{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Obama {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg ikke meget forstand på hvad Q%A session er - hvor han på SDU talte med forretningsledere, studerende og fremtrædende personer.

Man kan også få et billede med Obama det koster kun 17.000.-

Nå men Naser Khader mener at uden Obama ingen Trump, og måske han har ret, for han skriver at Obama har gjort USA mindre, dvs. mindre indflydelse og respekt ude i verden.

Den Filippinske præsident kalde Obama for en horeunge, Atom aftale med Iran som på en måde giver Carte Blance til at gøre som de vil i Mellemøsten. Obamacare Middelklassen er blevet fattigere og de fattige mere fattige,
Putin havde heller ingen respekt for Obama - han gjorde også hvad der passede ham.

Det friske pust som man havde håbet på, viste sig at blive en del af det sammenspiste og falder hurtig til patten

Man mener at han har været for svag og vægelsindet og netop banet vejen for Trump som skulle være en stærk leder. Jeg ser ikke Trump som en stærk leder som straks begynder at kalde Nordkoreas leder for den lille raketmand, nu kan jeg godt finde på værre øgenavne da jeg ikke en en del af den politik men Trump burde da som præsident besidde en eller anden form for diplomati i stedet bare at kæfte op uden at tænke sig om.

Men man får det man betaler for.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Obama
  • #2   29. sep 2018 USA er et meget stort land med et utal af forskellige nationaliteter, har læst mig til at Reagan var meget afholdt, ikke i begyndelsen, kun en skuespiller, men han voksede med opgaven. Clinton var også meget afholdt til han endte i sin selvforskyldte sex-skandale.
    Hvordan det ender med Trump må guderne vide.... smiley smiley smiley


  • #3   29. sep 2018 Jeg tror, der skal mere end 8 år til at rette op på USA, der må være noget over en præsident, der får lov til at sidde i 2 valgperioder.

Kommentér på:
Obama

Annonce