{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

Eboks. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg prøver igen men det bliver den hurtige og kedelige version da jeg havde skrevet et større indlæg som bare ikke kunne komme igennem.
Men jeg har for første gang modtaget anden post på eboks end fra det offentlige og det var fra et inkassobureau der enten havde skiftet navn eller havde fået anden ejer og husker ikke navnet men da jeg så smsen på min mobil tænkte jeg hvad fan er det og da jeg så gik på min eboks med mit NemID fandt jeg så ud hvad det var og jo jeg var irriteret da jeg har overholdt min aftale og jeg siger bare hvad bliver det næste jeg får igennem eboks julehilsener fra alle mine venner eller kommer der pludseligt dating ind smiley

Kommentarer på:  Eboks.
  • ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 61
    #1   9. jan Eboks er, og har altid været, en absolut kæmpe faliterklæring.
    Det nærmer sig næsten niveauet af Nem-id, men dog også kun næsten..

• #2   9. jan Griner og nu har du jo intet navn men er helt enig for jeg tror det kun giver folk en falsk tryghedsfølelse smiley

• #3   9. jan leon
    Mener man skal tillade at andre ikke offentlige instanser sender e-post,

• #4   10. jan polysl det vil jeg da undersøge i dag for som jeg skriver hvad bliver det næste der kommer i min eboks smiley

• #7   10. jan jeg er i gang og kan forstå at de ikke burde kunne komme i min eboks uden min tilladelse smiley

• #8   10. jan Nu skal man skelne imellem digital post og e-post

digital post er 2vejs kommunikation
    e-boks er 1 vejs kommunikation

De 2 tekniske løsninger er på en måde smeltet sammen så du kan se begge når du logger på din e-boks.

• #9   10. jan polysl ja men så kan som jeg siger alle komme igennem min eboks så hvis det er rigtigt glæder jeg mig til det bliver tæt på jul igen for så vil min eboks jo blive spammet ned og der ved ingen logik i en eboks - men selvføleligt er det et klart signal om at postnord har spillet farlidt smiley

• #10   10. jan Nej den kan ikke blive spammet da du selv aktivt skal give tilladelse til at de kan sende det til din e-boks.

Det kan f.eks. være din pension fond, forsikring osv....

• #11   10. jan Hej polysl nu har jeg talt med det firma og først fortalte de mig at eboks havde givet dem lov - derefter fortalte de mig at når de har mit personnummer må de godt skrive til min eboks og jeg var nok lidt brysk da jeg startet med at tale med den søde unge dame så da vi havde nået frem til at skulle slutte undskyldt jeg for min hårde tone og sage - hav en god dag smiley
    Men jeg vil stadigt undersøge hvordan og hvad der ellers kan komme igennem min eboks og det selv om jeg intet har at skjule smiley

• #12   10. jan Tror ikke at alene det at have ens personnummer bare kan skrive til e-boks, for så giver det ingen mening at have den da alle bare kan genere et personnummer og så spamme ens e-boks.

Jeg fastholder stadig at det skal accepteres af pågældende kan sende til ens e-boks.

• #13   10. jan polysl netop det er også min tanke smiley

Kommentér på:
Eboks.