{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
159 visninger | Oprettet:

Nyt lovforslag kan sende konen i fængsel. :-) {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nationen/tre-aars-faengsel-til-konen-bad-manden-skifte-toej/7467800

- Når kvinder i mødregrupper, strikkeklubber og på caféer fortæller deres veninder, at deres mand er doven, tyk og dårlig i sengen, så kan de fremover fortsætte snakken i fængslet, for det er, hvad lovforslaget kalder at ´’udbrede ondsindet sladder, rygter eller intime oplysninger’, og det koster op til tre års fængsel.

- Pape har heldigvis besluttet at omdanne Statsfængslet i Jyderup til et rent kvindefængsel. Det var forudseende og klogt. - Det bliver der brug for, når straffelovens § 243 om psykisk vold træder i kraft.

Selvfølgelig kan manden også komme i fængsel, hvis han kører på om at konen skal tabe sig, ellers finder han en ny ung.

Hæ, hæ, hvordan i alverden skal sådan et lovforslag, hvis det bliver til lov håndteres?

Nå så, hvad mener I?

Kommentarer på:  Nyt lovforslag kan sende konen i fængsel. :-)
  • #1   10. jan Tak skal du ha', så kan fængslerne da godt udvide med nogle filialer i en fart.

Men skal der vel også beviser på bordet mht. til optagelser osv..

For slet ikke at tale om uvildige vidner?

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 1 Følgere: 15 Emner: 12 Svar: 636
    #2   10. jan Jeg er glad for at jeg ikke skal sidde som nævning og dømme efter sådan en lov. Må lige tjekke datoen... Næh det er skisme ikke 1. april endnu
    Tak for et godt grin Cris

• #3   10. jan Ja, beviser bliver nok svære at finde.

• Claus G

#4   10. jan Hahaha ja beviser bliver ikke nemme. I hvert fald bliver det vel påstand mod påstand, hvis anklagen lyder på at den anden part er dårlig i sengen

• #6   10. jan # 4

Og helt galt bli'r det vel, når veninden eller kammeraten siger, at de har ikke noget at klage over...

• #7   10. jan Så bliver der tomt i mødregrupper. strikkeklubber, cafe'er, nu skal man da også være pløk åndssvag hvis et sådan intim samtale skal kriminaliseret.

Men nu bliver det lovforslag ikke vedtaget da det er en krænkelse af privatlivet fred.

Ud over det vil pape tvinge firmaer til at der opstilles systemer til overvågning i private firmaer og offentlige - som skulle være et værn mod kriminelle. Dvs. at med den nye overvågning forslag så kriminalisere han private - det offentlige er jeg ligeglad med. Det er så en krænkelse af ejendomsretten. Pape skulle hellere rejse tilbage i tiden i DDR og blive der for det må være guf for hans iq som en mursten.

• #8   10. jan Det er jo så moderne at føle sig krænket overalt idag, så Pape har vel bare ladet sig inspirere at de skøre kugler der klager over alt.

Hvordan mon han selv reagerede i hjemmet, da hans partner blev taget på et diskotek i et forsøg på at flirte med en anden? Hi, mon ikke der var lidt gang i 'stegepanden', eller kagerullen i det lille hjem?

• Claus G

#9   10. jan Jeg tror der var en del grimme gloser i det lille hjem, da han opdagede det. Men han er vel ikke anderledes en hetro par

• #10   10. jan ja den boomerang kan godt komme tilbage til dem som teoretisk lavede den lov.

• #11   10. jan Vil det så også sige at man ikke må nægte sin mand sex, hvis han ikke slår wc-brættet ned?

Du' godeste, jeg håber Pape har mange penge, for fængslerne vil blive fulde!

• #12   10. jan Jeg tror det er en AND for det kan bare ikke have sin rigtighed og ellers mangler de emner på borgen

• #14   10. jan Ha, ha, Rasmus den var god.

Personligt er jeg imod mange nye love, for de er så adfærdsbestemmende, og diktatoriske indgribende i folks privatliv som aldrig før set.

Sund fornuft, moral, god etik, balance i ting er ikke mere eksisterende. Det er blevet erstattet af den 'kolde, ufølsomme og blinde lov', som afgør alt.

Vi har en lov-jungle uden lige, hvor den almindelige borger ikke har en chance.

• #16   10. jan #11

Du' godeste, jeg håber Pape har mange penge, for fængslerne vil blive fulde!

Det tror jeg også, det kommer nok op på mellem 1-2 mio. kvinder med et løst mundværk kommer til at stå til fængsel.

Jeg skal for fremtiden nok holde mig fra til mine 2 søstre sige et eneste forkert om vores mænd.

• #18   10. jan Du har muligvis ret Rasmus. Men så kan I jo bare følge det gode princip:

Happy wife, happy life!

• Torben H
    Torben H Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 14 Følgere: 38 Emner: 80 Svar: 1.872
    #19   10. jan #3
    Som jeg forstår teksten så dømmes man simpelthen for at TALE om de nævnte ting!
    Så er der ikke brug for beviser for en det, som nogen har udtalt sig om - men alene for
    at sladre om det...

• #20   10. jan ¤19

Hvordan mon det behandlet i retsalen når det er 3 hånds viden? Det må jo danne en slags kryds præcident til andre sager at 3 håndviden er acceptabelt i juraen.

• #21   12. jan #20 præcedens tænker du på Polysl...?

• #22   12. jan Det er da nye toner, førhen var familiefaren fredet, selvom han bankede både kone og børn, dvs både fysisk og psykisk vold. Det hørte til privat livets fred, som ikke altid er fint og helligt at beskytte.

Kommentér på:
Nyt lovforslag kan sende konen i fængsel. :-)