{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
182 visninger | Oprettet:

Rahima {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nationen/rahima-nok-den-teenager-der-faar-flest-negative-kommentarer-i-danmark/7492985

At få negative kommentarer er blevet en del af mit liv. Men jeg savner, at folk læser mine ord og skriver deres meninger uden at kigge på min baggrund, skriver 17-årige Rahima, der kom til Danmark som flygtning for tre år siden.

https://ekstrabladet.dk/nationen/muslimske-rahima-forskellen-paa-mig-og-pernille-vermund/7564152

https://ekstrabladet.dk/nationen/28-asylsoegere-sultestrejkede-ingen-tog-notits-af-dem/7554910

Nu har jeg et par gange læst, hvad omtalte Rahima skriver, måske har andre lyst til at læse hendes artikler og sige jeres mening til det hun skriver?

For mig er Rahima efterhånden en rigtig øretæve indbydende snot tøs, og hun skulle skamme sig med hendes evige kværuleren over alt det dårlige, hun oplever i Danmark, hun og hendes familie får beskyttelse og forsørgelse af dem, hun permanent angriber.

Hvis nogen spørger mig, skulle den dumme tøs have skriveforbud i samtlige medier.

Kommentarer på:  Rahima
  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 10 Følgere: 1 Svar: 14
    #1   27. mar Ja du har fuldstændig ret Annella smiley ,sådan en snottøs smiley .

• #2   27. mar Hvor er det belærende at en pige fra "Kurdistan" skal belære os om hvad der er dansk og udansk efter at havde været i Danmark i 3½ år..., Og så piber hun over at få negative kommentarer.

//citat
    Prøv lige at tænke på, hvor forfærdeligt det er, at folk på et dansk udrejsecenter holder sultestrejke i mere end to uger uden at der bliver taget notits af det!
    //citat slut

Det er et personligt valg som de selv må tage konsekvensen af, Danmark vil ikke lade sig presse til at give asyl - og så snakke om hvor forfærdeligt der er på et udrejse center, de kan frivillig bare rejse ud ingen forhindre dem i det. I stedet skal de være "ofre" og vise hvor forfærdelig danskere er.

Nu hvor hun var på besøg på udrejse venter kunne hun spørge hvorfor de smadre det hele og forventer forståelse og nye møbler, hun kunne også spørge hvorfor mænd ikke deltager i noget som helst som rengøring, ikke engang på deres værelser men får kvinder til det. Hvad skal de med lommepenge>? de får alt det der er brug for til personlig pleje - det er så ikke godt nok - intet er godt nok. Sjovt nok kunne hun kun spørge til hvordan danskere behandler dem og deres mening om behandlingen.

De sultestrejker og ikke en kæft gider tage notits - det er et personligt valg til afpresning af Danmark, den slagt fremmer ikke lige deres sag - og får danskere til tastaturet med negative kommentarer, at hun ser sig selv som en slags Mother >Teresa er til at grine af. At sidde og revse Danmark med så lidt kendskab til landet er helt til grin, set i lyset af at hun er i uddannelse, hendes far lære dansk for at kunne udøve sin uddannelse som læge - Hun har sit på det tørre så nu er der kræfter til at være kritisk over for det danske samfund og fortælle os hvordan det skal køres.

• #3   27. mar Ja man må jo sige som i siger at hun da ikke på 3.1/2 år kan fortælle os dansker hvad der er dansk og tror at nogle flygtninge har deres historieviden fra H.C. Andersens bøger og må være enig i at hvis de ikke syntes om Danmark kunne de jo flytte til andet land og jeg så på et tidspunkt billeder der fra og så hvor beskidt der var og de kunne jo gøre rent - det giver et godt indtryk.

• #4   29. mar Mon ikke Rahima og hendes familie ville have været bedst tjent med at blive hvor de var.
    Var til et interessant foredrag på vort Bibliotek om Kurdere hvor det var interessant at kurdere man havde besøgt i Syrien, ikke talte om flygtninge men om Kurdere der var rejst til Europa.
    Det ser ud til at der er større kurdiske områder i Syrien der ikke er ramt af krigen, men hellere rejse til Danmark og gøre vrøvl om vor måde at leve på.
    Det står mig stadig ikke klart hvordan man kan få asyl med udgangs punkt i vor udmærkede flygtninge konvention der stiller krav om at vi skal hjælpe mennesker der kommer direkte fra et område hvor deres liv eller frihed er truet.
    Og det kan man jo næppe sige man er hvis man kommer fra lande syd for Middelhavet.

Kommentér på:
Rahima