er enkelt - der findes sku da ikke andet, men det taler du udenom og angriber vores kultur istedet smiley
    Danmark har sku da ikke opfundet begrebet “tørklædetvang” - prøv at se hvad der sker i radikale muslimske miljøer hvis kvinderne smider tørklædet og se lige hvor mange muslimske kvinder der skjuler sig på kvindecentre på flugt fra tvangsægteskab og vold smiley
    Islams syn på homoseksuelle kan du heller ikke tale udenom og ej heller at manden har hånd og halsret over sin kone og børn smiley
    Islam er en intolerant og krigerisk religion der burde forbydes overalt smiley

    Du skriver at vi er intolerante overfor verdens mest intolerante religion og så spørger jeg lige hvorfor det ikke skal gå begge veje - det er trods alt dem der er kommet til os og ikke omvendt smiley

    Du må virkelig gøre en indsats og bryde med den virkelighedsfjerne venstreradikale tankegang der gør alle indvandrere til krigstraumatiserede stakler med beskyttelsesbehov for det har ingen gang på jord mere Alis smiley
    Vi har at gøre med velbjærgede bekvemmeligheds migranter der specifikt kommer hertil for at få livsvarig forsørgelse, med planlagte ferier i hjemlandet smiley
    De ægte flygtninge har sku ikke råd til at rejse den halve jord rundt, nej de stakler sidder i ruinerne og er igang med at rydde op eller også sidder de i en elendig flygtningelejr i nabolandene smiley


Kommentér på:
Bandeopgør igen igen

Annonce