{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Sundhedspolitik. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved jeg taler for rigtigt mange mænd og ja jeg har jo før skrevet om hvordan tandlængen betalt over skatten vil give besparelser på flere områder - da jeg jo mener at mange sygdomme kommer fra mund og især tænderne og det være sig psykisk som eksempelvis hovedpine - maven og som sagt andet og hvorfor tandlægerne rejser sig op sammen med lægerne i almindelighed forstår jeg ikke - men sådan er der så meget og prøv at se mig mærkelige smil på det indsatte billede og jeg ser jo selv hvordan jeg ikke i smilet tager munden med grundet mine bisser og så er de heller ikke dårligere - end at når jeg en dag tager mig sammen smider tandlægen en håndgranat ind i munden på mig og bygger så en bro til mig ……………………………… hvis sådan en kan nå smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sundhedspolitik.
  • #1   20. dec 2018 Jeg svare lige i eget indlæg og husker da mine børn var små og skulle til at have bisser der kunne det ske at de fik rød numse grundet de nye tænder - men selvføleligt sker det jo ikke for de små børn nu til dags smiley

  • #2   20. dec 2018 Har ikke en pløk som er min egen, har som ung haft meget paradentose, og som lidt ældre betalt formuer på at bevare rækværket - intet hjalp andet det lettede i tegnebogen, så efter en overvejelse fik jeg resten fjernet og fik klik gebis.

    Klart at tandlæger ikke er interesseret i en kommunal tandpleje igennem ens liv, der er flere penge at hente med betalende borgere. Men deres univers er blevet rystet lidt rundt specielt at man kan blive behandlet i Tyskland, Sverige,Polen, osv....til 1/3 af den danske pris. og så kan man jo lige holde ferie på samme tid.

    Mit valg var så en tandlæge i Flensborg - som jeg har brugt nogle gange,


Kommentér på:
Sundhedspolitik.

Annonce