{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Lige på og hårdt. {{forumTopicSubject}}

Ja her i den søde juletid syntes jeg da lige jeg vil tage et emne op om flygtninge og hvor mange de enkelte lande skal modtage for jeg vil da hurtigt sætte en form for grund til at vi i eksempelvis Danmark kun skal modtage x-antal få flygtninge.
Ja hvis jeg nu siger at vi tager den sporvogn som jeg sætter ind som billede eksempel og siger at den kan have 20 personer så sidder man også godt på en 2000. kilometer lang tur hvor folk ville nyde turen i fred og ro - men hvis der nu skulle 40 mennesker ind i den samme sporvogn og de skulle på den samme tur på 2000.kilometer og når nu folk skal sidde og gnide sig op af hinanden vil jeg mene at turen vil blive til en helveds tur og hvor folk vil komme på kant med hinanden og turen vil ikke være pengene værd.
Hvis i ikke forstår mit budskab tænker jeg da bare højt og siger at hvis alverdens befolkning var bosat i Danmark vil det være et helved grundet manglende albuerum smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige på og hårdt.
  • #1   3. dec 2018 hvis alverdens befolkning var bosat i Danmark vil det være et helved grundet manglende albuerum
    Man påstår klodens samlede befolkning kan stå på Bornholm, men du har nok ret i at der ikke bliver megen albuerum til hver.
    Men Kongeriget består jo da heldigvis af mere end Bornholm.
    Men Bornholmerne er næppe med på den løsning, det er jo ikke sikkert at de vil flytte over til os.


  • #2   3. dec 2018 Hej Store Ole S ja jeg tror nu ikke på at verdensbefolkning kan stå på Bornholm det er uanset at Bornholm er en smuk ø og hvis hvorfor lære vi i skolen om de verdenskrige hvor befolkninger vil have mere livsrum smiley

Kommentér på:
Lige på og hårdt.

Annonce