{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Midtvejsvalget i USA {{forumTopicSubject}}

Moderaterne genvandt flertallet i repræsentanternes hus og republikanerne udbyggede sit flertal i senatet.
Det er resultatet efter midtvejsvalget og hvor store ændringer vil det så medføre i am. politik ?
Ifølge Berlingske ikke ret meget som i kan læse her:

https://www.berlingske.dk/www.berlingske.dk/nu-kan-demokraterne-saette-gang-i-en-rigsretssag-mod-trump.-men

Faktisk kan resultatet vise sig at være en fordel for Trump hvis og når demokraterne fremover blokerer noget af hans politik.
De manglende politiske resultater vil dermed kunne tørres af på demokraterne hvilket kan styrke Trumps chancer for genvalg.

Hvad tror du ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Midtvejsvalget i USA
  • #1   7. nov 2018 Jeg tror, det kommer meget an på, hvad der kommer ud af hans mund. Trump er efter min mening en præsident, der har været mest omtalt i mands minde og ikke for noget godt, navnlig udenfor USA.

    Han er ærke amerikansk med STOR magt - præsident eller ej og har en meget speciel måde at føre sig frem på. Jeg synes det er svært at spå om, men jeg tror ikke, han får 4 år mere. Der har allerede været meget BOB BOB ...

    Men vi er alle afhængige, hvad de finder ud af i det store land.


  • #3   7. nov 2018 Jeg kan sagtens forestille mig at Trump genopstiller, men jeg har svært ved at forestille mig at Ivanka skulle have en chance smiley

  • #4   7. nov 2018 Yes, Cody, jeg havde også svært ved at forestille mig, at Trump skulle have en chance - amerikaner, de kan virkelig overraske smiley

  • #5   8. nov 2018 Ja jeg er glad for at Demokraterne vandt og min mening om Trump er at han er en farlig mand uden filter altså tænker han ikke over det der kommer ud af hans mund og om han er dum kommer vel an på hvad hans IQ måles efter smiley

  • #6   8. nov 2018 Leon

    I usa måler man IQ efter skostørrelse smiley


Kommentér på:
Midtvejsvalget i USA

Annonce